Twinkle Khanna سهام مستند بینش

بازیگر و نویسنده و طراح داخلی Twinkle Khanna می گوید: یکی از بزرگترین مستند آموخته شده در مورد چگونه ما آموزش

توسط ABDOOSNEWS در 7 مرداد 1399

بازیگر و نویسنده و طراح داخلی Twinkle Khanna می گوید: یکی از بزرگترین مستند آموخته شده در مورد چگونه ما آموزش کودکان.

"ما خوشحال شده بود که تا کنون فقط به ارسال آنها را به مدرسه و نگاهی به کارنامه خود را, اما در حال حاضر که ما تا به حال این فرصت را واقعا به یک کودک فردی نقاط ضعف و قوت خود و کار بر روی آن است, و احتمالا حتی کار به سمت یادگیری در یک راه متفاوت بوده و کاملا وحی برای من" Twinkle Khanna گفت IANSlife.

دنبال NEWSGRAM در توییتر برای آخرین اخبار از سراسر جهان!

چشمک زدن همراه شده است با کولر برای بیش از یک دهه به عنوان سفیر.

twinkle khanna
در میان قفل پایین تمرکز بیشتر بر روی صفحه اصلی طراحی که بیشتر مردم به ماندن در خانه. Pixabay

پرسید: اگر Twinkle Khanna پیش بینی تمرکز بیشتر بر طراحی خانه در یک زمان مردم بیشتر ماندن در خانه او می گوید: "افرادی که علاقه مند هستند در طراحی باید همیشه فوق العاده و زیبا از خانه های که آیا آنها با استفاده از طراحان و یا اینکه آیا آنها آن را انجام دهد خود را. افرادی که علاقه مند هستند و علاقه مند خواهد شد. در این برهه از زمان مردم به دنبال به داخل. این (صفحه اصلی) تنها فضا دارند. آنها مقدار زیادی از زمان در دست خود. ما امیدوارم امتحان کنید و بهبود در محیط اطراف خود. من فکر نمی کنم آن است که چیزی در مورد آن نمی شد تمرکز قبل از. آن چیزی است که منافع خود هستند و منافع خود را همان باقی بماند. من فکر نمی کنم آن را برای رفتن به تغییر دهید."

همچنین بخوانید : من نمی حمل چمدان بودن مربوطه در بالیوود: Vaani Kapoor

چگونه رنگ الهام بخش Twinkle Khanna?

"من همیشه به طور گسترده با رنگ. من فکر می کنم این یک راه بسیار سریع و آسان از هر گونه فضا احساس گرم و دعوت. دوباره وقتی که من اولین بار آغاز شده همه دستشویی و حمام استفاده می شود بسیار سفید مانند یک بیمارستان است. کولر یکی از برندها که آمد و که تغییر تصویر. آنها تا به حال لوله ها در همه رنگ مانند گل رز طلا و سیاه و سفید و آنها تا به حال به این رنگ فوق العاده. وجود دارد ناگهانی خوشبینی در دستشویی و حمام."(IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن