ترنر توصیه می کند دو هفته هوستون مستند به مبارزه COVID-19

هوستون شهردار سیلوستر ترنر معتقد است که زمان آن را برای شهرستان خود را به پمپ ترمز سخت در کسب و کار به عنوان م

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

هوستون شهردار سیلوستر ترنر معتقد است که زمان آن را برای شهرستان خود را به پمپ ترمز سخت در کسب و کار به عنوان معمول و بازگشت به اقامت در خانه شرایط به منظور مبارزه با COVID-19.

در شنبه ترنر پیشنهاد کرد که هوستون بازگشت به مستند برای دو هفته به امتحان کنید و بی پرده تکان دهنده گسترش coronavirus در منطقه وجود ندارد که قادر به قیمومیت که نوع خاموش شدن خود به دلیل رژیم صهیونیستی است. ابوت ایالت بازگشایی قوانین.

صحبت با رسانه ها در شهرستان های حمایت غذایی و ماسک صورت توزیع رویداد ترنر گفت که به اعتقاد او در تگزاس و هوستون بود "باز سرعت بیش از حد بیش از حد به زودی" بر اساس ابوت طرح و موقت و هدفمند خاموش خواهد آن را بیشتر احتمال دارد که این امر می تواند امن برای بازگشایی مدارس محلی در هفته پیش رو است. او همچنین گفت که او فکر می کند که ابوت ایالت ماسک سفارش نمی خواهد به اندازه کافی برای کاهش COVID-19 تا آنجا که آن را باید با توجه به گسترده رای دادن در آن ویروس بوده و در سراسر هوستون.

"ما باید به رسمیت شناختن این واقعیت است که نه همه در حال رفتن به قرار دادن بر روی این ماسک اجازه دهید فقط می تواند حتی با نیاز. دانستن تمام آن و دانستن اینکه چه چیزی شما رو به recalibrate," ترنر گفت.

"حتی اگر من نمی باید توانایی ما را به فاز 1" ترنر گفت: بعدا در اظهارات خود "من به شدت توصیه می کنند که برای دو هفته آینده که اگر من فرماندار من فقط می آورد و همه چیز را بسته همه چیز را برای چند هفته آینده به انرژی را دور از این ویروس است."

در هفته های اخیر ترنر نشده علنا به نام برای ساکنان منطقه به ماندن در خانه را به زور و اجبار به عنوان شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو است با استناد به این واقعیت است که مقامات محلی مانند او و هیدلگو تا به حال قدرت خود را به آن نوع سفارش محروم دور توسط رژیم صهیونیستی است. ابوت ماه پیش. با وجود فاقد قدرت به قیمومیت که آنها انجام هیدلگو شده است و علنا اصرار مردم به ترک خانه های خود اگر در همه ممکن است پس از تاریخ 26 ژوئن هنگامی که او مطرح شهرستان COVID-19 تهدید سطح به بالاترین امتیاز.

در یکشنبه, صدای جیر جیر, هیدلگو پیوست ترنر در تماس برای ماندن در خانه سفارش دهید. "نه تنها ما نیاز به یک خانه بمانند سفارش, اما ما نیاز به چوب با آن در این زمان تا بستری منحنی پایین می آید نه فقط مسطح. بسیاری از جوامع که استقامت در راه است که در حال بازگشایی برای مسافت های طولانی. بیایید از آن یاد و همان اشتباه را دو بار" هیدلگو نوشت.

در روز شنبه در ایالت تگزاس گزارش شکستن رکورد 10,351 موارد جدید COVID-19. شهر هوستون گزارش 1,524 موارد جدید در روز شنبه چه محلی مقامات بهداشت گفت: این تعداد ممکن است کمی متورم با توجه به مشکوک کامپیوتر, قطعی, که همچنین منجر به پایین تر از انتظار می رود شمارش چند روز این هفته است. هفته گذشته مرگبارترین هفته از این بیماری همه گیر در رکورد ایالت تگزاس است.

در حالی که ابوت در ادامه به استرس است که او نمی خواهند به موضوع یک ایالت خاموش کردن دوباره از ترس از عواقب آن برای اقتصاد دولت او بستری جمعه در مصاحبه با Lubbock را KLBK که جدید shutdown می تواند در آثار اگر چیزهایی که نمی توانید بهتر و سریع است.

"اگر ما نمی کند گسترش COVID-19 با ظهور بستری شدن در بیمارستان است که شما در حال دیدن در آوببکک با افزایش مرگ و میر است که ما شاهد در ایالت تگزاس گام بعدی را باید مستند" ابوت گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن