آمریکا و کانادا و انگلستان را متهم به روسیه از نرم COVID-19 واکسن محاکمه

کیم Hjelmgaard ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 11:03 AM EDT Jul 16, 2020لندن – هکرها با حمایت دولت روسیه در

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

لندن – هکرها با حمایت دولت روسیه در حال تلاش برای سرقت اطلاعات از محققان و شرکت های دارویی مسابقه برای پیدا کردن یک COVID-19 واکسن بریتانیا و ایالات متحده و کانادا به اتهام پنج شنبه.

بریتانیا ملی امنیت سایبر مرکز گفت: هکرها شد "مسلما" متصل به روسیه سرویس های اطلاعاتی. بریتانیا اعلام کرد در هماهنگی با مقامات ایالات متحده و کانادا است.

سه سازمان ملل گفته است که هک گروه APT29, همچنین شناخته شده به عنوان دنج خرس حمله به دانشگاهی و مواد مخدر تحقیقات نهادهای درگیر در coronavirus واکسن توسعه است. اعلام مشخص نیست که موسسات و شرکت های هدف قرار گرفته و یا اینکه آیا هر گونه واکسن اطلاعات دزدیده شده است.

"این کاملا غیر قابل قبول است که روسیه سرویس های اطلاعاتی در حال هدف قرار دادن کسانی که کار برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس" دومینیک Raab, وزیر امور خارجه بریتانیا در بیانیه ای گفت:. "در حالی که دیگران به دنبال منافع خودخواهانه خود با بی پروا رفتار انگلستان و متحدان آن در حال گرفتن با کار سخت برای پیدا کردن واکسن و حفاظت از سلامت جهانی."

ملی امنیت سایبر مرکز گفت که آن را تا به حال شناسایی یک کمپین طولانی مدت از "فعالیت های مخرب" از روسیه-حمایت هکرها که شامل حملات "عمدتا در برابر دولت دیپلماتیک فکر می کنم تانک بهداشت و درمان و انرژی اهداف."

در این بیانیه از ملی امنیت سایبر مرکز نگفت که آیا ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دانست و در مورد واکسن تحقیقات نرم.

وزارت خارجه روسیه بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

متی اشمیت یک دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه نیوهیون گفت که هک تحقیقات واکسن یک "بیانیه ای از ضعف روسیه و علم زیر 20 سال از پوتین قانون است."

دنج خرس, همچنین شناخته شده به عنوان "انگشت" شناخته شده است توسط واشنگتن به عنوان یکی از دو دولت روسیه وابسته به گروه های هک که شکست را به کمیته ملی حزب دموکرات شبکه های کامپیوتری و سرقت ایمیل پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016. گروه دیگر است که معمولا به نام فانتزی خرس.

هکرها روسیه: شرکت امنیت سایبر هشدار داد از تلاش برای نفوذ در مجلس سنا سیستم ایمیل

16-صفحه: مشاوره عمومی ساخته شده توسط انگلیس و آمریکا و کانادا در روز شنبه متهم دنج خرس های سفارشی با استفاده از نرم افزار های مخرب برای هدف قرار دادن تعدادی از سازمان ها در سطح جهان است. این بدافزار به نام WellMess و WellMail را قبلا در ارتباط با هک گروه مشورتی گفت.

"در حملات اخیر هدف قرار دادن COVID-19 واکسن تحقیق و توسعه گروه انجام شده پایه اسکن آسیب پذیری در برابر خاص خارجی آدرس IP متعلق به سازمان. این گروه سپس مستقر عمومی سوء استفاده در برابر آسیب پذیر خدمات شناسایی" مشورتی گفت.

ایالات متحده وزارت امنیت داخلی آژانس امنیت سایبر هشدار داد در ماه آوریل که cybercriminals و سایر گروه های هدف قرار گرفتند COVID-19 پژوهش اشاره کرد و در این زمان است که افزایش در مردم teleworking به دلیل همه گیر ایجاد کرده بالقوه راه را برای هکرها برای بهره برداری.

آسیب پذیر اهداف شامل مراقبت های بهداشتی سازمان شرکت های داروسازی, دانشگاه, پزشکی, پژوهش, سازمان, و دولت های محلی مقامات امنیتی گفته اند.

رسیدن به جهانی و بین المللی زنجیره تامین از این سازمان ها نیز آنها را آسیب پذیر ایالات متحده, امنیت و زیرساخت های آژانس امنیت گفت: در یک هشدار منتشر شده در رابطه با همتایان خود در بریتانیا.

مقامات ایالات متحده برای ماه وارد مشابه اتهامات علیه چین است.

FBI مدیر کریس Wray هفته گذشته گفت: "در این لحظه, چین در حال تلاش برای سازش آمریکا سازمان های مراقبت های بهداشتی و دارویی و شرکت ها و موسسات دانشگاهی انجام ضروری COVID-19 پژوهش است."

مقامات ایالات متحده باید قبلا وارد مشابه اتهامات علیه چین است. FBI مدیر کریس Wray هفته گذشته گفت: "در این لحظه, چین در حال تلاش برای سازش آمریکا سازمان های مراقبت های بهداشتی و دارویی و شرکت ها و موسسات دانشگاهی انجام ضروری COVID-19 پژوهش است."

شما می توانید با آلوده COVID-19 دو بار ؟ کارشناسان می گویند احتمال این است که "قطعا واقعی'

24 ساعت در یک COVID-19 نقطه داغ برگ بدون پیاده روی از زندگی صدمه ندیده: این است آنچه در آن مانند

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن