درک این مفهوم روح در یک بدن از طریق آیین هندو

چگونه اغلب ما شنیده افراد در کتاب ها و فیلم ها و حتی واقعی در مورد که در یکی واقعی ارتباط با خود "جفت روح"? شا

توسط ABDOOSNEWS در 28 خرداد 1399

چگونه اغلب ما شنیده افراد در کتاب ها و فیلم ها و حتی واقعی در مورد که در یکی واقعی ارتباط با خود "جفت روح"? شانس کشف کسی که شبیه نقطه نظر و زندگی به نظر می رسد رویا. در حالی که برخی ممکن است موافقم در مورد آنچه که برای شام در عین حال نبرد به درک سیاسی خود احساس هر چند برخی ممکن است مشابه شور و شوق برای همیشه لطفا برای و در عین حال بی توجهی به تن به minutest جزئیات مربوط به اکثر عادی روزمره تعهدات.

یک چیز است که بدون شک کامل بودن همکاران به طور کلی معنی نیست معادل آن به همه افراد است. جنسی عمیق و پرشور برابری است که اغلب بهترین سطح کیفیت در تصمیم گیری مناسب شرکای هر یک از ویژگی های ممکن است وجود داشته باشد بدون دیگری یا چسبیده و بزرگ است. در اینجا مختصر مفهوم روح در یک بدن سرگرم هندو دارما.

یوگایی دلبر و کندالینی

عمیق بخشی از مسحور دین اعتماد به نفس در ایده نیم دیگر از دوقلو عود مانند ایده های مذهبی از دو سر.

یک مرد و هفت زیستگاه حداقل ترین بودن محل رابطه جنسی و قابل توجه ترین این samadhi این توافق از هفت جوامع با آن یک بانوی حاکی از آن است که شما را کشف کرده اند شریک کامل خود را. در هر نقطه که در آن رخ می دهد آشکار وحدت احساس می شود. وجود همبستگی است و نه تنها یک انجمن. دو نفر به طور کامل حل شده به یک دیگر unio mystica. آنها به عنوان یک کار عملا مانند unoriginal دو بدن یک روح فرضیه. آن است که در مجموع توافق و بالا نوع ستایش و ارتباط در اوج آن است.هیچ تفکر مورد نیاز است – این محبت کافی است.

کندالینی قدیمی سانسکریت نام برای پایه قدرت زندگی است که تسریع در هر حال زندگی هستند. وضع از این خاصیت, در غیر این صورت به نام روح القدس چی یا پرانا روش آخرتی توسعه و نور با گرد هم آوردن بدن ما روح و روان و روح است. پس از آن آغاز می شود از این منبع الهی آن منجر به تمدید وضعیت ادراک و اتصالات ما با هر زنده بودن – و در نهایت خدا. بنابراین قطعی انگیزه کامل شریک گرفتن ما را به نزدیکترین مجاورت آسمانی انجمن در داخل حوزه از جهان واقعی است. قبل از ما کشف بیشتر در این زمان چگونه در مورد ما آشنا با ایده های دوقلو شعله های آتش.

Twin Flames

Twin Flames- soulmates
کمی پرتوهای خدا هستند و علاوه بر این نیست که یک مرد یا یک زن هر دو انرژی های مردانه و زنانه استراحت به خدا. Vedicfeed

در داخل ما همه دروغ لکه های خداوند متعال – ایجاد هر دو انرژی های زنانه و مردانه. کمی پرتوهای خدا است علاوه بر این نیست که یک مرد یا یک زن. هر دو انرژی های مردانه و زنانه استراحت به خدا این است که چرا خداوند شیوا نیز شناخته شده به عنوان Ardhnarishwar شیوا. هر دو مولکول در حال تثبیت در این تیرها تا نه نشان داد در هواپیما فیزیکی. در آن اولین نشانه در هواپیما فیزیکی این پرتوهای کوچک نشان داده شده در زنانه و مردانه عود. این زن و مردانه blazes به نام twin flames یا دوقلو ارواح. همه چیز در این سیاره است که نشان داد در دوگانگی (نر و ماده). در این شیوه هر كس تنها به مقابله با آن روح به نام دوقلو روح یا دوقلو آتش. یک بخشی از روح و روان را نشان می دهد مردانه سمت و متفاوت را نشان می دهد در سمت زن. سرنوشت دوقلو ارواح است برای پیوستن و آزادی به سوی پایان زندگی معنوی و روحانی چرخه.

این دوقلو شراره ماندن یکپارچه با گوهر هماهنگی همه را از طریق آن تمام روح زندگی سرمایه گذاری فیزیکی فقط به عنوان در هواپیما اختری. با توجه به karmic دلایل این دو عود در سمت چپ و پس از آن آنها بیشتر ادامه زندگی خود به یادگیری تا زمانی که جمع آوری و آزادی است.

"Twin Flames هستند زنانه و مردانه همتای انرژی همان انرژی در همان فرکانس."

در امتداد این خطوط توصیه دوقلو شراره بدون شک شرکای کامل هنوز همه شرکای کامل دوقلو هستند blazes.

کندالینی و Twin Flames

یک کندالینی برانگیختن یکی از اثرات آمدن به تماس خود را با شعله دوقلو. این دلیل بسیار برای خود Twin Flame انفجار به زندگی خود را در الهی برنامه ریزی برای شروع شما به رسمیت شناختن واقعی خود را بی پایان و خداگونه طبیعت است. قدرت مورد نیاز برای تخلیه خفقان تخیلی کندالینی انرژی و زنده دلی هسته ای – به سادگی مانند اتمی ترکیبی مربوطه پیوستار از شدید مجموعه ای از دوقلو شعله های آتش.

بیداری کندالینی مستمر روش و روش هموار کردن راه برای نشاط پس از رسیدن به تاج چاکرا ایجاد خود اذعان و عبرت می تواند سال ها طول بکشد. این روش می تواند طولانی تر اگر دوقلو شعله های آتش را نه واقعا صرف ارتباط آنها از آن است که خود انجمن از طریق وقف ازدواج/کاتالیزوری انجمن (در غیر این صورت به نام hieros gamos) که با استقبال و همراهی آن در تمام سطوح است.

Twin Flames
یک کندالینی برانگیختن یکی از اثرات آمدن به تماس خود را با شعله دوقلو یا soulmate. VedicFeed

توضیح و کندالینی برانگیختن یک بار در در حالی که به سرعت اتفاق می افتد پس از جمع آوری دوقلو شعله آن است که اغلب فقط از طریق بخش است که انرژی خود را برای یکی دیگر معلوم می شود در داخل مورد تایید و شخصیت آنها نیروی تازه یافتن به اندازه کافی به اجازه ترکیب می تواند رخ دهد. این محل در هر صورت هنگامی که دوقلو شعله های آتش دیگر در تماس فیزیکی و نشاط واسط خود کانونی سیستم حسی و پنج قابل توجهی ارگان های متصل خواهد شد ، این مفرح در حال حاضر افزایش می یابد تا از بی اعتنا همکاری با نشاط بدن ما دوقلو اغلب cumulating بعد از ما وارد یک تصویر لحظهای از دست دادن. پس از آن هسته ای ترکیبی که در آن نقطه تخلیه رمز و راز است که در حال پیچ و مهره ای در داخل DNA و تغییرات عود لرزش روانی بدن شروع همبستگی در داخل خودمان را فقط به عنوان با خدا.

وقتی این اتفاق می افتد صریح و عمیق نشان می دهد ظرفیت برای مثال تشخیص هر یک از دیگر contemplations clairvoyantly و یکدیگر را افزایش داده و به طور معمول در هر صورت زمانی که واقعا هم شگفت انگیز تصور نامحدود عشق و وجد و می خواهید برای ما Twin Flame. این به این معنی نیست که این دو دوقلو هستند آماده برای انجمن در حال حاضر آن را فقط نشان میدهد که درخشش شده است لمس کردن و همه چیز شروع در اینجا است که زمینه را برای آخرین ارتباط با هم. به عنوان دوقلوها تغییر و تعادل انرژی خود را در تمام سطوح این توری و ساختار یکی از تنها بودن–با سطح فیزیکی اغلب گذشته خوب به ضرب و شتم همه. در این راه در واقع کندالینی برانگیختن است که حیات از وحدت آنها یک بار به اشتراک گذاشته.

باور نکردنی موارد دوقلو شعله های آتش در آیین هندو

شیوا و شاکتی

شیوا نماد آگاهی مردانه اصل.

شاکتی نماد زنانه اصل فعال کردن قدرت و انرژی است.

در هر نقطه که یک نیروی پویا می شود و هر مکان حیات وجود دارد, قانون کار است. عبارات مختلف برای این پایه استانداردهای PURUSHA و PRAKRITI; Purusha آگاهی است و Prakriti طبیعت است. شیوا و شاکتی در حال ظاهر از سراسر هیئت مدیره الهی ادراک مانند دو طرف یک شبیه سکه است. در عکس های متعدد این دو پایه نیروهای هر یک مشخص به عنوان یک بخش از یک تصویر مشابه; یکی از طرف زن و یک طرف مرد. سمت چپ الهی مادر Pārvatī این "صفت" نشاط و سمت درست صحبت می کند به شیوا "مردانه" آگاهی است.

شیوا جان در Sahasrāra چاکرا و شاکتی در Mūlādhāra چاکرا است. زمانی که Prakriti و Purusha عضویت در Sahasrāra چاکرا اطلاعات دانا و هدف از اطلاعات تبدیل شدن به یکی. وجود دارد فقط ابدی شادی و سرخوشی, واقعی, عشق بی حد و حصر همدردی و مطلق درک برای هر موجود زنده است.

Shiva Shakti
در هر نقطه که یک نیروی پویا می شود و هر مکان حیات وجود دارد, قانون کار است. VedicFeed

رادا و کریشنا

کامل بازی (لیلا) بین کریشنا و رادا عجیب و غریب است. مانند باور نکردنی دور از گربه سانان و ماوس سفر چیزی است که باعث می شود بازی انرژی زا, پایان نیست. آن است که این پارتیشن از عزیزم و عزیز است که توسعه در کنوانسیون شناخته شده به عنوان Bhakti-یوگا.

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در Instagram

کریشنا و رادا رابطه مشکلات آن است — در وجود خود را به ستایش آنها در دراز مدت هر دو بحباله نکاح در اوردن دیگران است. برای کریشنا وضعیت تعداد زیادی از دیگران است. آنچه آنها به صحبت می کنند, در آن نقطه, نیست برخی از تحسین کرد. یا شاید آنها صحبت می کنند به immovability ما ولع مصرف برای برخورد عالی. آنها بهگزارش سیری ناپذیر تعهد است که همچنان در هر صورت هنگامی که آنچه که ما بیشتر نیاز به باقی می ماند مشکل فقط در خارج از توانایی ما برای درک.

همچنین بخوانید: گوگل گام به پشتیبانی هندی آمدن به آماده شدن برای طبیعی جدید

کریشنا است که به طور منظم به اشاره به عنوان Svayam Bhagavan در Gaudiya Vaishnavism الهیات و رادا کریشنا را غیر قابل مقایسه عزیزم. با کریشنا رادا به رسمیت شناخته شده است به عنوان عالی الهه. گفته شده است که او کنترل کریشنا با ستایش و آن را پذیرفته است که کریشنا فریبندگی جهان, اما رادا "را مجذوب خود حتی او را. بر این اساس او برجسته الهه از همه است. رادا کریشنا".



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب