غیر منتظره افزایش در لی ارزش ملک ممکن است جبران گاز, تخت, مالیات سقوط

بیل اسمیت فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:47 PM EDT Jul 6, 2020لی شهرستان و آن گنجانیده جوامع در حال حاضر

توسط ABDOOSNEWS در 17 تیر 1399

لی شهرستان و آن گنجانیده جوامع در حال حاضر غیر منتظره افزایش در مالیات بر ارزش املاک و مستغلات ساخت میلیون ها دلار بودجه اضافی در دسترس برای بودجه بعدی سال است.

اما مقامات شهرستان می گویند که تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر کوروناویروس در ارزش ملک نمی تواند احساس می شود تا سال آینده, به طوری که آنها ترجیح می دهند به بانک بودجه اضافی برای جلوگیری از یک بحران برای زیر بودجه سال.

بیشتر: Lee County بودجه: مقابله به ویران کردن شهر از کف دست به اوت COVID مالی تاثیر می ترسید

بیشتر: دوازده سال پس از سقوط Lee County, ارزش ملک, بازگشت به قبل از رکود اقتصادی در سطح

برخی از املاک تجاری ارزش رنج می برد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و تاثیر آن بر کسب و کار. اما به دلیل ارزش زمین برای تعیین مالیات بر املاک بر آنچه از اموال با ارزش در Jan. 1 تاثیر اقتصادی ضرر و زیان پس از همه گیر نیست و بخشی از اموال محاسبه مالیات.

تقویم اموال Kenneth Wilkinson منتشر کرده مقدماتی ارزیابی مشمول مالیات ارزش ملک در سراسر شهرستان نشان دادن افزایش قابل توجهی در ارزش املاک. نسبت به برآورد قبلی در ماه گذشته.

مالیات بر درآمد بر اساس ارزش های عالی اما همان نرخ مالیات بالاتر خواهد بود انتظار می رود بیش از یک ماه پیش. آن را به معنی مالیات اضافی بودجه برای دولت بدون افزایش نرخ در این شهرستان شش گنجانیده جوامع آتش ولسوالی و دیگر دولت واحد است که وضع مالیات بر املاک است.

به طور کلی ارزیاب جولای 1 برآورد اولیه نشان می دهد که محاسبه ارزش ملک countywide افزایش $1.66 میلیارد دلار در جولای 1, برآورد بیش از برآورد خشن ساخته شده در ژوئن 1.

ملک در لی شهرستان در حال حاضر ارزش دلار 89.3 میلیارد برای مقاصد مالیاتی 6.48 درصد بالاتر از ارزش برای 2019-20 سال مالیاتی.

یکی از دلایل افزایش در ارزش نسبت به یک گزارش اولیه در ماه گذشته یک تجدید نظر در ارزش ها در سواحل جزایر مانند Sanibel و Captiva که نیاز به بیشتر از نزدیک تجزیه و تحلیل.

"ما باید برای خارج شدن وجود دارد. این است که در آن بیش از هر چیزی در جای دیگر است که در آن ما در حال انجام کار بیشتر در ماه گذشته" ویلکینسون گفت. "شما باید کمتر فروش, پس از آن طول می کشد خیلی بیشتر تجزیه و تحلیل برای رسیدن به پایین از آنچه که ما را به ارسال کنید."

افزایش ارزش ملک در شهرستان معنی Lee دولت می تواند جمع آوری بیش از 6 میلیون دلار در درآمد مالیاتی بیشتر نسبت به ژوئن 1, برآورد بر اساس نرخ مالیات فعلی دلار 4.0506 per $1,000 ارزش مشمول مالیات.

شهرستان کمیسیون در تعطیلات هستند و نمی خواهد دیدار دوباره تا Aug. 4 هنگامی که آنها را باید در یک جلسه به طور منظم و بودجه کارگاه برای نهایی کردن یک پیشنهاد نرخ مالیات.

شهرستان مدیر راجر Desjarlais ماه گذشته ارائه شده و در هیئت مدیره با یک مقدماتی بودجه برگزار شد که این خط در اکثر هزینه های برنامه.

"ما ارائه شده هیئت مدیره با اصل تخت بودجه برای سال آینده کمتر از یک درصد افزایش" Desjarlais گفت.

یک معاون سابق بالا به ویلکینسون Desjarlais گفت که او نمی خواهد توصیه که کمیسیون صرف غیر منتظره 6 میلیون دلار در آینده بودجه.

"ما نمی دانیم که آنچه که اتفاق خواهد افتاد با ارزش ملک در سال آینده" Desjarlais گفت. "ما نمی دانیم که چه نتایج حاصل از این بیماری همه گیر خواهد بود; ما را به دلار اضافی و تنظیم آنها را کنار گذاشته و در یک رای در صندوق تثبیت."

این صندوق می تواند همراه با دیگر ذخایر در حال حاضر در این بانک به پرداخت برای برخی از شهرستان خدمات سال آینده بدون افزایش نرخ مالیات حتی اگر ارزش پاییز سال آینده است.

چون ارزش ملک برای محاسبه نرخ مالیات بر زمین و ساختمان ارزش به عنوان روز سال نو تاثیر coronavirus در ارزش ملک نمی تواند در نظر گرفته شود تا سال آینده.

که به معنای واقعی تاثیر coronavirus اپیدمی احساس خواهد شد در رول مالیاتی تا 2021-22 سال مالیاتی.

بسیاری از کسب و کار باید احساس عواقب وخیمی به دلیل بیماری همه گیر. برخی از کسب و کار دیگران را درآمد در حال سقوط به طور چشمگیری. بازرگانی مالیات بر ارزش کسب و کار شامل بررسی صورتهای مالی و کسب و کار و سود و زیان خواهد شد که در نظر گرفته شده در تنظیم مقادیر برای سال آینده.

مجموع ارزش تمام اموال مشمول مالیات در این شهرستان هنوز هم می تواند تغییر کند چرا که صاحبان اموال هنوز هم می تواند درخواست تجدید نظر به این شهرستان مقدار تنظیم هیئت مدیره اگر آنها فکر می کنم ارزش ملک تعیین ارزیاب املاک بیش از حد بالا بود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب