سفر به نیویورک و نیوجرسی و یا CT از فلوریدا? شما در حال حاضر باید به قرنطینه به دلیل COVID-19

جان کمپبل ایالت نیویورک تیممنتشر شده 1:02 PM EDT Jun 24, 2020نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات مستقیم مسافران از فلو

توسط ABDOOSNEWS در 5 تیر 1399

نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات مستقیم مسافران از فلوریدا و کشورهای دیگر با نرخ بالا از COVID-19 به قرنطینه برای 14 روز پس از ورود خود را.

دموکراتیک فرمانداران سه کشور برگزار شد در یک کنفرانس خبری مشترک اعلام جدید مشاوره سفر شش روز پس از نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو اولین تهدید برای قرار دادن آن در محل.

این حرکت در می آید سه ماه پس از فلوریدا و تگزاس و کارولینای جنوبی و کشورهای دیگر برقرار مشابه قرنطینه سیاست که شامل سفر از نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات که آمد در زمانی که فلوریدا coronavirus نرخ پايين بود و غرب متحده بودند که ضربه سخت است.

از آن زمان به بعد این نرخ را بدبختانه: فلوریدا شناسایی هزاران مورد جدید از COVID-19 هر روز در حالی که نیویورک است که به طور منظم از دیدن زیر 700.

سفر مشورتی خواهد اثر را پنجشنبه کومو گفت.

بیشتر: کروناویروس در فلوریدا: آنچه شما نیاز به دانستن شنبه خرداد 24

بیشتر coronavirus اخبار: دانشگاه بازگشایی برنامه های داده شده و نور سبز

"من فکر می کنم این درست است و من فکر می کنم آن را هوشمند و من خوشحالم که ما در حال انجام آن با هم" کومو گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه در منهتن.

سفارش نمی کند فقط اعمال به فلوریدا — کومو گفت: منظور اعمال خواهد شد به مسافران از کشورهای است که شناسایی 10 ساکنان است که آزمایش مثبت برای COVID-19 برای هر 100,000 ساکنان در هفت روز نورد متوسط و یا 10% رای مثبت به مجموع روزانه آزمون در هفت روز به طور متوسط.

از روز شنبه که اعمال نه متحده: آلاباما, آرکانزاس, آریزونا و فلوریدا و کارولینای شمالی کارولینای جنوبی, Washington, یوتا و تگزاس با توجه به کومو.

فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی گفت: بیشتر راهنمایی خواهد آمد از کشورهای سلامت بخش است. هر دولتی خواهد بود اجرای مشاوره در راه خود را.

مورفی به نام اندازه گیری یک "حس مشترک" حرکت می کند.

"این یک چیزی هوشمند برای انجام" مورفی گفت. "ما گرفته اند مردم ما هر سه نفر ما در این سه کشور از طریق جهنم و بازگشت و آخرین چیزی که ما نیاز به انجام است که موضوع مردم ما به دور دیگری."

در نیویورک کومو گفت: مسافران خواهد بود انتظار می رود به طور داوطلبانه قرنطینه برای 14 روز پس از ورود به دولت است.

اگر آنها گرفتار نقض که قرنطینه — اگر یک افسر پلیس آنها را می کشد بیش از یک مورد تخلف را می بیند و آنها را خارج از دولت مجوز برای مثال — سپس یک قاضی می تواند موضوع اجباری قرنطینه سفارش کومو گفت.

به روز رسانی روزانه در صندوق پستی خود را: ثبت نام برای ما Coronavirus تماشای عضویت در خبرنامه

اگر کسی نقض اجباری قرنطینه آنها می تواند مشمول جریمه نقدی تا 2 ، 000 دلار برای مرتبه اول و تا $10,000 اگر آنها باعث آسیب به گفته فرماندار نیویورک.

جان کمپبل نیویورک دولت گزارشگر برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در رسید JCAMPBELL1@Gannett.com و یا در توییتر @JonCampbellGAN.

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه فلوریدا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن