آینده هوستون مواد غذایی حوادث: طعم, طعم, Jalisco ماه طولانی

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوست

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوستون مواد غذایی جامعه ثابت کرده است که یکی از قوی با رستوران pivoting به بایگانی اطلاعات و برخی از بازگشت به خانه ناهار خوری به عنوان تگزاس به آرامی بازگشایی. در اینجا نگاهی به آنچه که در جهان مواد غذایی در حال حاضر.

هوگو, 1600 Westheimer که بازگشایی برای ناهار خوردن در سرویس است و ادامه آن به ارائه اضافه کرده است چهار دوره ویژه منو تغییر خواهد کرد که ماهانه به ویژه دولت های مختلف از مکزیک است. در ماه ژوئن در کانون توجه خواهد بود و در Jalisco چند ثانیه رستوران شهر اعضای تیم از Jalisco که به کمک ایده های برای منو از جمله آشپز Epifanio Rosas, آشپز, Beatriz مارتینز و مدیر کل مانوئل پونس. ناهار خوردن در ظروف مانند انبه و habanero aguachile, sope د chicharrón با درخت چنار و masa خمیر کیک birria (بره در adobo براث) و piconesمورد پسند شیرین نان پر شده با dulce de leche کرم. هزینه 45 دلار برای چهار دوره.

در جمعه, ژوئن 12, وزن ها و اقدامات, 2808 کارولین آغاز خواهد شد میزبانی جمعه شراب و پنیر مذاقات در آن خصوصی و اتاق ناهار خوری. طراحی شده برای سرگرم کننده و تعاملی با مزه برخی از نور آموزش و پرورش در هر هفته خواهد شد از ویژگی های متفاوت شراب و پنیر جفت شدن با شراب سازان و تکرار پیوستن به حوادث. هزینه 20 دلار در هر فرد به صورت چهار دو اونس مراسم تست و پنیر بوفه. مزه اجرا می شود از 5 تا 7 بعد از ظهر رزرو هستند پیشنهاد شده است. تماس 713-654-1970.

La Lucha is adding weekend brunch to its already impressive repertoire.گسترش

La Lucha اضافه کردن آخر هفته صبحانه به آن در حال حاضر قابل توجه کارنامه.

عکس اندرو توماس لی

La Lucha, 1801 شمالی چوپان آخر هفته ناهار منوها معمولا ویژه خلیج فارس صدف و آشپز بابی Matos' فن های مورد علاقه مرغ سرخ شده, اما این رستوران به تازگی اضافه شده صبحانه-محور ظروف را به مخلوط. از ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر در روزهای شنبه و یکشنبه شام می توانید صبحانه خود را ثابت از طریق ظروف مانند مرغ و ویفر ترد لود hashbrowns و بودین kolaches. تماس 713-955-4765 و یا بازدید از OpenTable به ناهار خوردن در رزرو (نوار و پاسیو باقی خواهد ماند پیاده روی تنها).

زنان-led, غیر انتفاعی, من باید چه او را از داشتن همچنان مجازی "من شما را از آنچه در او Cookin'" کلاس آشپزی سری در چهار شنبه, ژوئن 18, تاب یک ساعت یک مبارک و Tapas جلسه با Artesa کارخانه شراب سازی. چک کردن وب سایت برای آینده جزئیات.

کشور فرانسه شراب, 2433 Bartlett دعوت مهمانان به هدیه پدر و بطری های مورد علاقه خود را شراب فرانسوی (و دریافت رایگان مجازی مزه کردن شراب کیت با یک خرید) این روز پدر. چک کردن فروشگاه آنلاین برای مطالعه کردن خود را موجودی منحصر به فرد—هیچ یک از آن را می توان در هر فروشگاه خرده فروشی در تگزاس و سپس خرید خود را و رفتن به یادداشت برای رزرو رایگان شراب مزه کیت برای دو نفر. مجازی مزه کردن شراب برگزار شده در شنبه, ژوئن 20 خواهد شد از ویژگی های تعدادی از بزرگ روز پدر قرمز. فقط توقف توسط کشور فرانسه شراب بین 1 و 5 بعد از ظهر که شنبه به انتخاب کنید تا خود را شراب خرید و رایگان کیت با شراب نمونه (سفارشات و کیت آورده می شود می تواند به ماشین خارج). در 6 p. m. تمام کسانی که شرکت می توانند با هم از طریق زوم و یادگیری در مورد شراب از صاحب Jean-Philippe مرد. برای یک هدیه پدر و همچنین دریافت 10-درصد-محدود کردن زمان کد کوپن در شراب طعم که روز شنبه.

صحبت از روز پدر, مطمئن شوید برای بررسی از ما هوستون روز پدر سال 2020 Dining Guide برای پوشش ناهار خوردن در و takeout گزینه های این جشن است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب