بازیگران تلویزیون در یک موزیک ویدئو اختصاص داده شده به خط مقدم کارگران در طول همه گیر

این رژه به نمایش گذاشته هند قابلیت دفاع و سنتی و اجتماعی میراث. Wikimedia Commons تلویزیون بازیگران مانند Jasm

توسط ABDOOSNEWS در 15 اردیبهشت 1399
The parade showcases India's defense capability and its traditional and social heritage. Wikimedia Commons
این رژه به نمایش گذاشته هند قابلیت دفاع و سنتی و اجتماعی میراث. Wikimedia Commons

تلویزیون بازیگران مانند Jasmin Bhasin, میرا Deosthale و Paritosh Tripathi می گویند روز جمهوری جشن گرفته بودن با این کشور در روز یکشنبه, دارای جایگاه ویژه ای در قلب خود را.

"ویدیا" بازیگر میرا Deosthale گفت: "روز جمهوری دارای جایگاه ویژه ای نه تنها در قلب من اما در قلب هر هندی. این روز تاریخی که ما قانون اساسی هند آمد. به عنوان یک بچه من به دانستن آنچه در روز است اما به عنوان یک فرد بالغ است که من درست متوجه اهمیت این روز خاص است."

"درست مثل من نشان می دهد من هم می خواهم به گسترش پیام از آموزش و پرورش و برابری در سراسر کشور است."

جاسمین که دیده می شود به عنوان Nayantra در "Naagin", رفت و برگشت به دوران کودکی او. "از آن استفاده می شود یک روز تعطیل در مدرسه اما من به خاطر حضور در پرچم بالابر در ساختمان من با همه همسایگان ما. پس از آن تمام ساختمان های دوستان را می خوانم همان بی انتها میهنی آهنگ. همچنین من امیدوارم که ما می تواند به نوعی نسبت به یکدیگر این روز جمهوری و مراقبت از مادر طبیعت" او گفت:.

بازیگر Vijayendra Kumeria احساس می کند که جمهوری روز مهم ترین روز برای همه سرخپوستان. "در این روز من را از حضور در این عمل بالا بردن پرچم مراسم در ساختمان/تنظیم. به عنوان یک آیین من سازمان دیده بان مورد علاقه من میهنی فیلم Rang De Basanti' این یک فیلم دارم بازبینی اغلب. این جمهوری بعد من همچنین می خواهم از همه مردان به گام رو به جلو و گرفتن تعهد برای محافظت از این کشور در این روز تاریخی," او گفت:.

Twitter
توییتر هند در روز جمعه راه اندازی یک ویژه طراحی شده emoji از دروازه هند روشن در tricolour به جشن هند 71 روز جمهوری. IANS

بازیگر Paritosh Tripathi معتقد است که سرخپوستان باید جشن روز جمهوری و استقلال روز هر روز. "به عنوان یک بازیگر این مسئولیت ما به آگاهی از آنچه که اتفاق می افتد در جامعه ما و گسترش آگاهی در جامعه در هر زمان ممکن است. من نگه داشتن در نوشتن الهام بخش اشعار. من اعتقاد دارم که در پاکیزگی و من همیشه را حمل زباله دانی در ماشین من," او گفت:.

بازیگر Neha مهتا محبوب به عنوان Anjali مهتا از "Taarak مهتا Ka Ooltah Chashmah" همچنین احساس می کند که به عنوان بازیگران آنها مسئول برای گسترش آگاهی در جامعه است.

"مردم ما را دنبال کنید و آن را می شود آسان برای ارسال هر پیام از طریق ما. در نمایش ما همیشه سعی کنید برای نشان دادن مسائل مهم مانند صرفه جویی در آب پاکیزگی و دختر بچه, آموزش و پرورش" او به اشتراک گذاشته.

همچنین بخوانید: Kangana Ranaut, Ekta کاپور & Karan Johar میان BTown Padma شری گیرندگان

"Vighnaharta گانش" بازیگر Kuldeep سینگ می بیند آن را به عنوان یک "روز تاریخی به یاد داشته باشید ما قهرمانان ملی و مبارزان آزادی".

"این وظیفه ما برای حفظ زیبایی این کشور است. ما باید همیشه نگاه به جلو به بهبود ملت ما," او اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن