سازمان دیده بان حزب: آمازون نخست تصویری رول اجتماعی آنلاین ابزار مشاهده

یکmazon نخست تصویری معرفی کرده است یک دیده بان حزب از ویژگی های است که اجازه می دهد تا آن اعضای نخست برای نمای

توسط ABDOOSNEWS در 11 تیر 1399

یکmazon نخست تصویری معرفی کرده است یک دیده بان حزب از ویژگی های است که اجازه می دهد تا آن اعضای نخست برای نمایش فیلم و تلویزیون را نشان می دهد و با هم از مکان های مختلف.

با سازمان دیده بان حزب می تواند یکی از چت تا 100 دوستان در حالی که آنها به تماشای فیلم و تلویزیون را نشان می دهد آنلاین هم آمازون در بیانیه ای گفت: اواخر وقت روز دوشنبه.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

این ویژگی در حال حاضر در دسترس برای نخست کاربران در ایالات متحده تنها این شرکت گفت:, و اضافه کرد که مردم می توانند با عضویت در یک مرورگر وب بر روی کامپیوتر خود را برای یک سازمان دیده بان حزب.

Amazon Prime Video rolls out online social viewing tool
این ویژگی در حال حاضر در دسترس برای نخست کاربران در ایالات متحده تنها. Pixabay

"سازمان دیده بان احزاب در دسترس هستند بر روی دسکتاپ مرورگرها به جز سافاری اپل. دستگاه های دیگر مانند آتش تلویزیون, تلویزیون هوشمند و کنسول های بازی متصل رسانه ها, گوشی های تلفن همراه و قرص در حال حاضر پشتیبانی نمی شود" آمازون گفت: در یک بخش پرسش و پاسخ.

همچنین بخوانید: چین عبور امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ

آمازون به اتهام نیست هیچ چیز اضافی برای سازمان دیده بان حزب و بینندگان می توانید انتخاب کنید از هزاران نفر از فیلم و تلویزیون موجود در نخست برای لذت بردن از با دوستان خود.

این شامل اصل مانند "شگفت انگیزی خانم Maisel", "جک رایان", "Fleabag" و "من جاسوسی" علاوه بر مجوز عناوین موجود با آمازون نخست تصویری اشتراک آستانه روز دوشنبه گزارش. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب