صدای عدالت: فورت مایرز زن خواستار شفافیت بیشتر و بهتر روابط اجتماعی از اداره پلیس

جیک آلن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 13, 2020یادداشت سردبیر: این داستان بخشی از م

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

یادداشت سردبیر: این داستان بخشی از ما صدای عدالت " سری متمرکز در افرادی که پیوست محلی سیاه زندگی مهم جنبش است.

Black Lives Matter معترضان که در مقابل خشونت پلیس و نژادپرستی در حال پرستان به Chantel رودز.

"به این دلیل است که ما میهن پرستان و ما عاشق این کشور خیلی, همین دلیل است که ما قادر به صحبت می کنند و می گویند این است که خجالت به ملت ما" رودز گفت. "مرگ جورج فلوید است موجب خشم و حتی اینجا در جنوب غربی فلوریدا."

برای چند هفته گذشته رودز کمک کرده است و سازماندهی و رهبری Black Lives Matter تظاهرات در فورت مایرز. یک گروه به نام صلح آمیز تظاهرات Lee County Florida تشکیل شده از حوادث.

"از این جنبش آن را بیرون آورده و بسیاری از مردم در تمام زمینه های مختلف در سنین و نژادها و آن را به واحد ما" رودز گفت.

رودز که در زندگی و رشد در فورت مایرز درگیر شده است با حقوق بشر و مبارزات او تمام زندگی بزرگسالی است. او برای اولین بار پیوست Black Lives Matter جنبش در حالی که تحصیل برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه ایالتی جورجیا در آتلانتا.

بیشتر در این مجموعه: صدای عدالت: گلدن گیت, نوجوانان, آسانسور صدای او در برابر نژادی و نابرابری خشونت پلیس

در طول زمان خود را در گرجستان دولت او شد آشنا با سیاست های عمومی و سیستمیک نژادپرستی و آموخته است که چگونه به سازماندهی تظاهرات مسالمتآمیز رودز گفت.

او شگفت زده شد میزان حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش را دریافت کرده است در جنوب غربی فلوریدا چند هفته گذشته, او گفت:.

"ما راهپیمایی حدود 13 شب متوالی پس از آن از آنجا که ما تا به حال حرکات مختلف بهار" رودز گفت. "ما نشان داده شده است همبستگی شدید. ما برادران و خواهران آمده اند در اعداد به ارائه پشتیبانی به ما."

بیشتر: نمرات حضور در فورت مایرز تجمع به افتخار جورج فلوید, مرد مینیاپولیس

بیشتر: جمعیت افتخارات جورج فلوید در چهارمین روز از فورت مایرز تظاهرات

رودز گفت که او امیدوار است تغییر پایدار در سطح محلی می آید از اعتراض و از جمله روابط بهتر بین اجرای قانون و جامعه و شفافیت بیشتر از مقامات دولت محلی.

"مبارزات ما رفتن به جلو خواهد تمرکز کمتر بر کشتن جورج فلوید و هدایت خواهد شد به تلاش های محلی به دلیل وجود دارد بسیاری از کسانی که از دست داده اند و زندگی خود را به خشونت در اینجا آن است که آیا پلیس یا هر نوع خشونت" رودز گفت. "ما تمرکز بر روی چیزهایی که ما را تحت تاثیر قرار در یک روز به صورت روز در اینجا محلی است."

معترضان به امید دیدن شفافیت بیشتر وقتی که می آید به ختم و انضباطی علیه افسران پلیس محلی بخش, رودز گفت.

گروهی از معترضان از لی شهرستان از جمله رودز دعوت شد برای صحبت با رئیس جرثقیل Diggs و دیگر اعضای فورت مایرز اداره پلیس در ژوئن 26.

"ما تا به حال یک مکالمه خوب در مورد چگونه ما حرکت رو به جلو آن را به عنوان مربوط به امور جامعه و مشارکت" رودز گفت. "است که یک صفحه نمایش خوب آنها در تلاش برای رسیدن به ما و نه فقط نادیده گرفتن ما در طول این بحران است. آنها در جواب ما تماس بگیرید و آنها باید همچنان برای پاسخ به تماس با ما اما که شامل ما نشان دادن و اقامت به روز شده در سیاست های محلی."

رودز و دیگران با سیاه زندگی مهم جنبش نیز در حال حاضر در یک قدردانی رالی برگزار می شود 5 ژوئیه در گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک در فورت مایرز. این رویداد به معنای افتخار افتاده افسران پلیس و حمایت از کسانی که در اجرای قانون کار در گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس پارک.

بیشتر: فورت مایرز تجمع افتخارات کاهش یافته فعلی افسران پلیس; تظاهرات سکوت برجسته اپوزیسیون

بیشتر: عدالت و صلح افروزی افتخارات جورج فلوید در فورت مایرز

برای رودز ایده این بود که به اخلال در اجرای قانون قدردانی رالی.

"ما می توانیم مثبت حمایت پلیس" رودز گفت. "ما عاشق مأموران اجرای قانون به دلیل حفاظت از آنها و خدمت به جامعه ما است. آنچه که ما در حال هدف قرار دادن است نه همه پلیس و اجرای قانون در سراسر جهان است. ما می خواهیم به هدف کسانی که بد سیب و ما می دانیم وجود دارد بد سیب در هر گروه است. کسانی هستند که ما در حال تماس است."

رودز گفت که او با افتخار از راه مسالمت آمیز اعتراضات در جنوب غربی فلوریدا بزرگ شده اند فلوید پس از مرگ است.

"اگر شما واقعا زمان را به گوش دادن به شما را در درک روح پشت سیاه زندگی موضوع" رودز گفت. "آنچه ما سعی به انجام این است که به یکدیگر عشق و استراتژی را در راه ما می تواند حرکت رو به جلو در کمک به سیاه و سفید و قهوه ای مردم برابری که آنها سزاوار. ما واقعا می خواهید به زندگی می کنند تا آن را درست میکند."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن