تبدیل ایستگاه های کاری خود را به یک بازی ایستگاه, با این نکات

صرف فکر تطبیق با عصر جدید از کار از راه دور ممکن است احساس دلهره آور اما, آن را تبدیل به جدید معمولی را به اطم

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

صرف فکر تطبیق با عصر جدید از کار از راه دور ممکن است احساس دلهره آور اما, آن را تبدیل به جدید معمولی را به اطمینان حاصل شود که ما خودمان را نگه دارید امن و حفظ اجتماعی فاصله و پروتکل های بهداشت.

همانطور که ما عادت به نگه داشتن ما زندگی سالم و خلاق و شاد کار از راه دور هنوز هم می تواند یک کمی خسته کننده است و ممکن است ما خودمان را پیدا کنید در تلاش برای باقی می ماند متمرکز و مولد. از این رو در پایان روز آن را تبدیل به امری ضروری برای خودمان کمی استراحت و خودمان را با بازی برای حفظ سلامت عقل ما در محل. وجود دارد هیچ چیز بهتر از تبدیل ما کاری به یک قدرتمند بازی ایستگاه ما کمک می کند که تهیه کردن به کار و هیجان تجربه بازی بیش از حد.

در اینجا چند راهنمایی و ترفندها برای اطمینان حاصل شود که ما را به بهترین از هر دو از کامپیوتر ما.

سمت راست مانیتور: روی صفحه نمایش خود را به درستی می کند بهترین ها را برای شما با نمایش اسناد مختلف و تعداد ورق در حالی که شما کار می کنند. اما شب هنگامی که شما می خواهید به استرس و بازی بازی های مورد علاقه شما تنها با داشتن صفحه نمایش بزرگ کافی نیست. برای دریافت بهترین کار خود را مانیتور در نظر گرفتن یک مانیتور ارائه می دهد که با زمان تاخیر کم بالاتر از نرخ تجدید و تولید رنگ. یک مانیتور که دارای یک صفحه نمایش منحنی با زاویه مشاهده را نه تنها به شما یک نمایش بزرگ برای بازی اما همچنین به شما کمک کند خود را مشاهده و کار اسناد و مدارک و بدون فشار بر روی چشم خود را.

خود را انتخاب کنید دستگاه ناوبری عاقلانه: ضروری است به اذعان کرد که یک ماوس خارجی باعث می شود ما بیشتر کارآمد و کمک می کند تا ما از طریق اسناد و مدارک در سرعت بسیار سریعتر. یک ماوس است که دست ما برای جهت یابی از طریق صفحه نمایش بنابراین ساخت آن را یک ضرورت مطلق! راحت همه منظوره یا چند منظوره gaming mouse ارگونومی طراحی شده است با فاصله خوبی از دکمه های که شما می توانید ریز لحن با توجه به نیاز خود, پیشین, چرخ و می توانید سفارشی و یا برای صاف یا بریده ناوبری حالت چند ویژگی به خاطر داشته باشید در حالی که انتخاب بهترین جا برای شما.

Gaming
به خودتان کمی استراحت و درمان خود را با بازی برای حفظ سلامت عقل ما در محل. (بازنمودی تصویر). Pixabay

ذخیره سازی کلیدی: ذخیره سازی خود کار اسناد و مدارک و بازی های مورد علاقه خود را در همان دسکتاپ قطعا تست کامپیوتر شما ظرفیت ذخیره سازی و عملکرد آن است. کامپیوتر است که شما با استفاده از برای شما در این روز قطعا نیاز به فضای ذخیره سازی کافی و قابلیت عملکرد به عنوان آن را تبدیل خود را به بازی های خود را در ایستگاه شب. برای حل ذخیره سازی خود را نگرانی های خوب SSD بر اساس NVME تکنولوژی پاسخ خود را است. خوب SSD سرعت کامپیوتر به طور قابل توجهی با توجه به کم خود را به عنوان خوانده شده-دسترسی برابر و سریع throughputs های در نتیجه جلوگیری از عقب مانده و افزایش نرخ فریم.

برای اخبار بیشتر در به روز رسانی را دنبال کنید Newsgram در توییتر

WD Black SN750 NVMe SSD کمک می کند تا شما شیرجه رفتن به عمق همهجانبه جهان از بازی و تجربه عملکرد ستارگان. به خصوص ساخته شده است در آنودایز سیاه, WD Black SN750 NVMe SSD ارائه می شود ردیف بالا عملکرد برای بازی و سخت افزار علاقه مندان به دنبال ارتقاء بازی خود را و یا سفارشی کامپیوتر. این برنامه شامل یک سرعت خواندن تا به 3470MB/s و سرعت نوشتن از 3000MB/s برای, توان, WD Black SN750 NVMe SSD ساخته شده است برای مدیریت چند رشته برنامه ها و داده های فشرده در محیط های.

همچنین بخوانید: پیدا کردن در مورد چین ننگین برنامه ها و روابط خود با دانشگاه هاروارد

استفاده از پسند صفحه کلید: در حالی که کار ما اغلب استفاده از صفحه کلید ما برای ویژگی های اساسی مانند حرکت از طریق ایمیل های ما و کار بر روی اسناد متعدد. اما هنگامی که شما را تبدیل به ایستگاه های کاری خود را به بازی های خود را در ایستگاه خود را به طور منظم کار صفحه کلید نمی خواهد شما هر گونه عدالت به خصوص در طول یک بازی نبرد. در حالی که خود را به روز رسانی صفحه کلید دکمه های بازی نقش بسیار مهم یک صفحه کلید با Cherry MX Brown مکانیکی سوئیچ که آثار درخشان برای تایپ کردن و بازی کردن بازی ها. یک صفحه کلید است که یک USB از طریق عبور برای ماوس خود را به یک حجم غلتک و یک مخمل خواب دار انفصال مچ استراحت چند مولفه های کلیدی شما می خواهید به نگه داشتن در ذهن در حالی که حق انتخاب صفحه کلید. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن