آمریکا رکورد بیشترین روزانه تعداد موارد جدید

تیوی آمریکا از آریزونا و فلوریدا در روز شنبه گزارش داد تنها در روز coronavirus عفونت سوابق برجسته این بیماری ر

توسط ABDOOSNEWS در 9 تیر 1399

تیوی آمریکا از آریزونا و فلوریدا در روز شنبه گزارش داد تنها در روز coronavirus عفونت سوابق برجسته این بیماری را در چندین جنوبی و کشورهای غربی. ایالات متحده در روز جمعه, ثبت بالاترین روزانه تعداد موارد جدید برای سومین مستقیم بعد طبق اخبار بین المللی امروز است.

Coronavirus موارد نیز صعودی در جنوب مرکزی ایالت تگزاس ارشاد دولت, فرماندار, گرگ ابوت به ابراز تاسف برای داشتن اجازه میله به بازگشایی قبل از موعد مقرر.

"اگر من می تواند به و ازنو هر چیزی, آن را احتمالا خواهد شده اند به کم کردن سرعت باز کردن میله در حال حاضر شاهد پس از چگونه به سرعت coronavirus گسترش در نوار تنظیمات" ابوت در مصاحبه ای گفت: جمعه شب در KVIA تلویزیون در ال پاسو.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

فلوریدا پیوست تگزاس در سفارش میله برای جلوگیری از سرو مشروب در روز جمعه.

در ضمن جهانی تعداد coronavirus عفونت همچنان به صعود در سراسر جهان است. دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه آمار و ارقام نشان داد که از بعد از ظهر شنبه به وقت شرق آمریکا وجود دارد حدود 9.9 میلیون نفر.

ایالات متحده همچنان برای رهبری جهان در تعداد تایید عفونت با بیش از 2.5 میلیون نفر حدود یک چهارم از تمام عفونت های گزارش شده در سراسر جهان با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. برزیل به دنبال ایالات متحده با تقریبا 1.3 میلیون نفر در حالی که روسیه سوم شد و با نزدیک به 627,000.

US States Reporting Record Cases of COVID-19
یک دکتر هندی در تعامل با یک مرد به عنوان یکی دیگر منتظر نوبت خود را در یک COVID-19 غربالگری تسهیلات در داخل یک دولت-اجرای بیمارستان در جامو 27 ژوئن 2020. فردا

رکورد دیگری در هند

یک مشکل در افزایش عفونت نیز گزارش شده در هند که در آن زمان هند گفت: جنوب کشور آسیایی ضبط کرده 18,552 جدید COVID-19 موارد شنبه, فراتر روز جمعه رکورد 17,296.

و اندونزی گزارش داد که بزرگترین افزایش روزانه در coronavirus عفونت با 1,385 جدید, موارد مصرف کل به 52,812 یک وزارت بهداشت گفت.

اما ایتالیا – یکی از بدترین آمار در کشورهای در اوایل بیماری همه گیر -- به نظر می رسد به حرکت در جهت مخالف است. مقامات روز شنبه گزارش 175 عفونت های جدید و فقط هشت مرگ و میر پایین ترین تنها-بعد کل پس از آوریل 1.

در جای دیگر ایالت ویکتوریا استرالیا ثبت 41 جدید COVID-19 موارد شنبه به مناسبت 11 روز متوالی از دو رقمی عفونت را افزایش می دهد پس از این کشور به نظر می رسد به ارمغان آورد و سرایت تحت کنترل است. استرالیا گفت: این امر در ادامه به بازگشایی اقتصاد آن با وجود افزایش تعداد عفونت در ویکتوریا.

ممکن است ممنوعیت سفر

در همین حال مقامات رسمی اتحادیه اروپا گفت: مسافران از آمریکا و روسیه و تعدادی از کشورهای دیگر است که نه خود را کاهش داد COVID-19 عفونت به احتمال زیاد مجاز نیست به کشورهای عضو اتحادیه اروپا زمانی که بلوک بازگشایی ژوئیه 1.

در ایالات متحده یک قاضی فدرال دستور داده است تا رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به انتشار کودکان برگزار شد بیش از 20 روز است و پدر و مادر خود را از سه خانواده بازداشتگاه در تگزاس و پنسیلوانیا به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

قاضی منطقه دالی هی نوشت که مراکز "که" در آتش " است و هیچ زمان بیشتری را برای نیم اقدامات است."

ایالات متحده coronavirus نیروی کار برگزار شد اولین جلسه در نزدیک به دو ماه جمعه; رئیس جمهور حضور نداشت.

US States Reporting Record Cases of COVID-19
مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر گسترش coronavirus راه رفتن در یک مرکز خرید در آنکارا, ترکیه 27 ژوئن 2020. مقامات ترکیه ساخته اند که با پوشیدن ماسک های اجباری در بسیاری از کشور. فردا

سازمان بهداشت جهانی روز جمعه گفت که این نیاز بیش از 30 میلیارد دلار در سال آینده برای توسعه و تولید COVID-19 آزمایش واکسن و درمان های دیگر.

یک که ائتلاف به رهبری متمرکز شامل گسترش coronavirus امیدوار به استفاده از این وجوه را به سرعت به تلاش برای کمک به کم درآمد و با درآمد متوسط کشور در اواسط سال آینده.

همچنین بخوانید: Kharif کاشت در منطقه را افزایش می دهد با 104 درصد با توجه به خوب موسمی

تایلندی اضطراری

یک coronavirus وضعیت اضطراری در تایلند است که منتقدان حفظ شده است مورد استفاده برای سرکوب مخالفت سیاسی ممکن است تمدید شود در هفته آینده. ملت و دولت برنامه ریزی شده است برای تصمیم گیری سهشنبه در مورد اینکه آیا آن را گسترش دهد. وضعیت اضطراری سبب دولت به سانسور رسانه ها پراکنده کردن تجمعات و پیاده سازی حکومت.

پرتغال گفت: آن را احیا مستند اقدامات برای حدود 700000 نفر در سراسر زندگی لیسبون پس از افزایش موارد است.

در بریتانیا, وزیر بهداشت مت Hancock تهدید به بستن سواحل در کشور اگر coronavirus موارد افزایش یافت و پس از یک موج گرما رهبری مردم را به گله به سواحل. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب