شیوه زندگی وگان در یک پست همه گیر عصر

مردم در سراسر جهان در حال شناخت ویرانگر تلفات حیوانات و محصولات کشاورزی بر محیط زیست و سلامت انسان و حس جمعی ما از اخلاق است. هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن, اما, جزر و مد در حال گردش است. با وگان (غیر لبنی) انواع تقریبا در هر محصول غذایی و مواد تشکیل دهنده در دسترس مردم به طور فزاینده ای تبدیل به سمت غذا خوردن پایدار به عنوان مواد غذایی خود را اولویت است.

مفهوم زندگی یک شیوه زندگی وگان به عنوان یکی از گران چیزی جز یک افسانه است. هند فرهنگی تمایل به گیاهخواری. بسیاری از آنها تبدیل به گیاهی استثنای لبنی عنصر در رژیم غذایی روزانه خود را. رشد تمایل به سمت آگاهانه عادات حمایت مزایای بهداشت و درمان است به درایو گیاه خواری به عنوان یک راه زندگی در روزهای آینده می گوید: آشپز دیوید ادوارد راج.

ما را دنبال کنید در Facebook به نگه دارید تا با آخرین اخبار!!

چگونه این عادت غذا خوردن کمک به نگه داشتن ایمنی در بررسی ؟

گیاهان حاوی کلسترول بر خلاف حیوانات آنها ارائه همه ما لازم است که از نظر فیبر به ماکرو و ریز مغذی ها. مطالعات همواره نشان می دهد که افرادی که خوردن میوه و سبزیجات تمایل به لذت بردن از سلامتی بهتر است.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که گیاهخواران باید نرخ پایین تر از بیماری های قلبی و دیابت است. این کاهش خطر است که تا حدودی به دلیل گیاهخواران هستند از نظر آماری لاغر و بسیار کمتر در معرض ابتلا به چاقی نسبت به جمعیت عمومی راج که توسط مدیر – آشپزی توسعه و نوآوری Elior هند گفت IANSlife.

Vegan Lifestyle in a Post Pandemic Era
مفهوم زندگی یک شیوه زندگی وگان به عنوان یکی از گران چیزی جز یک افسانه است. هند فرهنگی تمایل به گیاهخواری. Pixabay

“سبزیجات و ادویه جات ترشی جات استفاده می کنیم در ما روزانه در وعده های غذایی بزرگ ایمنی بوستر که به ما کمک کند غلبه بر Covid-19 تهدید. از آن شده است از نظر پزشکی ثابت شده است که از جمله مواد تشکیل دهنده مانند قارچ, گوجه فرنگی, فلفل دلمه ای و سبزیجات سبز مانند کلم بروکلی و اسفناج نیز گزینه های خوبی برای ایجاد انعطاف پذیری در بدن در برابر عفونت. مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی محتوای موجود در آنها کمک می کند که بدن دفع بیماری و نگه می دارد در یک سالم.”

مواد غذایی مانند زنجبیل, انگور فرنگی (املا) و زردچوبه طبیعی ایمنی مکمل های. برخی از این خارق العاده هستند مواد تشکیل دهنده رایج در وعده های غذایی و میان وعده. چند سبزی مانند سیر و ریحان برگ راهنما در افزایش ایمنی. دانه ها و آجیل مانند دانه آفتابگردان دانه کتان تخمه کدو و تخمه هندوانه منابع بسیار خوبی از پروتئین و ویتامین E.

همچنین بخوانید: به دنبال گیاهی و پروتئین رژیم غذایی برای زندگی طولانی تر

گیاه خواری نیز منجر به طبیعت از نظر کاهش تولید گازهای گلخانه ای به محیط زیست است. با توجه به مواد غذایی و کشاورزی سازمان ملل متحد پس از تولید گوشت گاو, گاو, شیر, مسئول بیشترین تولید گازهای گلخانه ای (20 درصد) در یک کالا اساس او اشاره می کند. “دو عمده گازهای گلخانه ای است که رهبری با توجه به حیوانات کشاورزی هستند متان و اکسید نیتروژن به دلیل ذخیره سازی کود و استفاده از کودهای بود. از این رو گیاه خواری به عنوان یک شیوه زندگی است نه فقط در مورد مراقبت از خود اما در مورد مراقبت از طبیعت به عنوان به خوبی.”

چگونه است که گیاه خواری پذیرفته شده در بخش شرکت ها?

راج توضیح می دهد: “با رشد آگاهی آگاهانه خوردن همراه با نیاز به حفظ ایمنی سالم مردم به دنبال یک وگان گزینه در شرکت ها سالن های غذاخوری. همچنین یکی از شش Elior دستور العمل های گیاهی است که بیشتر به نوبت به سمت گیاه خواری.” Elior هند caters به فورچون 500 شرکت در سراسر هند مانند Godrej Goldman Sachs آگاه مرتبط در Ashok لیلند, Visa, Master, دایملر, Pfizer, سیسکو, MRF, وللر موسسه تکنولوژی Larsen & Toubro پاناسونیک و غیره.” (IANS)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de