آینده هوستون مواد غذایی حوادث: پدر و درمان به یک استیک این روز پدر

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوست

توسط ABDOOSNEWS در 29 خرداد 1399

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوستون مواد غذایی جامعه ثابت کرده است که یکی از قوی با رستوران pivoting به بایگانی اطلاعات و برخی از بازگشت به خانه ناهار خوری به عنوان تگزاس به آرامی بازگشایی. در اینجا نگاهی به آنچه که در جهان مواد غذایی در حال حاضر:

چند هوستون eateries در حال شرکت در ابتکار ملی, نانوا در برابر نژادپرستی و جمعی پخت فروش و تماس به عمل است که می ایستد در برابر ظالمان درمان مردم سیاه و سفید و افزایش منابع مالی برای موسسات خیریه است که حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند. کوچک نوازی شیرینی مدیر ویکتوریا Dearmond ایجاد کرده UBH حزب پک شامل محبوب ترین دسر با تمام درآمد حاصل از رفتن به خالص عدالت هوستون سازمان است که با تمرکز بر عدالت کیفری اصلاحات اقتصادی و حقوق صاحبان سهام مسائل. بسته ($40) شامل ca phe sua دا کیک هویج های سرخ "" پای سیاه پای آهک نوار مینی گرجستان جیمز پای سیب, Chris' کیک تولد فشار-پاپ و یک رنگین کمان, ساندویچ کوکی; در دسترس برای قبل از سفارش آنلاین و تحویل در شنبه 20 ژوئن در یک پنجم مدیترانه, 1658 Westheimer.

این Goodnight مهمان نوازی قنادی تیم به رهبری توسط Shawn Gawle را ارائه سرخ کرده وبرشته Pavlova کیت با بخشی از درآمد حاصل از بهره گیری مرکز برای شفا از نژاد پرستی. دلار 24 کیت در خدمت چهار و شامل فرانسه مرنگ, وانیل, Chantilly, سس تمشک به علاوه یک پاینت هلو sorbet و می تواند قبل از دستور
برای یک شنبه, ژوئن 20 وانت در روزی گلوله توپ, 1620 Westheimer.

این ماه Phat Eatery, 23119 استعماری جشن دومین سالگرد آن و سرآشپز و صاحب الکس Au-yeung است ضمن تشکر از مشتریان خود را برای حمایت مشتاقانه در حال اجرا توسط تعدادی از ویژه, شروع, جمعه ژوئن 19 در حال اجرا را از طریق چهار شنبه, ژوئن 28. انتظار می رود مجموع کم منو با گزینه های از کباب گوشت خوک نان به میگو siu مای پلاس ویژه مانند نارگیل میگو و ikan bakar. مهمانان که صرف 50 دلار دریافت رایگان بسته انواع Phat رستوران جدید مبلغ کم با سفارش خود را منجمد برای لذت بردن از بعد از ناهار خوردن و یا به-بروید). تماس 832-913-6382 برای ناهار خوردن در رزرو و جایی برای رفتن سفارشات آنلاین در phateatery.com.

Try Hungry's for a kid-friendly Father's Day option.گسترش

سعی کنید گرسنه برای یک بچه دوستانه روز پدر گزینه است.

عکس Becca رایت

روز پدر است این پنج شنبه ژوئن 21, بنابراین مطمئن شوید برای بررسی از ما هوستون روز پدر سال 2020 Dining Guide برای پوشش ناهار خوردن در و takeout گزینه های این جشن است.

Mala سیچوان اغذیه فروشی و مشروب فروشی, 1201 Westheimer, 9348 بللیر, 23119 استعماری و راه اندازی خواهد شد یک هفته جشن جشنواره قایق اژدها در یکشنبه, ژوئن 21, به مناسبت, به مناسبت آماده سازی سنتی برنج کوفته خورده به دفع کردن ارواح شیطانی است و بیماری است. مهمانان می توانند یک تعریف منظور از کوفته با خرید 25 دلار یا بیشتر از خود را به طور منظم منو و اضافه کردن اضافی دمبلنجس برای $5.50/سفارش.

اغذیه فروشی و مشروب فروشی پروونس Provence و کشور فرانسه شراب در حال جفت شدن برای یکی دیگر از شام در این زمان چهار دوره آناناس-زوج شام به رفتن با یک زوم هم در روز پنج شنبه, ژوئن 25. برای شرکت تماس 713-827-8008 و رزرو تعدادی از شام مورد نیاز; و در روز پنج شنبه 25 ژوئن انتخاب کنید تا غذا و شراب جفت در اغذیه فروشی و مشروب فروشی Provence 13616 یادبود. در 7 p. m. تاریخ همکار خود را شراب شام شرکای خود را میزبان و ممکن است شراب یا دو در فرانسه از طریق زوم. هزینه 59 دلار به علاوه مالیات و حق بیمه و دوره های آموزشی شامل مات و متحیر کردن bouche; دودی ماهی قزل آلا و گردو سالاد; نیم گریل شده Cornish, مرغ با Provence در د herbes; و هلو و زردآلو clafoutis.

هوستون رستوران هفته باز خواهد گشت در شنبه مرداد 1 و اجرا را از طریق روز کارگر ارائه 38 روز از وعده های غذایی و معاملات جمع آوری پول برای هوستون بانک مواد غذایی. بسیاری از این منطقه محبوب ترین رستوران ها انتظار می رود که شرکت های خدمت ویژه قیمت چند دوره جایزه fixe منوها برای صبحانه, ناهار و شام. سالانه "Foodapalooza" را حمل در حافظه موسس و صاحب کلورلی سنگ که به تازگی در گذشت او پس از نبرد با سرطان است. سنگ دختر کتی فرض شده است نقش رهبری ادامه خواهد داد و مادرش میراث برای حفظ HRW زنده است. نگاه کردن به آینده لیست رستوران آنلاین.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن