ما در حال حاضر بیشتر coronavirus مرگ و میر بیش از هر کشور دیگر اما بدترین اپیدمی ممکن است دور

جسی Yomtov ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 1:48 PM EDT May 11, 2020ایالات متحده گذرانده ایتالیا برای تبدیل

توسط ABDOOSNEWS در 24 فروردین 1399

ایالات متحده گذرانده ایتالیا برای تبدیل شدن به کشور با کروناویروس مرگ و میر. اما به عنوان یک نسبت به کل جمعیت در ایالات متحده مرگ و میر ویروس باقی می ماند در حدود یک ششم از کسانی که در سخت-آمار ایتالیا یا اسپانیا است.

بیش از 19,700 نفر در آمریکا فوت کرده اند با توجه به عوارض ناشی از کروناویروس که از بعد از ظهر شنبه با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز داشبورد. جمعه, U. s. دیدم بالاترین روزانه تعداد مرگ هنوز در 2,108.

ایتالیا مرگ و میر در 19,468 و اسپانیا ملت با سوم بیشترین مرگ و میر بود 16,353 و میر گزارش شده. در سراسر جهان تعداد مرگ پیشی گرفته است 104,000.

دریافت به روز رسانی روزانه در صندوق پستی خود را: ثبت نام برای Coronavirus سازمان دیده بان در حال حاضر.

برآورد که چگونه بسیاری از مردم خواهد شد و در نهایت مرگ در ایالات متحده آمریکا به نوسان در هفته های اخیر به عنوان داده های جدید همچنان به ریختن در.

پیشرو طرح مدل از دانشگاه واشنگتن پیش بینی شده است حدود 60000 مرگ و میر در کشور به مراتب کمتر از 100.000 240,000 مرگ و میر است که پیش بینی شده در کاخ سفید با انتشار کمتر از دو هفته پیش.

"داده های واقعی به ما می گویند که آن را بسیار محتمل است که ما با داشتن یک قطعی مثبت و اثر این کاهش چیزهایی که ما در حال انجام این جدایی فیزیکی – بنابراین من معتقدم که ما در حال میخوام دیدن رکود در آن" دکتر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: "ان بی سی "امروز" نشان می دهد در 9 آوریل.

"و به نظر می رسد بیشتر شبیه 60,000 از 100,000 تا 200,000."

دکتر دبورا Birx کاخ سفید نیروی کار روز جمعه گفت ایالات متحده شروع به دیدن آن منحنی سطح اما او هشدار داد که ما نمی رسیده بدترین اپیدمی – با وجود دانشگاه واشنگتن مدل طرح چهار شنبه که اوج روزانه مرگ و میر.

ایتالیا منحنی مسطح

در حالی که ایتالیا به دور از از جنگل های کشور را روزانه افزایش موارد جدید تثبیت شد. در روز پنج شنبه, آوریل 9, ایتالیا, گزارش 4,204 موارد جدید و 610 مرگ و میر هر دو چهره در رقابت با روز های اخیر.

در همین حال ایالات متحده گزارش 32,385 موارد جدید و 1,783 فتح کرد گرفته شد در همان روز.

خام بالغ نیست بهترین اندازه گیری با توجه به اختلاف بسیار زیاد در جمعیت ایتالیا در حدود 60 میلیون نفر از مردم در حالی که ایالات متحده بیش از 320 میلیون. اما مسطح از ایتالیا منحنی پس از خوشه ماه گذشته ممکن است ارائه یک مدل موثر برای طراحی ویروس " آینده و میر در ایالات متحده آمریکا

ایتالیا شد, کانون هنگامی که این ویروس گسترش در خارج از چین و بیمارستان ها در این کشور – به خصوص مناطق شمالی – به سرعت به تاخت و تاز کردن. کشور نهاد در سراسر کشور مستند در مارس 9 که تمدید شده است از طریق مارس 13 و انتظار می رود تمدید شود و حتی بیشتر.

Birx روز جمعه گفت که ایالات متحده برای اولین بار است که شروع به دیدن آن منحنی سطح "مانند ایتالیا انجام داد حدود یک هفته پیش."

خود را coronavirus سوالات پاسخ داده شده: چگونه می توانم ضد عفونی کردن صورت ، من باید پوشیدن دستکش ؟

چه قبلی ما مرگ را تخمین می گویند ؟

پیش از آن در هفته, همان دانشگاه واشنگتن مدل پیش بینی در مورد 82,000 مرگ یک قطره از قبلی تکرار. تغییرات به مدل منعکس کننده "عظیم تزریق داده های جدید," دکتر گفت: Christopher موری مدیر مدرسه در موسسه بهداشت و معیارهای ارزیابی است.

در مارس 31, کاخ سفید منتشر شده تخمین می زند که به عنوان بسیاری از 240,000 آمریکایی ها ممکن است به مرگ در بحران است.

و در اواسط ماه مارس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری بدترین-مورد-سناریو تا به حال حدود 160 میلیون دلار به 210 میلیون آمریکایی مبتلا به دسامبر و یک تخمین می زنند که بین 200,000 و 1.7 میلیون نفر می میرند تا پایان سال است.

هنگامی که زندگی به حالت عادی بازگشت ؟ متخصص می گوید ما تست شده است بیش از حد پشت به دانستن در انتظار موج دوم از موارد

صحبت کردن با سی ان ان, ارشد عضو هیات علمی دکتر گرگوری راث توضیح داد که این مدل ها همیشه در حال تغییر.

"تغییرات در مدل رانده داده های جدید و بهبود روشها به خصوص در اطراف برآورد چگونه نامشخص پیش بینی ممکن است" راث گفت. "همانطور که ما دریافت اطلاعات بیشتر در COVID-19 مرگ و میر ما انتظار داریم پیش بینی ما برای تنظیم به دنبال آن روند جدید است."

اما بیشتر خوش بینی مبتنی بر این فرض است که آمریکایی ها همچنان به ماندن هوشیار اجتماعی در مورد فاصله.

"این است که به صراحت آشکار است که اجتماعی فاصله می توانید زمانی که به خوبی اجرا و نگهداری, کنترل بیماری منجر به کاهش نرخ مرگ و میر," موری با سی ان ان گفت.

گفت: راث: "ما دیده نمی شود و آرامش اجتماعی فاصله در هر بخش هایی از ایالات متحده آمریکا نشده است. در آینده اگر اجتماعی فاصله بود آرام ما خواهد بود نگران آن است که وجود دارد خواهد بود یک افزایش در تعداد موارد است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب