ایالات متحده قند بزرگ بانوی پیر در ریل: قرن لوکوموتیو بخار شماره 148 تخلیه عصا دوباره

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 3, 2020در آوریل ایالات متحده

توسط ABDOOSNEWS در 14 خرداد 1399

در آوریل ایالات متحده شکر فصل به یک, پیروزی, پایان, امثال آن نشده است دیده می شود در بیش از نیم قرن به عنوان یک 100-year-old لوکوموتیو بخار کشیده, ماشین های راه آهن را نشانه رفته و با عصا به آن آسیاب.

فراتر از مارک پایان برداشت این مسافت به حال تاریخی رزونانس: موتور انجام کشیدن شماره 148 بود و در نهایت در فلوریدا پس از چند سال چند دولت تلاش برای آوردن ماشین بزرگ به خانه برگردانده شود.

اگر همه می رود به عنوان برنامه ریزی شده پس از coronavirus تهدید فروکش شکر بیان خواهد شد حمل بیش از برش ساقه. شرکت در شکار برای خودروهای سواری به استفاده از برای گشت و گذار از طریق زمینه های. او (قطار مانند کشتی ها را زنانه ضمیر) نیز بوده است دوباره به کار کرده و به اجرا در بیشتر سازگار با محیط زیست استفاده از روغن های گیاهی از رستوران گفت: باب Lawson, مدیر کل ایالات متحده شکر به راه آهن بخش که نظارت ترمیم.

دوناتها به گرفتن یک خرس است ؟ شما شرط می بندم: دونات اثبات غیر قابل مقاومت به خرس در شل در مرکز شهر فورت مایرز

در اصل خریداری شده در سال 1952 از جنوب شرق, راه آهن این شرکت با استفاده از موتور و چندین نفر دیگر به حمل نیشکر در ایالات متحده شکر خصوصی در شبکه ریلی کشور بزرگترین کشاورزی سیستم راه آهن.

زمانی که دیزل ساخته شده در فن آوری بخار اقتصادی منسوخ شده این شرکت به فروش می رسد شماره 148 به نیوجرسی سفر تفریحی توریستی آهن. در طول چند دهه آن را نگه داشته در حال تغییر دست تا آن زخم تا در مونت ویستا Colo. در آن زمان "او فقط در غم و شکل و گفت:" جودی سانچز مدیر ارشد شرکت ارتباطات و روابط عمومی "او رو به وخامت گذاشته و به پوسته سابق خود است."

اما Robert H. Buker جونیور, ایالات متحده قند رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت تعیین شد به تغییر است.

فراتر از زندگی یک قطعه از تاریخ برای کمک به بازدید کنندگان بیشتر در مورد شرکت و اطراف آن جامعه Bulker امیدوار است این کمک خواهد کرد "مردم همیشه در ارتباط ماندن به بخش کشاورزی و کشاورزان است که کار را سخت به نگه داشتن تغذیه امریکا" سانچز گفت.

زمانی که این شرکت تاسیس شد در سال 1931 جاده ها شد و چند دور بین بنابراین این شرکت ساخته شده است یک 120 مایل صنعتی خصوصی راه آهن ارتباط 187,000 هکتار از مزارع به آسیاب که در آن برداشت پردازش شد.

آن را نیز آغاز شده و در حال اجرا یک خط حمل و نقل راه آهن برای حمل و نقل محصولات خود لوازم و تجهیزات کشاورزی و تامین وسایل و تجهیزات در. به نام جنوبی و مرکزی فلوریدا بیان ارتباط آن با حمل و نقل تجاری راه آهن CSX Transportation در سبرینگ و جنوب شرق, راه آهن در فورت پیرس.

در حال حاضر ایالات متحده شکر به اجرا در ناوگان یک دوجین لوکوموتیو و 800 اتومبیل. آن اقدام به خرید آنها استفاده می شود از عمده راه آهن و سپس آنها را تغییر به مسافت نيشکر در آن 300 یا بیشتر مایل از مسیر است. هر واگن دارای 40 تن از نیشکر – حدود یک هکتار را به ارزش محصول.

هر چند دیزل چیزی است که استفاده می شود در حال حاضر موتورهای بخار مانند شماره 148 بار حکومت. و برای محکم گره جامعه از لوکوموتیو بخار طرفداران آنها هنوز هم انجام دهید.

برای دریافت شماره 148 صفحه اصلی, او جدا شده و لود شده بر روی صندلی خواب پریمیوم بنابراین او می تواند حمل – چه چیز دیگری ؟ – بر روی ریل بازگشت به فلوریدا گفت: Lawson که رشد در مزرعه کنار کسب و کار شده است و با ایالات متحده شکر از سال 1996.

کجا سوخته خودروها است؟: هزاران نفر آسیب دیده در نزدیکی فرودگاه زندگی جدید را به عنوان آهن قراضه

برخی از قطعات فروخته شده بود تا شرکت مجبور به پیگیری آنها را در کشورهای دیگر. سپس آنها فرستاده شده به فروشگاه در فلوریدا و فراتر از آن به کار مجدد.

این امر می تواند تقریبا غیر ممکن است برای تعیین کل انجام یک برچسب قیمت سانچز گفت. "مقدار زیادی از کار انجام شد در خانه با بیش از دو دوجین از خود ما مردم ساخت و تعمیر بسیاری از قطعات 148" او گفت:. "این واقعا یک کار و عشق."

در هر مرحله در طول راه در قطار عاشقان, به دنبال همراه, های به روز رسانی ها و عکس ها در رسانه های اجتماعی سانچز گفت.

"هنگامی که ما آوردن او به خانه علاقه مندان و عموم مردم ارسال شد به عنوان او ساخته شده راه خود را در سراسر کشور – آن را شگفت انگیز بود برای دیدن چقدر هیجان او تولید شد," سانچز گفت.

شماره 148 در حال حاضر خود Facebook و صفحه وب.

وجود یک ارتباط شخصی برای سانچز که پدربزرگ بود boilermaker در آرکانزاس راه آهن "بنابراین این واقعیت است که من یک کار با یک شرکت است که بزرگترین شرکت های خصوصی در راه آهن از هر گونه عملیات کشاورزی چیزی است که من همیشه در بر داشت جذاب است."

او نه تنها یکی است. "هنگامی که ما دریافت بازدید کننده از سواحل غرب بسیاری از آنها از میانه در اصل و آنها فقط باید یک میل برای قطار" گفت: Lawson. "و از آن شده است یک حس غرور و افتخار برای کارکنان ما به دیدن او آمد و او را به زندگی است."

آمار و ارقام و اطلاعات بیشتر

366,000 وزن: وزن موتور و مناقصه با هم زمانی که به طور کامل لود.

شش زیادی رانندگی چرخ در شماره 148 تقریبا شش متر قطر و هر انقلاب از این چرخ حرکت می کند موتور تقریبا 18 فوت کردن آهنگ است.

بیشتر بدانید: http://sugarexpress.com

@منبع: ایالات متحده شکر



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن