Vizag نشت گاز:: یک داستان غم انگیز از انسان اشتباه

Vizag نشت گاز از LG پلیمر منجر به کشته شدن 13 نفر از مردم بی گناه. Pixabay -توسط Varuni Trivedi "ما یک خانواد

توسط ABDOOSNEWS در 26 اردیبهشت 1399
Gas leak
Vizag نشت گاز از LG پلیمر منجر به کشته شدن 13 نفر از مردم بی گناه. Pixabay

-توسط Varuni Trivedi

"ما یک خانواده شاد تا روز چهارشنبه" گفت: N Greeshma پدر و مادر که از دست داده و زندگی خود را به دلیل مرگبار گاز آزاد است. پدر و مادر او در بر داشت خود را در مورد جوانترین دختر مرگ تنها پس از آنها آگاهی به دست آورد چند ساعت پس از نشت. مانند Greeshma بسیاری دیگر از دست عزیزان خود را به دلیل یک خطا است که شرکت های چند ملیتی تماس صرفا یک 'اشتباه'.

در اوایل صبح روز 7 مه سال 2020 به عنوان کشور تحت یک مستند یکی از بدترین حوادث صنعتی رخ داده در LG پلیمرهای شیمیایی گیاه در R. R. Venkatapuram روستا در نزدیکی Gopalapatnam ادعا زندگی از 13 نفر است. این Vizag نشت گاز, همچنین شناخته شده به عنوان ویساکاپاتنام نشت گاز صورت گرفت در حومه ویساکاپاتنام به عنوان یک بخار ابر گسترش بیش از شعاع حدود سه کیلومتر مؤثر در نزدیکی مناطق و روستاها و افشای بیش از 1000 نفر به مرگبار گاز استایرن.

نشت صورت گرفت حدود 2.30 هستم در شب و گاز گسترش بیش از روستاهای اطراف. حدود 8 نفر جان خود را از دست تقریبا بلافاصله و بیش از 800 شد و با عجله به بیمارستان به عنوان عظیم گاز به بیرون درز رخ داده در LG پلیمرهای شیمیایی گیاهی است. مقامات ادعا می کنند که بیش از 2000 نفر آسیب دیده اند و در روستاهای اطراف.

روستا در پنج کیلومتری شعاع کارخانه شیمیایی تخلیه شدند صبح زود از 7. ساکنان گزارش در حال خواب بیدار شده و توسط یک ابر از رفتارهاي بو بخار به عنوان آنها در تلاش برای نفس کشیدن. که دچار درد و خارش چشم و به زودی بیهوش شد. روز بعد همه می دانیم این است که آنها از خواب بیدار در بیمارستان و شنیدن خبر مرگ خود را knowns.

Gas leak
نشت گاز که دوباره دچار آسیب های روانی ملت است. Pixabay

یک روز پس از نشت مقامات دو برابر تخلیه منطقه و ساکنان از خواب بیدار در وسط شب توسط پلیس. از آنها خواسته شد به هیئت مدیره اتوبوس و به دنبال تخلیه روش در مورد احتمال وجود دارد بیشتر نشت. قربانیان آمد با شکایت از, استفراغ, مشکلات تنفسی و سردرد شدید.

وحشتناک تصاویری از مناطق آسیب دیده نشان داد مرده گاو و مردم دروغ ناخودآگاه در جاده ها در نزدیکی کارخانه شیمیایی در RR Venkatapuram ایجاد کرد تحت Gopalapatnam محدودیت. آن بود بسیار ناراحت کننده چشم و فیلم و عکس از فاجعه ای که ظاهر در رسانه های اجتماعی نشان می دهد مردم دروغ گفتن در درن و در جاده ها است. وجود دارد حتی برخی از کسانی که سقوط کردن موتور سیکلت خود را پس از سمی استنشاق گاز صنعتی.

چه استایرن اثرات آن در بدن انسان است ؟
استایرن (C8H8) یک ترکیب آلی فرار به احتمال زیاد به یک سرطان زا مواد شیمیایی. سطح این ترکیب مرگبار شد 500 برابر بیشتر از محدودیت های تجویز شده توسط تنظیم کننده در روز ویساکاپاتنام نشت گاز یک تجزیه و تحلیل توسط مرکز علوم و محیط زیست (CSE) متحده است. آن را وارد بدن انسان از طریق پوست و چشم و عمدتا از طریق تنفس جذب می شوند به خون از طریق آلوئول در ریه ها. اثرات کوتاه مدت این گاز شامل سوزش چشم و مشکلات شنوایی و سوزش در دستگاه گوارش باعث استفراغ. اثرات آن می تواند منجر به مرگ در کودکان و نوجوانان و در نتیجه مرگ شود. مزمن و یا طولانی قرار گرفتن در معرض می تواند بر سیستم عصبی مرکزی به عنوان در حال حاضر مطالعات انسانی در استایرن سمی شده اند ،

Gas leak
یک شاه تسلیم در برابر LG پلیمرها به عنوان نشت گاز در زمان 13 زندگی می کند. Pixabay

پس از فاجعه

آندرا پرادش وزیر Y. S. Jagan موهان ردی بود بلافاصله اعلام کرد یک بسته از ₹1 کرور روپیه به خانواده مرحوم شغل به یک عضو از خانواده و کمک های دیگر بسته است. بازرسی های انجام شده پس از نشت گاز کشف شده است که وجود دارد دیگر امکانات ذخیره سازی در کارخانه بودند که در معرض نشت بخار در یک مقیاس بزرگتر. در همین حال یک شاه بوده و تسلیم در برابر LG پلیمرهای شیمیایی به عنوان ملت است که هنوز دوره نقاهت بعد از تروما از این حادثه است. بسیاری از قربانیان را سرزنش غفلت محض از مدیریت این شرکت که ادعا کرده چند زندگی می کند. در روز شنبه یک اعتراض سازمان یافته بود در مقابل دروازه اصلی LG پلیمرها در RR Venkatapuram ویساکاپاتنام به روستاییان انجام چهار بدن مرده از کسانی که کشته شد به علت نشت و خواستار تغییر این شرکت است.

همچنین بخوانید: COVID-19: علاقه مندان به ورزش در حفظ و ورزش روح زنده

این حادثه هنوز دوباره در سمت چپ کل کشور بهتزده و آسیب دیده. این حادثه سوالات اعتبار شرکت های چند ملیتی و پروتکل های امنیتی. آن را بیشتر به شمار یک سوال در مدیریت و مقامات است که هزینه های زندگی از 13 نفر از مردم بی گناه افرادی که خواب نمی دانستند که آنها هرگز از خواب بیدار.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب