ما مدارس دولتی برای به اشتراک گذاشتن COVID-19 امداد با بودجه خصوصی مدارس

یک سیاست جدید سفارش مدارس دولتی ایالات متحده برای به اشتراک گذاشتن اضطراری COVID-19 امداد با بودجه خصوصی مدارس

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399

یک سیاست جدید سفارش مدارس دولتی ایالات متحده برای به اشتراک گذاشتن اضطراری COVID-19 امداد با بودجه خصوصی مدارس بدون در نظر گرفتن ثروت خود را خواهد اثر را بلافاصله وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos گفت: با وجود مخالفت بسیاری از حامیان آموزش و پرورش.

"مراقبت عمل (Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی) مخصوص همه گیری های مربوط به تخصیص بودجه به نفع همه آمریکایی, دانش آموزان, معلمان و خانواده ها را تحت تاثیر coronavirus" DeVos گفت. "وجود دارد هیچ چیز در این قانون در کنگره به تصویب رسید که اجازه می دهد مناطق به تبعیض علیه کودکان و آموزگاران مدرسه خصوصی حضور و اشتغال است."

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

DeVos گفت که او انتظار دارد که بسیاری از بودجه اضطراری برای رفتن به سمت ساختمان تمیز کردن تجهیزات برای حفاظت از سلامت دانش آموزان و معلمان و کلاس مجازی آموزش برای معلمان است. او گفت که این گروه را تضعیف آنچه که او خواستار "مالی امن مدارس خصوصی" از به دنبال چنین کمک کند.

"اکثر مدارس خصوصی خدمت کم درآمد و با درآمد متوسط در جوامع در حال تحت فشار مالی با توجه به COVID-19 زیرا آنها به طور معمول وابسته به شهریه از خانواده ها و کمک های مالی از جوامع خود. ... بیش از 100 مدارس خصوصی اعلام کرد در حال حاضر آنها را نمی خواهد بود قادر به بازگشایی پس از همه گیر و صدها نفر بیشتر مواجه هستند به سرنوشت مشابه" DeVos گفت.

US Public Schools Must Share COVID-19 Aid With Private Schools
وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos صحبت می کند در جیمز بردی نشست خبری اتاق مارس 27 سال 2020 در واشنگتن است. فردا

تحت قانون جدید خصوصی مدارس خواهد بود واجد شرایط برای کمک های خود را بر اساس تعداد ثبت نام. اما برخی از دولتی ایالات متحده مسئولان مدرسه آن را می گویند به جای آن باید به بر اساس تعداد دانش آموزان کم درآمد در خصوصی موسسات آموزش – همان سیاست در دیگر قوانین فدرال برای کمک به مدارس تصویب شده توسط کنگره است. تحت DeVos طرح پول اختصاص داده شده برای مدارس خصوصی خواهد بود در یک نرخ بالاتر از آنچه در قانون فدرال معمولا نیاز به.

همچنین بخوانید: خانواده ها باید 'رقص' راه خود را از طریق برنامه ریزی نشده اختلال در Covid-19

"این بخش باید توان ارائه روشن رهبری و راهنمایی برای کمک به دانش آموزان ، والدین و مدارس در مقابله با تاثیر از این بیماری همه گیر. آن را صادر کرده است یکی دیگر از گیج کننده بخشنامه که به تضعیف تلاش ها برای حفظ دسترسی به آموزش و پرورش در طول این بیماری همه گیر. من اصرار وزیر برای خروج از این قاعده پیروی از قانون است که کنگره تصویب," دموکرات کنگره بابی اسکات ویرجینیا گفت: پنج شنبه.

DeVos, است که شناخته شده به عنوان یک قهرمان از خصوصی و موسسات آموزش و پرورش گفت: همه مدارس ضربه سخت coronavirus شیوع سزاوار امداد. (VOA)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن