ما در نهایت COVID-19 واکسن رایگان برای همه

تیوی برگ برنده دولت می گوید آن را نهایی COVID-19 واکسن در دسترس به صورت رایگان به تقریبا هر کسی در ایالات متحد

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

تیوی برگ برنده دولت می گوید آن را نهایی COVID-19 واکسن در دسترس به صورت رایگان به تقریبا هر کسی در ایالات متحده است که آن را می خواهد.

شرکت های بیمه انتظار می رود برای پوشش واکسن برای بسیاری از آمریکایی ها به گفته یک مقام ارشد دولت رسمی در یک جلسه سهشنبه برای بحث در مورد تلاش های دولت برای توسعه یک واکسن تا پایان سال است.

برای کسانی که بیمه شده رسمی افزود: "نقش ما به عنوان دولت فدرال است که اطمینان حاصل شود هر کسی که آسیب پذیر است و نمی تواند آن را تقبل کنند و خواسته های آن می شود."

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

این مقام گفت آمریکایی ها را دریافت کنید هر واکسن تولید شده با بودجه فدرال قبل از آن خواهد بود در دسترس ساخته شده به کشورهای دیگر است.

Share on Facebook Share on Twitter Share via Email Print this page COVID-19 Pandemic COVID-19 Vaccine to Be Free in US
یک مرد می ایستد خارج ورودی به یک Moderna, Inc., ساختمان در Cambridge, Mass., 18 مه سال 2020 است. مدرن وارد اولین مرحله از سه مرحله کارآزمایی بالینی فرایند برای یک COVID-19 واکسن در اواسط ماه مارس. فردا

"اولویت های ما بسیار روشن است. اجازه دهید مراقبت از آمریکایی ها برای اولین بار" این مقام گفت.

"به میزان مازاد وجود دارد ما علاقه اطمینان مردمی در سراسر جهان در حال واکسینه" از آنجا که ویروس وارد شده از طریق مسافرت های بین المللی او اشاره کرد.

کشورهای دیگر در حال امضای قرارداد جداگانه برای تولید واکسن در جای دیگر, او گفت:.

"به هیچ وجه ما مهار از طریق ما قرارداد آن دسته از واکسن را از رسیدن به دیگران در سراسر جهان" رسمی اضافه شده است.

به عنوان بخشی از عملیات سرعت در پیچ و تاب این دولت است که با هدف ارائه 300 میلیون دوز واکسن در ماه ژانویه سال 2021. واکسن به طور معمول یک دهه یا بیشتر به توسعه است.

قراردادهای دولتی

دولت اعلام کرده است که بیش از 3 میلیارد دلار قرارداد به شرکت در تست تولید و توزیع واکسن. کنگره به اختصاص حدود 10 میلیارد دلار برای توسعه واکسن درمان و تشخیص عیب برای COVID-19.

همه گیر و مستندات با هدف staunching گسترش کروناویروس که باعث COVID-19 را ویران اقتصاد در سراسر جهان است. این دفتر بودجه کنگره تخمین می زند که اقتصاد ایالات متحده خواهد شد کوچک با 11 درصد در سه ماهه دوم سال 2020 به تنهایی.

"در حالی که ما در حال سرمایه گذاری میلیاردها دلار در این تلاش آن را به آدرس multitrillion-دلار چالش" این مقام گفت که نمی تواند شناسایی شود با توجه به قوانین زمین برای جلسه.

Share on Facebook Share on Twitter Share via Email Print this page COVID-19 Pandemic COVID-19 Vaccine to Be Free in US
این AstraZeneca لوگو نشان داده شده است در شرکت ساختمانی در شانگهای چین است. فردا

چهارده واکسن نامزد شده اند انتخاب از بیش از 100 در حال توسعه است. دولت گفت آن را انتخاب کنید و امیدوار کننده ترین هفت برای آزمایش های بالینی.

همچنین بخوانید: چه کسی می بیند 'شاخه های سبز امید' به عنوان همه گیر همچنان ادامه دارد

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر اعلام کرد برای حمایت از نامزدهای تولید شده توسط سه شرکت: مدرن که وارد اولین مرحله از سه مرحله کارآزمایی بالینی روند در اواسط ماه مارس; Johnson & Johnson است که قصد دارد برای شروع فاز 1 تست در این تابستان; و AstraZeneca است که ورود نهایی مقیاس مرحله تست این تابستان با یک واکسن تهیه شده توسط دانشگاه آکسفورد. دولت می گوید این واکسن می تواند در دسترس به عنوان به زودی به عنوان اکتبر, اگر کار می کند.

بودجه فدرال در حال رفتن به سمت ساختمان ظرفیت تولید در همان زمان به عنوان واکسن داوطلبان تحت آزمایش به طوری که هر چه واکسن ثابت می کند بی خطر و موثر می تواند توزیع شده به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

دولت نیز قرارداد امضا شده با شرکت های که ویال و سرنگ به بسته واکسن است. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن