اقتصاد ایالات متحده به رشد کندتر از امید می گوید: تغذیه رسمی

تیوی ما اقتصاد است و انتظار می رود به رشد آهسته تر از آن بود که امیدوار ماه پیش به عنوان کشور بود و هنوز هم در

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

تیوی ما اقتصاد است و انتظار می رود به رشد آهسته تر از آن بود که امیدوار ماه پیش به عنوان کشور بود و هنوز هم در تلاش برای متوقف کردن جامعه گسترش COVID-19 ارشد فدرال رزرو رسمی گفت.

"برخی از این بهتر اقتصادی ما شده ایم گرفتن منعکس شده است این واقعیت است که آن مکان باز هستند اما آنها ممکن است باز کردن تا با خیال راحت به عنوان آنها نیاز به" ایسنا به نقل از خبرگزاری اریک Rosengren رئيس جمهور از بانک فدرال رزرو بوستون عنوان کرد و گفت در مصاحبه ای در روز دوشنبه.

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

"اگر نتیجه این است که آنها (مقامات) را به اعمال محدودیت های جدید بعد از آن در سال, که در واقع در حال رفتن به کاهش سرعت بهبود اقتصادی" گفت: توجه به اقتصاد و همه گیر هستند "بسیار نزدیک و در هم تنیده".

"است که در واقع من پایه پیش بینی (که) این است که متاسفانه ما در حال بعید است برای جلوگیری از جامعه گسترش یافته و ما در یک وضعیت که در آن اقتصاد در حال رشد آهسته تر از ما ممکن است باید امیدوار بود تا چند ماه پیش گفت:" تغذیه رسمی.

US economy to grow more slowly than hoped
اعمال محدودیت های جدید بعد از آن در سال خواهد کم کردن سرعت بهبود اقتصادی. Pixabay

Rosengren گفت: بانک مرکزی به تازگی راه اندازی خیابان اصلی برنامه اعطای وام ارائه می دهد که کوچک و متوسط شرکت ها وام می تواند با ارائه "بیمه" در برابر آنچه که او انتظار دارد به یک سخت تر از نیمه دوم سال.

"اگر من راست نیمه دوم سال سخت تر است از بسیاری از مردم در حال پیش بینی است. من فکر می کنم با داشتن این امکانات و در حال اجرا خواهد بود بیمه مهم سیاست برای اقتصاد" او گفت:.

Rosengren آخرین اظهارات پس از یک تغذیه گفت: در تاریخ 19 ژوئن که ما نرخ بیکاری باقی خواهد ماند در دو رقم تا پایان این سال است.

"من انتظار می رود که نرخ بیکاری هنوز هم در دو رقمی سطوح در پایان سال با توجه به آنچه که به احتمال زیاد به طور مداوم اقتصادی headwinds از این بیماری همه گیر در طول نیمه دوم سال," او گفت:.

US economy to grow more slowly than hoped
نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد به بعد از جنگ جهانی دوم از 14.7 درصد در ماه آوریل است. Pixabay

همچنین بخوانید: در این روز: 7 ماه پیش, MS Dhoni برنده تمام ICC غنائم

از ماه فوریه تا ما کارفرمایان را کاهش نزدیک به 20 میلیون شغل از payman معکوس تقریبا 10 سال از سود کار خود را با توجه به وزارت کار.

نرخ بیکاری شروع به پریدن کرد به بعد از جنگ جهانی دوم از 14.7 درصد در ماه آوریل و پس از آن به سمت پایین به یک هنوز هم بسیار بالا 13.3 درصد در ماه مه.

با 2,310,786 موارد و 120,393 مرگ و میر در ایالات متحده ادامه با جهان بالاترین تعداد COVID-19 عفونت و مرگ و میر از شنبه. (IANS)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن