طوفان گرمسیری Isaias: عدم قطعیت باقی می ماند به عنوان سیستم حرکت می کند از طریق هیسپانیولا

کارل اشنایدر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:56 PM EDT Jul 30, 2020طوفان گرمسیری Isaias wended راه خود را از طریق

توسط ABDOOSNEWS در 9 مرداد 1399

طوفان گرمسیری Isaias wended راه خود را از طریق هیسپانیولا دوشنبه و پیش بینی نامشخص باقی می ماند چه اثرات جنوب غربی فلوریدا می تواند دیدن این آخر هفته.

طوفان تلفظ ees-ah-EE-ahs در حال حاضر انتظار می رود که به ساحل شرقی فلوریدا در هر زمان بین جمعه شب و یکشنبه با توجه به پیش بینی در خدمات ملی آب و هوا.

"بسیاری از بارندگی به احتمال زیاد خواهد شد در سمت شرق از طوفان" گفت: Nicole کارلایل در NWS را رسکین که لی شهرستان را پوشش می دهد. "اما این بستگی به جایی که دقیقا از آن می رود."

کارلایل و همتای او لری کلی در NWS میامی دفتر پوشش ذغال سنگ شهرستان هر دو تاکید کرد عدم اطمینان از Isaias مسیر.

"هنگامی که (طوفان) می رسد سمت شمال هیسپانیولا ما باید یک ایده بهتر است که آن را" کلی گفت. بار گذشته که کارشناسان باید یک ایده بهتر در مورد "سطح اثرات," او گفت:.

Isaias است که انتظار می رود به حرکت گذشته هیسپانیولا در اواخر روز پنجشنبه.

بیشتر: دولت پشتیبانی COVID-19 تست سایت به طور موقت نزدیک به عنوان پتانسیل طوفان تساوی در نزدیکی

طوفان گرمسیری Isaias: مسیر پیش بینی مسیر به سر طوفان به سمت فلوریدا

چون فلوریدا نسبتا باریک شبه جزیره کارلایل گفت: حتی یک تغییر کوچک در طوفان مسیر می تواند یک تفاوت بزرگ در آن باعث ریزش زمین در دولت است. وجود دارد باقی می ماند طیف گسترده ای از امکانات است.

NWS است برآورد که در جنوب غربی فلوریدا می تواند بین 1 تا 2 اینچ از بارش باران از طوفان در پایان بالا.

اوایل صبح روز پنج شنبه در ملی اقیانوسی و جوی اداره ملی طوفان مرکز هشدار داد "به طور بالقوه تهدید کننده زندگی جاری شدن سیل و رانش زمین در سراسر جزایر ویرجین پورتوریکو, جمهوری دومینیکن, شمال هائیتی و باهاما."

فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه سخنگوی Randy Smith گفت: منطقه و سرو حوضه مشغول به کار هستند و جلوتر از طوفان و تنظیم شده روز شنبه به کانال در جنوب غربی فلوریدا.

"در واقع این بدان معناست که ما تنظیم سطح آب در کانالها به اتاق را برای رواناب فاضالب های سطحی که از آن بازدید شهرستان یا شهرستان کنلس حتی HOAs متصل به سرو پایه سیستم" اسمیت گفت. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که وجود دارد مقدار زیادی از اتاق را برای قبول سروصدا از محوطه ها و پارکینگ ها."

این منطقه با این نسخهها کار از نزدیک با شهرداری مدیران آب.

"ما در حال انجام یک گفت و گو منجر به طوفان مطمئن شوید که هیچ مشکلی وجود دارد که ممکن است نیاز به کمک ما" اسمیت گفت.

آمادگی حس مشترک است در طول فصل طوفان و NWS را Kelly گفت: خوب است به یک طرح آماده و در حال حاضر به نگه داشتن مسیر از طوفان آهنگ امروز و فردا به عنوان خدمات باریک را به هوا.

به روز رسانی: طوفان گرمسیری Isaias را تقویت می کند به عنوان پیش بینی مسیر قرار می دهد فلوریدا مستقیما در مسیر آن

بیشتر: طوفان گرمسیری Isaias طول می کشد هدف در فلوریدا

آن را نیز ایده خوبی است برای ساکنان به بررسی محله طوفان تخلیه به مطمئن شوید که هیچ باقی مانده ساخته شده است تا اسمیت گفت.

"است که می تواند آب را به بالا و پس از انجام یک بررسی نقطه," او گفت:. "سعی نکنید برای حذف هر چیزی بیش از حد بزرگ است اما در تماس با دولت های محلی در صورت وجود انسداد زیرا که آنچه آنها وجود دارد."

اقامت تا تاریخ با ناپل اخبار روزانه و فورت مایرز اخبار-مطبوعات ادامه پوشش طوفان گرمسیری Isaias در www.naplesnews.com و www.news-press.com.

کارل اشنایدر یک محیط خبرنگار. او را دنبال کنید در Facebook و Twitter: @karlstartswithk ایمیل او را در kschneider@gannett.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن