گرمسیری آب و هوا خواهد آورد Heavy Rain این آخر هفته

پس از چند روز ارزش باران با تشکر از موج گرمسیری — اولین باران در این منطقه دیده می شود در حالی که — دریافت مجم

توسط ABDOOSNEWS در 2 مرداد 1399

پس از چند روز ارزش باران با تشکر از موج گرمسیری — اولین باران در این منطقه دیده می شود در حالی که — دریافت مجموعه به صورت دو دور آخر این هفته.

یک موج گرمسیری ملی طوفان مرکز توجه قرار داده است 80 درصد شانس ابتلا به افسردگی و یا طوفان گرمسیری تا پایان هفته به سمت تگزاس مرکزی خط ساحلی است. در حالی که انتظار نمی رود به خصوص در یک طوفان قدرتمند در شرایط باد و از آن خواهد شد یک باران ساز. و با هوستون در سمت راست از طوفان ما باید مقدار زیادی از آن آغاز جمعه.

موج در حال حاضر آشفته, ظروف سرباز یا مسافر اما برخی از گردش اولین earmarks از توسعه سیستم. اگر آن را به حال بیشتر زمان بیش از آب قبل از ریزش زمین آن ممکن است کمی بیشتر از یک تهدید برای تبدیل شدن به این فصل برای اولین بار طوفان, اما آن را نمی کند و از آن خواهد شد به احتمال زیاد تحت تاثیر برخی از هوای خشک در جو فوقانی آن را به عنوان نزدیک تگزاس.

که هوا خشک همراه با یک نسبتا سریع باختر حرکت باید به یک درجه, کاهش میزان بارندگی ما را ببینید. انتظار 2-3 اینچ باران در سراسر منطقه مترو با بیش نزدیک به ساحل. همیشه وجود دارد رفتن به برخی از مناطق جدا شده که تر خواهد شد. خیلی از تگزاس در واقع خواهد شد بارندگی از این یکی به آن برسد داخلی و خارج به مرکز و غرب و مرکز تگزاس است.

اگر شما نیست در حال حاضر فکر کردن در مورد فصل طوفان این هفته زمان خوبی برای شروع به توجه و آماده سازی. گرمسیری طوفان گونزالو تشکیل مرکزی اقیانوس اطلس و احتمالا خواهد بود که فصل اول طوفان. اما درجه به شمال و باد برشی پیش از آن احتمالا طلسم پایان دادن به گونزالو به عنوان آن می رسد کارائیب. پشت است که موج دیگری با تا حدودی شانس بهتری برای توسعه و تهدیدی برای آمریکا خط ساحلی شده است اما هنوز هم حداقل ده روز و پیش بینی های معروف دارای لیت و لعل زیاد حتی فقط چند روز آینده.

این آخر هفته انتظار گسترده باران و رعد و برق شبیه به دوشنبه و سه شنبه. هر دو روز جمعه و شنبه به نظر می رسد بدتر از آن اما باید وجود داشته باشد برخی از باقی مانده رطوبت در جو به یکشنبه و همچنین برای ساخت یک جای مرطوب آخر هفته. وجود دارد می تواند برخی از موضعی خیابان سیل, اما آن را نمی کند به نظر می رسد هر گونه گسترده سیل رود.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب