باز کردن 1.0: دهلی ارشد شهروندان تقاضا افتتاح مراکز تفریحی

یکfter دولت به طور موقت بسته و مراکز تفریحی برای شهروندان ارشد از سرمایه های ملی در نظر Covid-19 گیر بزرگان از

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

یکfter دولت به طور موقت بسته و مراکز تفریحی برای شهروندان ارشد از سرمایه های ملی در نظر Covid-19 گیر بزرگان از دهلی نو به نظر می رسد کاملا ناراضی به عنوان در هر Covid-19 همه گیر در هند به روز رسانی.

در حالی که دولت مقرر هر کسی بالاتر از 65 سال به اقامت در داخل خانه دهلی شهروندان ارشد هستند, خواستار, خود, تفریحی, مراکز پرتاب شود باز دوباره باز 1.0 باز کرده است تا بسیاری از اقتصاد است.

دنبال NewsGram در Instagram به ماندن بگیرید به روز شد.

"شما قدردانی میکنیم که در طول مستند شهروندان ارشد رنج می برند بیشتر به رانندگان خود را و یا داخلی کمک را ترک کرده اند و آنها را در یک موقعیت به بازدید خود CGHS درمانگاه ها با توجه به دستورالعمل به اثر است که شهروندان ارشد از 65+ نمی تواند برای پیاده روی بروید و یا خرید اساسی و کالاهای ضروری. آنها شده اند معلول پس از آن و در صورت عدم وجود تفریح مراکز آنها قادر به بازدید برای availing روزانه رایگان امکانات" گفت: J. R. Gupta رئیس کنفدراسیون از شهروندان ارشد انجمن دهلی نو است که یک چتر بدن 18 لاخ شهروندان ارشد.

senior citizens
دهلی شهروندان ارشد هستند, خواستار, خود, تفریحی, مراکز پرتاب شود باز دوباره. Pixabay

کنفدراسیون نیز یک نماینده به رفاه اجتماعی و وزیر و همچنین دهلی وزیر Arvind Kejriwal خواستار آن است که چنین مراکز در مناطق سبز انداخته بود باز یک بار دیگر.

وجود دارد حدود 122 چنین مراکز در سراسر دهلی نو است که دریافت کمک مالی در محدوده Rs 1.20 لاخ به تومان 2.40 لاخ هر سال از دولت است. اما دولت دهلی نو حاضر به بازگشایی آنها و رفاه اجتماعی گروه همچنین پیشنهاد یک مکث در بودجه آنها.

"با توجه به شرایط حاکم با توجه به Covid-19 و نیاز به شدت رعايت اجتماعی فاصله, ادامه فعالیت در مراکز تفریحی برای شهروندان ارشد بهتر است. از این رو اعطای کمک با توجه به تفریح و سرگرمی مراکز حفظ خواهد شد تا سفارشات بیشتر."

یک چنین جامعه مرکز در جنوب دهلی سبز پارک فرمت منطقه است. گوپتا ادعا می کند که این مرکز هومیوپاتی داروخانه فیزیوتراپی, قند خون, تست کامپیوتر, آموزش یوگا, کتابخانه, مطبوعات, تلویزیون, carrom هیئت شطرنج لودو بهداشت معاینه اردوگاه مشاوره از پزشکان برجسته و معنوی گفتمانهای. او ادعا مشترک جشن تولد نیز سازمان یافته در هر ماه به نگه داشتن بزرگان' ارواح بالا است. اما با بسته شدن آنها در صورت عدم قطعیت است.

Senior Citizens
از جمله مراکز دارای کتابخانه ها و خیلی بیشتر فعالیت های تفریحی برای شهروندان ارشد. Pixabay

همچنین بخوانید: Sabarimala کشیش معبد خواستار TDB به نگه داشتن آن بسته برای جانبازان

در حالی که با توجه به آسیب پذیری خود دولت است که به شدت برای زنان و مردان بالای 65 سال سن به ماندن در خانه در پی گیر با این حال شهروندان ارشد دهلی نو در حال متقاعد نشده.

"با توجه به نامعلوم مستند شهروندان ارشد می میرند در خانه های خود را از تنهایی رنج می برند," آه Gupta. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن