Uber, Bajaj شریک خودکار درایور برای نصب ایمنی پارتیشن

Ride-نقطه اصلی بارگذاری و Bajaj خودکار در روز چهارشنبه اعلام کرد که آنها در حال همکاری با خودکار درایور برای ن

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399

Ride-نقطه اصلی بارگذاری و Bajaj خودکار در روز چهارشنبه اعلام کرد که آنها در حال همکاری با خودکار درایور برای نصب ایمنی پارتیشن درست در پشت صندلی راننده در یک لاخ خودرو در سراسر کشور به منظور تسهیل اجتماعی فاصله بین رانندگان و موتورسواران است.

ایمنی کیت با ماسک صورت دست عفونی و خودرو ضد عفونی کننده را نیز توزیع می شود به 1 لاخ خودرو-رانندگان ریکشا در سراسر 20 شهرستانها از جمله دهلی نو گورگان بمبئی و پونا-چنای, حیدرآباد, بنگلور, میسور مادورای, در میان دیگران.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"همکاری ما با Bajaj نشان می دهد که تعهد ما به امنیت هر کسی که با استفاده از پلت فرم ما. در طول چند ماه آینده ما خواهد اهرم ما روابط نزدیک برای ادامه به القای اعتماد به نفس در ما راننده همکاران و ارائه صلح از ذهن برای میلیون ها نفر از ما سواران" ناندنی Maheshwari مدیر توسعه کسب و کار بارگذاری APAC در بیانیه ای گفت:.

Uber, Bajaj to install safety partitions in 1 lakh autos
ایمنی کیت با ماسک صورت دست عفونی و خودرو ضد عفونی کننده را نیز توزیع می شود به 1 لاخ خودرو-رانندگان ریکشا در سراسر 20 شهرستانها. Pixabay

علاوه بر بارگذاری شده است اعمال نفوذ فن آوری آن برای ارائه به رانندگان اجباری تخصصی آموزش ماژول از طریق بارگذاری برنامه در صحیح استفاده از PPE و sanitisation پروتکل برای وسایل نقلیه خود را.

همچنین بخوانید: PM مودی توییتهایی دربارهی هواپيمايی هواپیما فرود در خاک هند

"ما در حال رسیدن به بیش از 1 لاخ رانندگان به نصب ایمنی پارتیشن بندی و ارائه کیت ضد عفونی صرف نظر از را خودرو" اضافه شده Samardeep Subandh رئيس جمهور, داخل شهر, کسب و کار, Bajaj خودکار.

Uber به تازگی راه اندازی مجموعه ای جامع از اقدامات ایمنی مانند رفتن آنلاین چک لیست اجباری, ماسک, سیاست برای هر دو سواران و رانندگان قبل از سفر ماسک تایید selfies برای رانندگان اجباری آموزش راننده و یک به روز رسانی سیاست لغو اجازه می دهد هر دو سواران و رانندگان به لغو سفرهای اگر آنها احساس نمی امن است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن