ترنر می دهد COVID-19 روز رسانی صریح و روشن و بدون ماندن در خانه توصیه

در یک بعد از ظهر جمعه COVID-19 روز رسانی هوستون شهردار سیلوستر ترنر دوباره التماس Houstonians به پوشیدن چهره خ

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

در یک بعد از ظهر جمعه COVID-19 روز رسانی هوستون شهردار سیلوستر ترنر دوباره التماس Houstonians به پوشیدن چهره خود را با ماسک, اما آمد کوتاه از درخواست آنها را به ماندن در خانه فقط رتبهدهی نشده است.

ترنر اعلام کرد که هوستون وزارت بهداشت گزارش 879 مورد جدید از COVID-19 روز جمعه آوردن هوستون تجمعی کل به 18,056 موارد و اعلام کرد هشت اضافی مرگ و میر قبل از توصیف افزایش شدید در هوستون تست مثبت رای دادن.

"من می خواهم به تاکید است که جامعه ما را عفونت نرخ سه بار بالاتر از آن بود که سه ماه پیش. مثبت رای رفته از 3 درصد به بیش از 11 درصد گفت:" ترنر. او همچنین تایید کرد که ICU اشغال و تعداد افراد جوان آلوده هستند و هر دو همچنان رو به افزایش است و زمان COVID-19 caseload در داخل شهر است که بیشترین آن تا کنون بوده است.

ترنر بیان حمایت خود را از رژیم صهیونیستی است. ابوت حرکت در اوایل امروز دوباره نزدیک کافه ها و باشگاه ها کاهش رستوران ظرفیت و نرخ reauthorize مقامات محلی به ممنوعیت حوادث بیش از 100 نفر اگر آنها را انتخاب کنید. اما او آشکارا نه تایید Harris County قاضی لینا هیدلگو اصرار اوایل روز جمعه که ساکنان منطقه در خانه بماند که در همه ممکن است.

"کسب و کار باز ماندن پس هیچ در خانه بمانند اما وجود دارد اشغال محدودیت های اجتماعی و فاصله گرفتن مهم است و با پوشیدن ماسک" ترنر گفت: قبل از اینکه یک بار دیگر در توصیف طرح خود را برای یک "دیوار شرم" برای کسب و کار flaunting اشغال و ماسک صورت قوانین خواهد بود که به نمایش در شهر هوستون کانال های رسانه های اجتماعی و در آینده COVID-19 جلسات مطبوعاتی.

وقتی پرسیده شد که به صراحت در مورد اینکه آیا یا نه او حمایت هیدلگو را به ماندن در خانه توصیه او به ظاهر شانه ای بالا انداخت این موضوع قبل از اینکه دوباره ابراز حمایت ابوت آخرین بازگشایی rollbacks.

"ما نمی باید قدرت به جلو قرار داده اقامت خانه سفارش" ترنر گفت. "واقعیت این است که باشگاه ها و میله فعالیت های خود را معلق بودن که چیز خوبی است. کاهش اشغال برای رستوران ها از 75 به 50 درصد که یک چیز خوب است."

او سپس تصریح کرد که بهداشت عمومی اقدامات مانند پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله کمک خواهد کرد که جلوگیری از گسترش این ویروس که دولت او را "ادامه در نگاه به اعداد" قبل از معرفی هر بیشتر احتیاطی شهروندان باید.

ترنر قبلا پیوست هیدلگو در کنفرانس مطبوعاتی مشترک اعلام ماسک صورت سفارش برای کسب و کار و رونمایی از شهرستان هریس COVID-19 تهدید سطح سیستم هشدار بود اما غایب از او روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی که در طی آن او خواست ساکنان شهرستان به ماندن در خانه و بزرگ شده این شهرستان در سطح تهدید به آن وخیم ترین رتبه.

هوستون COVID-19 امداد و بازیابی تزار ماروین Odum chimed در با بلانت ارزیابی همه گیر محلی گسترش یافته است.

"من یکی را برای استفاده از آتش زا و یا اغراق آمیز زبان در هر راه. (اما) این ویروس از کنترل خارج شده است در هوستون. اگر ما نمی کنند, و آن را تحت کنترل بسیار بد بسیار بد چیزهایی اتفاق می افتد گفت:" Odum, که پس از آن خواسته Houstonians را "ساده" اقدامات پوشیدن ماسک صورت تمرین های اجتماعی فاصله گرفتن و نگه داشتن دست خود را تمیز.

"وجود دارد هیچ چیز سیاسی در این مورد. انجام این کارهای ساده به معنی در ذهن من است که به شما احترام دیگر Houstonians," او گفت:, "و این بدان معنی است که شما به نفع بازگشت به اقتصاد قوی است که ما لذت می برد و برای مدت طولانی است."

هوستون در بخش بهداشت و درمان است دکتر دیوید Persse به همین کوتاه و مختصر در ارزیابی از روند اخیر در دولت از همه گیر در هوستون.

"در اینجا در هوستون ما یک کار فوق العاده ای برای نگه داشتن این ویروس را تحت کنترل راست تا زمانی که ما نمی" Persse گفت: قبل از اینکه دوباره درخواست Houstonians به استفاده از ماسک های عمل اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست های خود را اغلب. او همچنین توضیح داد که در حالی که او با استقبال از اقدامات است که رژیم صهیونیستی. ابوت اجرا امروز مانند بسته شدن کافه ها و رستوران ها ممکن است آن را مدتی قبل از اینکه ما می بینیم واقعی خود اثر.

"از بهداشت عمومی نظر هنگامی که شما را به مداخله به یک جامعه آن معمولا طول می کشد حدود دو هفته است که برای دیدن مداخله در اعداد است. این ویروس بسیار موذی است که ما نمی دیدن تاثیر تا سه تا چهار هفته گاهی" Persse گفت.

در موضوع منطقه ای تست قابلیت های Persse روشن بیانیه ای از رژیم صهیونیستی است. ابوت در اوایل روز جمعه اعلام کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت موافقت کرده بود برای ادامه کمک های مالی تگزاس تست سایت پس از 30 ژوئن خلاف خود را قبل از برنامه ریزی برای متوقف کردن حمایت های منطقه ای و امکانات.

Persse توضیح داد که دولت فدرال تنها متعهد به حفظ بودجه برای دو هفته دیگر پس از پایان ماه در حالی که ابوت مشخص نیست یک چارچوب زمانی برای چه مدت بودجه ادامه خواهد آمد جولای. این فدرال نقدی را کمک به صندوق شهر هوستون مراکز تست در دلمار ورزشگاه و ساقی ورزشگاه به عنوان به خوبی به عنوان دو شهرستان هریس-اجرای تست سایت های شهرستان و مسئولان شهرستان باید علنا گفت که سایت باز خواهد ماند حتی اگر بودجه فدرال خشک اجرا می شود.

Dr. Peter Hotez, a leading epidemiologist and vaccine researcher at the Baylor College of Medicine and Texas Children's Hospital, joined Mayor Turner's Friday press conference via video to give his view on the COVID-19 pandemic's severity in Houston and across the southwest United States.

دکتر پیتر hotez را بازتوییت کرد پیشرو اپیدمیولوژی و واکسن محقق در گرجستان موسسه فن آوری scheller دانشکده پزشکی و بیمارستان کودکان تگزاس پیوست شهردار ترنر جمعه کنفرانس مطبوعاتی از طریق ویدئو به نظر او در COVID-19 همه گیر به شدت در هوستون و در سراسر جنوب غربی ایالات متحده است.

تصویر

یک چهره جدید در کنفرانس مطبوعاتی بود که دکتر پیتر hotez را بازتوییت کرد که محترم اپیدمیولوژی و واکسن محقق در گرجستان موسسه فن آوری scheller دانشکده پزشکی و بیمارستان کودکان تگزاس که تماس گرفته شده-در طریق ویدئو.

Hotez را بازتوییت کرد تحسین ترنر برای تعهد خود را به تضمین این تست در دسترس است برای کم درآمد Houstonians. او کمتر مبارک با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تعيين تگزاس و آریزونا به عنوان کروناویروس "نقاط مهم" در حال حاضر تحت "شیوع" جلوتر از برنامه ریزی بازدیدکننده داشته است توسط معاون رئیس جمهور مایک پنس برای هر دو کشور در روزهای آینده.

"من فکر می کنم تمایل به انتقال نیست حد کامل از آنچه که ما با آن روبرو هستیم در ایالات متحده" hotez را بازتوییت کرد گفت. "ما در حال دیدن یک تجدید حیات در مناطق عمده شهری است."

"این مدل در زمان من نمی خواهم بگویم آخرالزمانی, اما آنها خیلی در مورد" او ادامه داد: با استناد به برخی پیش بینی ها که پیش بینی 3000 تا 4000 نفر جدید COVID-19 مورد در هر روز در هوستون در اواسط ماه جولای به عنوان بدترین سناریو.

Hotez را بازتوییت کرد هشدار داد که در حالی که بسیاری از coronavirus واکسن نامزدها در حال حاضر در حال توسعه از جمله یکی از آزمایشگاه خود او تخمین زده است که آن را نمی ممکن است تا سه ماهه سوم از سال 2021 که هر نوع واکسن ممکن است در دسترس عموم است. حتی پس از آن, او گفت:, قوی, بهداشت عمومی زیرساخت خواهد بود بسیار مهم پس از "اولیه واکسن ممکن است بهترین از نظر دادن بالاترین سطح حفاظت" بر اساس دانش خود را از این واکسن در فرآیند توسعه.

"من فکر می کنم وجود یک سوء تفاهم عمومی در این که چگونه این واکسن کار خواهد کرد" hotez را بازتوییت کرد گفت. "حداقل برای شروع با آنها ممکن است جایگزینی فن آوری; آنها خواهد بود همراه فن همراه با تعداد زیادی از کارکنان این زیرساخت ها است."

شهردار ترنر گفت: یکی از اهداف اصلی این است که مطمئن شوید او را تشکیل باید دقیق ترین اطلاعات ممکن است در مورد بحران جاری به ویژه هنگامی که آمار به عنوان ترسناک به عنوان آنهایی که ما دیده ایم در روزهای اخیر و انتظار می رود در آینده نزدیک.

"مردم نیاز به دانستن حقایق واقعی و چه حقیقت این است که" ترنر گفت: "و سپس می توانید آنها را حاکم بر اعمال خود درآمده است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن