مجازی یوگا جشن روز این سال در میان همه گیر

وزارت AYUSH همراه با شورای روابط فرهنگی روز جمعه اعلام کرد یک منحصر به فرد بین المللی فیلم, وبلاگ, رقابت, به ن

توسط ABDOOSNEWS در 19 خرداد 1399

وزارت AYUSH همراه با شورای روابط فرهنگی روز جمعه اعلام کرد یک منحصر به فرد بین المللی فیلم, وبلاگ, رقابت, به نام زندگی من, My Yoga' به عنوان بین المللی یوگا روز این سال برگزار خواهد شد تقریبا در میان COVID-19 بیماری همه گیر. شرکت کنندگان را به 3 دقیقه ویدئو از انجام یوگا 'asanas و قرار دادن آنها بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی با هشتگ من زندگی من یوگا و همچنین در توییتر با نام کشور خود را برچسب زدن AYUSH وزارت.

این مسابقه در حال حاضر از 1 ژوئن آغاز و ویدئوها را می توان تا ژوئن 15. برندگان اعلام خواهد شد قبل از ژوئن 21. این فیلم انتخاب شده از سراسر جهان خواهد بود ارسال شده در تاریخ های مختلف سیستم عامل رسانه های اجتماعی توسط دولت است. "آنها می توانند با ارسال تصویری در هر زبان", Ayush وزیر Vaidya راجش Kotecha گفت: در سخنرانی خود در یک کنفرانس مطبوعاتی. "بین المللی یوگا روز برگزار شده است در سراسر جهان در پنج سال گذشته. در این سال همچنین وزارت AYUSH است سازماندهی 6th بین المللی یوگا روز در یک راه بزرگ است. با این حال با توجه به همه گیر جرم جمع آوری نمی خواهد سازمان یافته در این سال" گفت: Kotecha.

موضوع امسال خواهد بود 'یوگا در خانه و یوگا با خانواده' گفته است که مردم را قادر می سازد برای مشاهده این روز را در خانه با اعضای خانواده در ساعت 7 صبح روز 21 ژوئن. "پیش از این ما در حال برنامه ریزی یوگا روز در راه با نخست وزیر حضور آن در له اما با توجه به وضعیت همه گیر تمام برنامه ها به حالت تعلیق درآمد.

Yoga wellbeing
یوگا نه تنها یک فعالیت فیزیکی آن نیز به انجام با سلامت جسمی و روانی و مردم خواهد شد به اشتراک گذاری منافع آنها را تجربه کرده اند. هندو شورای

این نیز روشن نیست که اگر این ساعت را به له یا نه" او گفت:. 'My Life – My Yoga' تصویری وبلاگ نویسی رقابت ها راه اندازی شد توسط نخست وزیر در مه 31. مسابقه اجرا خواهد شد در دو بخش است. یکی از اولین متشکل بین المللی وبلاگ نویسی, مسابقه جایی برندگان خواهد شد در یک کشور است. این خواهد بود که به دنبال جهانی برندگان جایزه خواهد شد که انتخاب شده از برندگان از کشورهای مختلف است.

دنبال Newsgram در Instagram برای بیشتر مطالب جالب

"مطالب را می توان فرستاده شده توسط شرکت کنندگان تحت سه دسته پوشش جوانان (مرد و زن با سن زیر 18 سال) و بزرگسالان (مرد و زن بالای 18 سال) و حرفه ای یوگا و بیشتر به طور جداگانه برای مرد و زن شرکت کنندگان در هند و خارج از کشور" Kotecha گفت. این باعث می شود آن را در مجموع شش دسته در همه. برای هند شرکت کنندگان جوایز تومان ارزش 1 لاخ, 50,000 و 25,000 1, 2 و 3 رتبه بندی در هر یک از این دسته ها داده خواهد شد و در حالی که به صورت بین المللی برندگان جوایز نقدی به ارزش $2,500, $1500 و 1000 دلار به همراه تندیس و گواهی داده خواهد شد و به کسانی که رتبه اول و دوم و سوم.

همچنین بخوانید: تفکر منفی وقتی جوان است به زوال عقل مرتبط در بعد زندگی

Vinay Sahasrabuddh رئیس جمهور ICCR ( هندی شورای روابط فرهنگی) گفت که تصویری وبلاگ نویسی رقابت را به یک مقدار زیادی از مشتریان کمک خواهد کرد که در گسترش این کلمه در مورد یوگا و آن به طور کلی مزایای نه تنها سلامت-عاقلانه بلکه به سمت رویکرد به زندگی انسان نیز هست. "یوگا نه تنها یک فعالیت فیزیکی آن نیز به انجام با سلامت جسمی و روانی و مردم خواهد شد به اشتراک گذاری منافع آنها را تجربه کرده اند" او گفت:. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب