ویروس مبارزه با کلمات از ترنر و هیدلگو: از آن زمان به تنها ماندن در خانه

هوستون شهردار سیلوستر ترنر و هریس کانتی قاضی لینا هیدلگو هر دو خطاب عمومی روز دوشنبه در رویداد جداگانه در طی آ

توسط ABDOOSNEWS در 24 تیر 1399

هوستون شهردار سیلوستر ترنر و هریس کانتی قاضی لینا هیدلگو هر دو خطاب عمومی روز دوشنبه در رویداد جداگانه در طی آن هر یک از رهبر تصریح کرد: آنها در حال حاضر به اشتراک گذاشته شده که یک منطقه جدید اقامت-صفحه اصلی منظور خواهد بود که بهترین شرط بندی برای معکوس کردن مسیر COVID-19 را در منطقه گسترش یابد.

در یک بعد از ظهر کنفرانس مطبوعاتی ترنر یک بار دیگر حمایت به صورت موقت دو هفته تعطیلی در هوستون به سرعت گسترش سریع COVID-19 در شهر و یا حداقل برای بازگشت به مرحله 1 از رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت ایالت بازگشایی سفارشات از آغاز ماه مه هنگامی که در رستوران بودند تنها مجاز به باز کردن در 25 درصد ظرفیت و اکثریت قریب به اتفاق از کسب و کار در تگزاس بودند و هنوز هم توقیف. در حالی که Turner به نام ابوت اخیر ماسک مورد نیاز برای بسیاری از دولت "یک گام در مسیر درست" او استدلال کرد که بیشتر اقدامات سختگیرانه شد و هنوز هم مورد نیاز با وجود نداشتن قدرت به موضوع خود اقامت-صفحه اصلی سفارش با توجه به ابوت بازگشایی قوانین.

"من فقط فکر می کنم ما نیاز به تنظیم مجدد و سپس به آمار نگاه کنید و سپس تعیین کنید که در آن ما از وجود" ترنر گفت و توضیح داد که به شدت در کاهش نرخ COVID-19 عفونت در منطقه خواهد بود که تنها راه برای اطمینان از امن بازگشایی مدارس در هفته پیش رو است.

ترنر همچنین اعلام کرد که یک شهرستان هریس قاضی در بعد از ظهر دوشنبه تا به حال رد درخواست حزب جمهوری خواه از تگزاس به اعطای موقت دستور اجازه می دهد تا آنها را برای رفتن به جلو با خود فرد در کنوانسیون حزب در اواخر این هفته. دولت ایران کنوانسیون لغو شد توسط ترنر چهارشنبه گذشته و در پاسخ با طرح دعوی در دادگاه در برابر ترنر و شهر هوستون.

دولت قاضی دادگاه منطقه داریل مور تصمیم ضربه دوم از روز علیه دولت روحانی در اخرین تلاش برای شکایت از سمت راست برای رفتن به جلو با برنامه ریزی شده خود را در شخص کنوانسیون در George R. Brown, مرکز همایش پس از دادگاه عالی تگزاس حکومت در برابر دولت اوباما پیشتر در روز دوشنبه. "دولت جمهوری خواه کمیته اجرایی دیدار خواهد کرد در این شب به رای حرکت دولت کنوانسیون آنلاین گفت:" حزب جمهوری خواه از تگزاس رئیس جیمز دیکی در یک بیانیه منتشر شده روز شنبه بعد از ظهر.

وزارت امور خارجه ایران با مشاور عمومی وید Emmert گفت که بحث در مورد حرکت کنوانسیون حاضر شد لازم به این دلیل که GRB مرکز کنوانسیون "است و دیگر در دسترس نیست به دلیل احکام در شهرستان هریس دادگاه منطقه و تگزاس دیوان عالی کشور امروز" ظاهری پذیرش شکست برای دولت اوباما که خم جهنم در برگزاری سالانه خود را جمع آوری فرد با بیش از 6000 شرکت کنندگان.

هوستون در بخش بهداشت و درمان گزارش 1,544 جدید COVID-19 نفر در این شهرستان در روز دوشنبه علاوه بر هشت جدید مرگ و میر ناشی از کوروناویروس. هوستون تجمعی COVID-19 مورد کل رسیده است 30,965 در حالی که این شهر تعداد مرگ در حال حاضر افزایش یافته و به 277 ترنر گفت. او همچنین تشکر رژیم صهیونیستی است. ابوت برای درخواست دولت فدرال برای گسترش بودجه خود را برای هوستون بزرگترین رایگان COVID-19 تست سایت در دلمار ورزشگاه و ساقی ورزشگاه. ابوت اعلام کرد این آخر هفته که بودجه فدرال برای این سایت امن شده بود از طریق پایان ماه ژوئیه.

دکتر دیوید Persse از هوستون در بخش بهداشت و درمان گفت که یک نظامی ایالات متحده پزشکی وظیفه نیروی وارد شده بود در هوستون امروز بود که در روند ارزیابی شرایط زمین در منطقه بیمارستان. Persse گفت: وظیفه نیروی احتمال را بیش از خالی بال در ایالات یادبود مرکز پزشکی بیمارستان و استفاده از فضا را در سرریز بیماران از دیگر بیمارستان های محلی. او همچنین گفت که یک سوم پزشکی "توسل" — یک مرکز پزشکی که سبک بار در بيمارستان مراقبت از بیمارانی که پیشرفت های قابل توجهی در دوره نقاهت بعد از COVID-19 اما کسی نیست کاملا آماده برای بازگشت به خانه — به احتمال زیاد باز خواهد بود و به زودی در ویلووبروک منطقه است.

Harris County Judge Lina Hidalgo reiterated her support of a stay-home order after explaining the disproportionate impact COVID-19 is having on Hispanic and African American county residents.

شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو تصریح کرد: حمایت او از یک مادر اقامت در خانه سفارش پس از توضیح نامتناسب تاثیر COVID-19 داشتن در اسپانیایی و آفریقایی ساکنان شهرستان.

تصویر

در اظهارات عمومی در اوایل صبح روز دوشنبه شهرستان هریس جود لیندا هیدلگو اعلام کرد که "آنچه که ما می ترسید اتفاق می افتد این است که به پاس" در اشاره به ادامه سنبله در COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان در هفته بعد او اعلام کرد که مقامات شهرستان تا به حال به روز رسانی این منطقه COVID-19 تهدید سطح به بالاترین سطح در ژوئن 26.

"استراتژی فقط پر کردن ما تخت بیمارستان با بیماران بیمار است فقط اشتباه" هیدلگو گفت. این شهرستان گزارش شده و در مجموع 189 مرگ و میر در شهرستان هریس به تاریخ در مناطق خارج از محدوده شهر به عنوان به خوبی به عنوان یک کل از 16,404 مثبت تایید COVID-19 نفر در شهرستان unincorporated areas.

هیدلگو گفت که COVID-19 بيمار در حال حاضر تا 48 درصد بستری در بخش مراقبت ويژه بيماران در شهرستان هریس تا از تنها 15 درصد در پایان ماه مه. او همچنین برجسته نامتناسب تاثیر coronavirus داشتن در اسپانیایی و آفریقایی ساکنان شهرستان.

"بستری شدن در بیمارستان همچنان به افزایش است. اگر آن را روشن قبل از آن را آشکار حالا که تا هنوز هم باز از رستوران ها برای همه اندازه های داخلی حوادث به پارک های آب در حال رفتن به نوبه خود این چیزی که در اطراف همین دلیل است که من همچنان به تماس برای اجرا اقامت-صفحه اصلی سفارش" هیدلگو گفت.

با توجه به شهرستان هریس, عمومی داده های سلامت برای بیمارستان در خارج از هوستون بیش از 50 درصد از بارگیری در این هفته در مجموع بستری COVID-19 بيمار شده اند اسپانیایی از اواسط ماه مارس, Hidalgo گفت. او توضیح داد که طی چند هفته بیش از این طول زمان سهم اسپانیایی بیماران در میان تمام در بیمارستان بستری COVID-19 بيمار آمار 65 درصد حتی اگر تنها 44 درصد از شهرستان هریس ساکنان اسپانیایی هستند. در مجموع 60 درصد از کسانی که بستری برای COVID-19 در شهرستان هریس از ماه مارس شده اند اسپانیایی, Hidalgo گفت.

هیدلگو همچنین گفت که آمریکایی آفریقایی تبار ساکنان شهرستان در حساب برای بیش از 25 درصد از این شهرستان را در مجموع COVID-19 بستری شدن در بیمارستان پس از مارس با وجود این واقعیت است که تنها حدود 18 درصد از ساکنان شهرستان هستند آفریقایی آمریکایی.

"اگر این یک شوکی من نمی دانم چه است" هیدلگو گفت. "یکی از غم انگیزترین پیامدهای مورد این استراتژی را پر کنید تا تمام تخت بیمارستان قبل از مصرف هر گونه اقدام معنی دار است که چگونه ما در حال ترک فوق العاده ای بخشی از جامعه ما است."

بعد از آن در کنفرانس مطبوعاتی هیدلگو پیوسته شهرستان کمیسیون Adrian Garcia و رادنی الیس به بحث در مورد شهرستان هریس, کسب و کار کوچک صندوق جدید, $30 میلیون شهرستان صندوق به کسب و کارهای محلی تحت تاثیر COVID-19. هیدلگو گفت که کمک های مالی تا $25,000 اهدا خواهد شد به منطقه کسب و کار نیاز دارند.

Awardees خواهد شد به طور تصادفی انتخاب شده از متقاضیان واجد اگر چه شهرستان کوچکترین کسب و کار و کسب و کار است که هنوز برای دریافت کمک های مالی از دیگر COVID-19 امداد کمک های مالی خواهد شد به ترتیب اولویت Hidalgo توضیح داد. شهرستان جدید صندوق امداد را قبول برنامه های کاربردی برای بعد از ده روز از طریق ReadyHarris.org و یا از طریق تلفن در 713-845-2476.

در حالی که او گفت: صندوق جدید یک گام مهم, Hidalgo تاکید کرد که اقتصاد محلی قادر نخواهد بود برای بازیابی پایدار مد تا نگران روند COVID-19 پخش می شود. در ضمن هیدلگو ادامه خواهد داد برای حمایت ابوت و تگزاس دولت به هر دو موضوع اقامت-صفحه اصلی سفارش و یا به مقامات محلی مانند خودش و شهردار ترنر قدرت به اجرا درآوردن خود را.

"برای چند هفته گذشته این [است] بیشتر بستری شدن در بیمارستان مرگ و میر بیشتر و بیشتر درد در جامعه ما و ما هیچ کمکی به قرار دادن اقتصاد ما در مسیر بازگشت. کاملا برعکس," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب