مجازی یک ظاهر طراحی شده جلسات جديد 'عادی'

چهار افراد مشهور سبک از جمله جاوید "حبیب" Ambika Pillai, Sanky Evrus و Pompy هانس را به اشتراک گذاشتن دیدگاه ه

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

چهار افراد مشهور سبک از جمله جاوید "حبیب" Ambika Pillai, Sanky Evrus و Pompy هانس را به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود را در موضوعات مختلف از جمله به عنوان یک ظاهر طراحی شده در خانه و محل کار از خانه یک ظاهر طراحی شده, راهنمایی و ترفندها برای موسمی و اسطوره ها در اطراف ابزار یک ظاهر طراحی شده.

Follow us on Instagram برای دریافت آخرین اخبار و به روز رسانی!!

Havells هند آغاز آن هفت هفته #schoolofgrooming مبارزه با پیشرو, افراد مشهور, مدل مو برای رسیدن به آن ادراک مصرف کنندگان با هدف روشنگری شرکت کنندگان با جنبه های مختلف خود-نظافت میان ،

اولین جلسه زنده توسط متخصص مو جاوید حبیب برنامه ریزی شده در 11 جولای دریافت عظیم کشش در Facebook با بیش از 480K views فقط در 3 روز. با مضمون "یک ظاهر طراحی شده در خانه 101', شرکت کنندگان آموخته اصول اولیه طراحی و نظافت برای هر دو مردان و زنان است.

اظهار نظر به ابتکار آقای Ravindra سینگ Negi رئیس – برق مصرفی بادوام, Havells هند گفت: "ما خوشحالیم که اعلام مجازی جلسات در زمانی که مشتریان نیاز به نظافت حرفه ای مشاوره در میان همه گیر وضعیت. با خدمات غیر قابل دسترس آنلاین آموزش بر مراقبت از خود یک گام مهم به سوی ساختمان اعتماد به نفس و اعتماد به نفس برای مشتریان.

Styling
خدمات مختلف بودن غیر قابل دسترس آنلاین آموزش بر مراقبت از خود یک گام مهم به سوی ساختمان اعتماد به نفس و اعتماد به نفس برای مشتریان. Pixabay

با نام تجاری جدید کمپین #schoolofgrooming و کارشناسان برجسته صنعت به عنوان چهره ما می خواهیم مصرف کنندگان را به اتهام خود را به نظر می رسد و خود و سبک خود را با اعتماد به نفس. ایده این است که به تهیه کردن به تحول سلیقه هدف ما مصرف کنندگان و اقامت جلوتر با آخرین نظافت روند."

همچنین بخوانید: PTSD می توان از طریق چشم خود را

آینده جلسات شامل Ambika Pillai در 20 Sanky Evrus و Pompy هانس. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب