توییتر پرده به روز رسانی برای کمک به توسعه دهندگان مطالعه عمومی و مکالمات رمان Coronavirus

این مستند کمک کرده است و هند برای جلوگیری از گسترش COVID 19. Pixabay رمان coronavirus (COVID-19) رفتار کنید و

توسط ABDOOSNEWS در 12 اردیبهشت 1399
Coronavirus
این مستند کمک کرده است و هند برای جلوگیری از گسترش COVID 19. Pixabay

رمان coronavirus (COVID-19) رفتار کنید و آن را به نظر می رسد که آن را به یک هوش بسیار قوی تر از سایر ویروس ها به گفته یک پژوهشگر که به تازگی ایجاد یک مولکول است که دارای پتانسیل برای توسعه به مواد مخدر است که می تواند درمان سندرم زجر تنفسی حاد (ARDS) در COVID-19 بيمار.

صحبت به سرپرستان Dr Subhabrata Sen استاد گروه شیمی در Shiv ندار دانشگاه در گریتر نیدا گفت که آنها امید خود درمانی با رویکرد حل خواهد شد راه حل در برابر آفات در ارتباط با سندرم زجر تنفسی حاد.

تیم او در بر داشت مجموعه ای از جدید شیمیایی اشخاص (کننده باشد) با قابلیت درمان سندرم زجر تنفسی حاد (ARDS) و یا حاد ریه آسیب (علی) ناشی از COVID-19 (SARS-CoV-2) و یا دیگر سندرم حاد تنفسی (سارس) و سندرم تنفسی خاورمیانه (MERS) است که هم ناشی از coronaviruses.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

دو برابر استراتژی ابداع شده توسط تیم تحقیقاتی درگیر درخواست کننده باشد به مهار و دلبستگی ورود و عفونت جدید SARS-CoV-2 از طریق یک هدف شناخته شده در ویروس ها و شرکت مدیریت شناخته شده مواد مخدر (که مدوله مجموعه ای از گیرنده های هورمونی در انسان) و این کننده باشد به کاهش ARDS ناشی از یک رمان coronavirus.

"این مولکول جدید که ما کشف کرده اند که بر اساس یک بومی لیگاند در بدن انسان است. به طور کلی یکی از معایب کوچک مولکول درمان است که بدن انسان آن را به عنوان xenobiotic. هنگامی که آنها در حال اجرا در سیستم بدن تلاش می کند برای از بین بردن آنها را به سرعت از طریق واکنش های آنزیمی در درجه اول در کبد" دکتر Sen توضیح داد. "استفاده از توسعه مولکول های کوچک بر اساس بومی لیگاندهای است که بدن آن را می پذیرد بیشتر فکر کردن به خود را دارد. در نتیجه مولکول کمتر شانس گرفتن دفع می شود در نتیجه می شود زمان بیشتری برای رسیدن به آن هدف درمانی," او گفت: سرپرستان.

Coronavirus
رمان coronavirus (COVID-19) رفتار کنید و آن را به نظر می رسد که آن را به یک هوش بسیار قوی تر از سایر ویروس ها به گفته یک پژوهشگر که به تازگی ایجاد یک مولکول است که دارای پتانسیل برای توسعه به مواد مخدر است که می تواند درمان سندرم زجر تنفسی حاد (ARDS) در COVID-19 بيمار. Pixabay

تیم تحقیقاتی واصل شده حق ثبت اختراع موقت در هند برای حفاظت از جدید شیمیایی اشخاص. آنها باور دارند که خود را درمان خواهد نه تنها جلوگیری از COVID-19 از تاثیر یک فرد ریه ها خواهد شد اما همچنین آدرس ریه آسیب قبلا وارد شده توسط ویروس در موارد هواکش نمی آوردن مقدار امداد به COVID-19 بيمار مبتلا به ARDS.

در پاسخ به این سوال در یک انسان کارآزمايی بالينی او گفت: "هدف ما برای شروع این حیوانات دادگاه ماه آینده و پس از آن که ترکیبات آماده برای بشر محاکمه در پایان این سال است." صحبت در COVID-19 واکسن Sen گفت که آن را بسیار دشوار است به می گویند هر چیزی در این نقطه از زمان. "یکی از راه هایی برای کشف واکسن شامل اجرای یک قطعه کوچک از ویروس و یا ویروسی پروتئین در داخل بدن انسان به تحریک یک پاسخ ایمنی. محاکمه توسط استاد سارا گیلبرت تیم در دانشگاه آکسفورد آغاز شده و یک هفته قبل تا یک ماه می رود هیچ چیز را می توان با اطمینان گفت" او آگاه است.

همچنین بخوانید: ناسا پروژه های آینده برای تعیین ارتباط بین محیط زیست و COVID-19

با توجه به سن این مستند کمک کرده است و هند برای جلوگیری از گسترش COVID 19. "مستند یک استراتژی است که به سرعت همه گیر به طوری که دولت زمان کافی برای آماده شدن برای بدترین سناریو است که هنوز برای آمدن" استاد اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب