عدم قطعیت برای Lee County کارکنان مدرسه به عنوان مدارس نگاه بازگشایی

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:37 PM EDT Jul 17, 2020بی خوابی شبانه. معده گره در گره است. و

توسط ABDOOSNEWS در 28 تیر 1399

بی خوابی شبانه. معده گره در گره است. و ثابت نگرانی در مورد آنچه آمده است.

این عدم قطعیت در اطراف Lee County school district برنامه برای باز کردن مدارس است gnawing در Michelle شروع شرق Lee County معلم انگلیسی می داند که رفتن به چهره به چهره آموزش را قرار داده و او را در معرض خطر ابتلا به COVID-19 ویروس.

"اگر من COVID آن است که واقعا قصد بد برای من" 47 ساله گفت. آخرین سال تحصیلی او توسعه پنج لخته شدن خون در ریه ها است که نیاز به عمل جراحی برای حذف.

این را بررسی کنید: سوال کردم در مورد روز اول مدرسه ؟ ما باید پاسخ.

اضطراب اطراف چه روز اول مدرسه را مانند افزایش یافته است پس دولت صادر اضطراری سفارش نیاز به آجر و ملات ساختمان مدرسه باز باشد و پنج روز در هفته در ماه اوت است.

مسئولان مدرسه با کمک یک جامعه وظیفه نیروی منتقل منطقه را دوباره باز کردن برنامه از ترکیبی-حضور و غیاب مدل چهار گزینه ای طرح که خانواده ها می توانید از را انتخاب کنید. که شامل یک فرد گزینه دو نوع از آموزش مجازی و پدر و مادر-led homeschool.

اما طرح اتحاد چپ کارکنان و حتی بیشتر در تاریکی در مورد چگونگی بازگشت به مدرسه اثرات خود را پرداخت وظایف شغلی و سلامت.

برای تاکید بر نگرانی های کارکنان منطقه و حامیان آنها در یک "بازگشت امن به مدرسه ماشین رژه" جمعه زد که از طریق خیابان فورت مایرز.

"ما می خواهم به عقب بر گردیم در کلاس درس" گفت: شکایت پتی, که کمک به سازماندهی این رویداد است. "ما می خواهیم به ایجاد روال است که ما می دانیم که کودکان به شدت نیاز دارید در حال حاضر, اما ضریب ایمنی جلوگیری ما از انجام آن در یک ماده آن است که ما راحت هستند."

اضطراب نمی دانستند چه در انتظار ساخته شده است شروع بیمار به معده او. او پر از مدارک درخواست راه دور آموزش کار با توجه به وضعیت سلامت او اما هنوز به شنیدن از منطقه در مورد اینکه آیا او به شما آن را دریافت کنید.

"من می خواهم به فقط می دانم که یک راه یا دیگری و این که راه من می توانید پیش بروید و آمدن به شرایط با آنچه اتفاق می افتد," او گفت:.

سرخوردگی او را در حال تکرار توسط کارگران در سراسر سیستم مدرسه که تقاضاهای مصرانه برای پاسخ در مورد چگونگی باز شدن مدارس در میان COVID-19 همه گیر خواهد شد و تاثیر خود را در زندگی.

به گفته وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, Lee County همچنان به افزایش موارد با 12,043 موارد مثبت و 232 مرگ و میر روز جمعه گزارش داد.

"همه به حق نگران و همه باید نگران گفت:" کوین دالی رئيس جمهور از انجمن معلمان از Lee County, یکی از ناحیه کارکنان اتحادیه های کارگری.

مقامات می گویند نیروی انسانی برنامه نمی تواند به طور کامل کشیده شده تا در back-to-school مدل تا زمانی که آنها می دانند که چگونه دانش آموزان خواهد شد یادگیری آنلاین و یا در فرد — و پس از موضوعات موضوع را به اتحادیه چانه زنی ها با چکش ،

ایجاد یک re-افتتاح طرح تعهد است برای منطقه است که به 97 سنتی یا غیر منشور مدارس و استخدام حدود 13000 نفر از جمله حدود 6000 معلمان است.

با 23 منشور سایت شامل بیش از وجود دارد 95,600 دانش آموزان در مدرسه عمومی سیستم.

به عنوان بخشی از آن در زمان بازگشایی برنامه ریزی منطقه ای در حال برنامه ریزی برای ارائه به دانش آموزان و کارکنان با ماسک های صورت و روشن شدن چهره سپر در صورت درخواست. این همراه با لوازم مانند دستمال مرطوب ضد عفونی کننده دست توزیع دستگاه و صابون می تواند هزینه بین $10 میلیون و 15 میلیون دلار.

دیگر شناخته شده شامل هزینه های زیستی-اسپری تمیز است که خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد زمانی که مثبت یا presumptive مثبت مورد COVID-19 شناسایی شده است در یک مدرسه تسهیلات. گفت: کارکنان آن می تواند کشتن این ویروس در عرض 20 ثانیه اما هزینه بین $5000 و 6000 $در یک استفاده کنید.

بیشتر: امکان بازگشت به مدرسه برنامه ریزی برای رفتن قبل از اینکه لی هیئت مدیره مدرسه یکشنبه. چه چیزی می تواند از آن نگاه مانند?

قبل از این دولت دوباره باز دستور union رهبری و کارکنان منطقه قرار داده بود چند هفته به مرتب کردن بحث امتیاز برای چه به به چانه زنی جدول. اما بود که بر اساس قبلی دوباره باز کردن برنامه است که با تبلیغ ترکیبی-حضور و غیاب مدل.

وقتی که طرح "پرتاب کردم از پنجره به بیرون" دالی گفت: کسانی که سه یا چهار هفته از تلاش های رفت و برگشت به "زمین صفر است."

تا به حال این منطقه شده است از خط خارج توسط دولت اجرایی سفارش دالی سیتی فکر می کند این اتحادیه خواهد بود "کمر-در مذاکرات در این نقطه است."

این شکست باعث شده است بسیاری از "اضطراب" برای مدرسه مبتنی بر کارکنان دالی گفت.

"من فکر می کنم بسیاری از مشکلات ما ندارد, پاسخ, اما من فکر می کنم این فرصتی است برای مردم را به شروع به ایستادن در اطراف این چون راستش این است که مرگ و زندگی مفاهیم برای بسیاری از مردم" دالی گفت.

امید است این اتحادیه و منطقه کارکنان را برآورده می تواند در چانه زنی در جدول بعد از 10 روز به شروع این روند در اطراف آخرین برنامه ای که خانواده ها می دهد تا 8 بعد از ظهر روز 26 جولای به انتخاب یکی از چهار گزینه.

بسیاری از تصمیم گیری های بیش از حد زمان کمی

زمان کمی مانده است به برنامه ریزی برای نیروی انسانی یک بار در منطقه می داند که چگونه دانش آموزان خواهد آموخت که این سقوط.

در حال حاضر معلمان به کلاس درس Aug. 3 با مدرسه شروع Aug. 10. سرپرست گرگ Adkins گفت: او را به یک تماس نهایی دوشنبه اینکه او را دست انداز پشت شروع مدرسه توسط دو یا سه هفته.

بسیاری امیدوار هستند او مانند رژه رونده و سازمان Patti 22 سال کارکنان از سیستم مدرسه و راهنمایی مشاور در پارک آلن مدرسه ابتدایی.

بیشتر: Lee سرپرست می گوید: تاریخ شروع مدارس می تواند بسته به تغییر در COVID-19 اعداد تصمیم جولای 20

او می خواهد برای دیدن بهتر کنترل کردن ویروس قبل از ساختمان ها دوباره باز برای یادگیری است.

"من فکر می کنم ما نیاز به کاهش تعداد و کنترل گسترش بیماری قبل از ما می تواند جمع آوری کودکان و معلمان در اتوبوس مدرسه, در مدرسه و دانشگاه و در کلاس های درس," او گفت:. "... اگر ما باز زمانی که ما در حال برنامه ریزی من مطمئن هستم که ما می تواند بخشی از راه حل آن است."

تاخیر در شروع تاریخ را قادر می سازد در این منطقه به سطح شیب دار تا کارمند آموزش چیزی است که او می گوید می تواند کمک به گوشت گاو تا مهارت های مورد نیاز برای تدریس مطالب جذاب در یک زندگی مجازی به شیوه ای بلکه مسئولیت رسیدگی به طیف وسیعی از چالش های کودکان روبرو هستند که آنها زندگی می کنند از طریق جهانی همه گیر و چهره عدالت اجتماعی مسائل.

"...به ما ایمنی است که ما نیاز داریم به طوری که ما می تواند احساس خوبی در مورد آنچه ما انجام می دهند و ما می توانیم احساس حرفه ای آماده و اخلاقی راحت و مثل ما معلمان است که ما می خواهیم به" Patti گفت.

رهبران اتحادیه معتقدند که تاخیر در زمان شروع ارائه می دهند بسیار مورد نیاز اتاق تکان دادن برای به انجام رساندن سنگین بلند موفقیت شروع سال تحصیلی برای هر دو کارکنان و خانواده ها است.

"اگر ما عقب راندن تاریخ شروع چند هفته آن را قادر می سازد تا با قرار دادن پایک در زمین و ایستادگی و نگه دارید و موقعیت و حرکت رو به جلو و کار بر روی آن چانه زنی مسائل و دریافت اطلاعات پردازش شده و حرکت مردم در اطراف و انجام آن نوع از چیزهایی که در معقول مد و نه در عجله مد" دالی گفت.

باید که اتفاق می افتد این اتحادیه در حال رفتن به مبارزه برای کارکنان پرداخت می شود و مزایای در آن به تاخیر بیاندازد.

بعد شروع تاریخ نیز نیاز به کار کردن منطقه آموزشی تقویم که می تواند فشار پشت آخرین روز مدرسه و یا در نتیجه تغییرات دیگر به اطمینان حاصل شود بچه ها در حال گرفتن زمان های آموزشی مورد نیاز.

کجا کارکنان ایستاده ؟

شیر به آنچه کارکنان احساس در مورد بازگشت به کار این منطقه راه اندازی یک نظرسنجی در ژوئیه 1. مدیران مدارس به نام معلمان به آنها را بپرسید که چگونه آنها احساس خود را در مورد بازگشت به دانشگاه.

این نظرسنجی نشان داد که 93 درصد از معلمان ابتدایی 95 درصد از معلمان مدرسه و 93 درصد از معلمان مدرسه برنامه ریزی برای بازگشت به مدرسه اگر فرد آموزش ارائه شد.

اعضای هیئت مدیره مدرسه شد و سریع به سوال نتایج درخواست اگر کارمندان واقعا احساس راحتی خود را با دادن انتقادات و پیشنهادات صادقانه.

بیشتر: Lee منطقه مدرسه برنامه ریزی 'محافظه کار' چالاک بودجه پیش از بازگشت به مدرسه گمنام

دالی به صحبت کرد که نگرانی کرد و گفت که کارکنان باید قادر به "صادق و فرانک بحث" با کارفرمایان خود را بدون ترس از اقدامات تلافی جویانه.

"تلافی اتفاق می افتد — آن است که ساده ترین چیزی که به تجربه و سخت ترین چیز برای اثبات," او گفت:. "من می خواهم به می گویند که اصول تحت فشار, کارکنان, اما من فکر می کنم برخی از کارکنان ممکن است احساس موظف به نوعی به آنچه آنها توصیف می شد به لحاظ سیاسی درست پاسخ دهد."

شروع به شرق Lee County بالا معلم تا به حال هیچ مشکل او گفتن اجرایی است که او نمی تواند برای فرد کار می کنند. اما به عنوان یک شاغل کارمند با 17 سال در درس او اذعان کرد او را نداشته باشند و ترس برخی از همکاران او در سراسر منطقه احساس از دادن چنین صادقانه پاسخ دهد.

"چون من شاغل هستم مردم به من رسیده است و از من خواست به نوعی بود صدای خود را," او گفت:.

همکاران باید به او گفت که آنها در حال بررسی امور مالی خود را به ببینید چه گزینه های خود را و رخنه کردن به حمام تا فرزندان خود را نمی خواهد آنها را ببینید گریه.

"که چگونه استرس همه ما هستند" شروع گفت.

بیشتر: Lee مدارس ممکن است ارائه کامل حضوری و آموزشهای مجازی در پاییز 'نیاز' ماسک صورت در اتوبوس

در حالی که او "نمی خواهم به میان رهبری در حال حاضر" را به عنوان آنها مرتب کردن بر اساس از طریق این کار دشوار او آرزو کارکنان بیشتر حال می گویند در چه تصمیم گیری های پیش روست.

باید منطقه مسئله نوعی اولتیماتوم به کار فرد و یا انکار او از راه دور محل اقامت شروع گفت که او خواهد بود زندگی خود را پس انداز. او تخمین زده است که باید حدود یک سال گذشته با کمک از آموزش دوره های آنلاین از طریق Outschool مجازی آموزش پلت فرم.

در جولای 15, منابع انسانی, راه اندازی یک نظرسنجی جدید برای معلمان — این یک ناشناس اگر چه این درخواست معلم مدرسه است. کارکنان پشتیبانی در حال برنامه ریزی برای دریافت یک نظرسنجی در هفته آینده.

در این منطقه همچنین لغو استفاده از بازگشت داوطلبانه به کار فرم های ارسال شده به کارکنان و معلمان که در نظر گرفته شد معرض خطر بالا برای COVID-19 — از جمله کسانی که 65 سال یا مسن تر و یا شرایط پزشکی خاص.

کارکنان مدرسه دستور داده شده است برای از بین بردن اشکال قبلا ارسال شده.

نزدیک به بازگشت از مدرسه در هر زمان خواهد شد که کارکنان خواسته خواهد شد که به پاسخ رسمی در مورد چگونه آنها برنامه ریزی برای بازگشت به کار.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب