گردشگران را به جنوب غربی فلوریدا, اما آن را هرگز خواهد بود که همان

لورا اشپزخانه فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:47 PM EDT 29 مه سال 2020جنوب غربی فلوریدا صنعت گردشگری رفته

توسط ABDOOSNEWS در 11 خرداد 1399

جنوب غربی فلوریدا صنعت گردشگری رفته از پر رونق برای زنده ماندن.

قبل از coronavirus همه گیر انداخت و آن را به یک توپ منحنی, شما ممکن است می گویند که این منطقه گردشگری صنعت پنبه حلاجی شده 1,000 — و یا حداقل نزدیک به آن است.

در ژانویه و فوریه لی و ذغال سنگ استان ها دیدم بیشتر بازدید کنندگان از آنها در همان ماه در سال 2019 — یک بنر سال برای گردشگری در این منطقه است.

هر دو شهرستان می تواند متوجه شده اند یک رکورد سه ماهه و شاید حتی تجربه یک رکورد فصل, اما همه چیز تغییر کرده در اواسط ماه مارس زمانی که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد رمان coronavirus شیوع جهانی یک بیماری همه گیر.

در عوض گردشگری عملا تعطیل و اشغال هتل کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود ،

در صورتی که شما آن را از دست رفته: همه گیر کرکره هتل ها در سراسر جنوب غربی فلوریدا

بیشتر: هتل بازگشایی در جنوب غربی فلوریدا به عنوان coronavirus محدودیت سهولت

کارشناسان معتقدند این می تواند سال برای صنعت گردشگری — یکی از جنوب غربی فلوریدا بخش منجر به گزاف گویی. که شامل همه چیز از هتل ها و جاذبه های گردشگری به خطوط هوایی و مکانهای تفریحی.

برخی از هتل ها در منطقه هنوز به بازگشایی شده است.

در حالی که هیئت منصفه هنوز در مورد نحوه طولانی بازیابی ممکن است این بسیار روشن است: یک حالت عادی در گردشگری و آن رفتن به ادامه تکامل به عنوان گردشگری و سفر دوباره جای پای خود در ایالات متحده و در سراسر جهان است.

جدید عادی

چه جدید در حالت عادی مانند نگاه در جنوب غربی فلوریدا?

در صورتی پوسته Beach Resort & Marina در فورت مایرز, ساحل, نظارت Boykin مدیریت شرکت ، کارکنان زیر "امن" دستورالعمل طراحی و توسعه توسط آمریکا هتل و محل سکونت ارتباط که شامل یک میزبان از افزایش تمیز کردن شیوه های.

رفت و آمد مکرر خریداری کرده و حدود ده دست-برگزار اشعه ماوراء بنفش wands که تمیز کردن خدمه با استفاده از feverishly برای استریل کردن نقاط تماس در هر اتاق روزانه از تلفن و ساعت به سوئیچ نور و دستگیره درب و به طور مرتب ضد عفونی کردن مناطق ترافیک بالا که در آن coronavirus به راحتی می تواند گسترش از چک در شمارنده به استخر عرشه.

فراتر از این دقیق تر تمیز کردن روال برنامه وجود دارد برای نصب لامپ UV در تمام توچال تهویه مطبوع "را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

"آنها به نام هوا اسکرابر و آنها کشتن ویروس ها و باکتری ها و میکروب ها و چیزهایی مانند آن. ما فکر می کنیم که ایده های هوشمند است گفت:" رابرت Boykin مدیر عامل و رئیس Boykin مدیریت شرکت.

اگر چه هزینه او را می بیند لامپ UV به عنوان یک سرمایه گذاری عاقلانه و با توجه به آنها اثر اثبات شده در مواد ضد عفونی کننده سطوح.

"ما در کسب و کار شود که مردم احساس امنیت و متقاعد کردن آنها است که ما توجه و ما در حال انجام همه چیز را در قدرت ما برای پاکسازی و حفاظت از محیط," او گفت:.

رفته در حال رفت و آمد مکرر روزانه بوفه صبحانه که ژست بیش از حد خطر ابتلا به بیماری انتقال است.

Valets در حال حاضر پوشیدن دستکش و مسئولین تنها با لمس مهمانان توشه زمانی که آنها شخصا خواسته به انجام این کار.

یک روز جدید

قبل از آوردن کارکنان بازگشت به کار پس از صورتی شل بسته شدن موقت آنها آموزش دیده در همه جدید استانداردهای ایمنی و روش های, به عنوان اگر آن روز اول خود را در کار.

"آن را مانند باز کردن یک هتل با نام تجاری جدید" Boykin گفت. "آنها نمی تواند فقط به کار و همه چیز را مانند آنها انجام آن را قبل از."

بیشتر: ذغال سنگ شهرستان به سرکوب در اجاره تعطیلات

مهمانان صورتی پوسته در حال حاضر باید جواب غربالگری سوال در مورد سلامت خود را قبل از ورود طراحی شده برای نگه داشتن کسی که ممکن است بیمار با کروناویروس — و یا ممکن است در معرض آن دور.

در حالت عادی تمیز کردن خدمه در خلیج ناپل رفت و آمد مکرر در مرکز شهر ناپل پرداخت بسیار نزدیک با توجه به نقاط لمسی بیش از حد, مانند نور, سوئیچ کنترل از راه دور درب و دستگیره در اتاق مهمان و استفاده از مواد شیمیایی جدید و ابزار برای ضد عفونی کردن اتاق ها و زمینه های مشترک گفت: John Reilly مدیر کل.

کارکنان خود را همه پوشیدن ماسک و دستکش. دست مایع ایستگاه اضافه شده است در اطراف ملک و بسیاری از مراحل اضافی گرفته شده برای تشویق اجتماعی فاصله از بین بردن مدفوع در نوار به فاصله استخر صندلی بیش از 6 فوت از هم جدا.

رفتن یک گام بیشتر, این هتل در حال حاضر کنترل درجه حرارت از تمام کارکنان قبل از آنها می توانید شروع به تغییرات خود را ارسال آنها را به خانه اگر تب دارند.

رفت و آمد مکرر آبگرم باقی مانده بسته و استفاده از ورزشگاه محدود است به اعداد کوچکتر از مهمانان است.

رفت و آمد مکرر نیز قبول نمی مهمانان از هر متحده که هنوز هم "در خانه ماندن" سفارشات ریلی تاکید کرد مهم نیست که چقدر ناراحت کننده آن ممکن است برای برخی می تواند بازدید کنندگان است.

بیشتر: علاوه بر این رستوران چه کسب و کارهای دیگر باز کرده اند از ناپل به فورت مایرز, کیپ مرجان?

مصرف آن را آهسته

با نگاه به آینده Reilly همچنان امیدوار است که کسب و کار را بازگشت به حالت نرمال حجم در ماه نوامبر در رفت و آمد مکرر.

"در ضمن من فکر می کنم در مورد چگونه شما بازسازی کسب و کار و بازگرداندن اعتماد به نفس به آرامی و در سرعت حق," او گفت:.

مرتبط با: بازاریابی گردشگری در جنوب غربی فلوریدا بر مجازی تجربه به عنوان مردم محلی و بازدید کنندگان در محل اقامت

بیشتر شبیه به این: ر. و مسافر تعداد ممکن است به سقوط به رکود بزرگ سطح

بقیه 2020 خواهد بود "سخت بخش" Boykin اضافه شده اما اگر داروهای جدید و یا یک واکسن را می توان توسعه یافته در سال آینده برای کمک به پیشگیری یا مبارزه با این بیماری مسری است که واقعا می تواند سرعت بخشیدن به صنعت گردشگری را بازیابی.

"خبر خوب این است که ما در فلوریدا," او گفت:. "آن را مرطوب و آن را داغ و ویروس ندارد که. برای شش ماه آینده به هر حال شما احتمالا نه در فلوریدا از هر نقطه."

فلوریدا و جنوب غربی فلوریدا — می تواند کرایه بهتر از بسیاری از نقاط دیگر در ماه های آینده به دلیل دیگری. تعداد کمتری از مردم در حال پرواز, ترس از خطر سوار شدن به هواپیما با توجه به همه گیر و فلوریدا است که به طور معمول محبوب "درایو بازار" در تابستان که بچه ها معمولا خارج از مدرسه و بسیاری از خانواده ها با ماشین سفر به مقصدهای نزدیک.

در مسافرخانه در پنجم صاحب فیل گفت: McCabe او در نظر گرفته نگه داشتن هتل خود را بسته و از طریق ژوئن اما تصمیم به بازگشایی آن پیش از آخر هفته روز یادبود به تلاش برای سرمایه گذاری بر روی هر درایو در تعطیلات ترافیک حتی اگر او می دانست که این امر می تواند بسیار سبک تر از در سال گذشته.

او هم معتقد است جنوب غربی فلوریدا می تواند به نفع اگر بیشتر فلوریدا و آمریکایی ها در حال سفر و نزدیک به خانه این تابستان.

در حالی که McCabe مشتاق به خوش آمدید مهمان او اذعان می کند آنها قادر نخواهد بود به همان تجربه آنها یک بار — در حال حاضر است.

Coronavirus به طور کامل طرح میتوانست چگونه چهار ستاره, چهار-الماس رفت و آمد مکرر عمل وادار کردن آن برای از بین بردن بسیاری از آن خدمات شخصی — و محدود کردن استفاده از آن امکانات رفاهی مجلل, از آبگرم به مرکز تناسب اندام ،

"تمامیت این عملیات بسیار متفاوت" McCabe گفت. "و از آن خواهد بود من برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن به راحتی به سقوط است."

ترافیک مسافری nosedives

مانند فرودگاه ها در سراسر کشور و جهان غرب بین المللی فلوریدا دیده است آن ترافیک مسافری nosedive در طول بیماری همه گیر.

فرودگاه منطقه ای گزارش شکستن رکورد تردد مسافر در ژانویه و فوریه. سپس ترافیک کاهش یافته نزدیک به 42 درصد در ماه مارس بیش از یک سال گذشته به کمترین تعداد دیده می شود پس از سال 2003 برای ماه معمولا یکی از شلوغ ترین در جنوب غربی فلوریدا مشغول شود.

تعداد مسافر برای مارس بسیار bleaker: هدف قرار دادن یک رکورد کم از 53,379 — پایین تر از رکورد بیش از 1.1 میلیون در ماه مشابه یک سال پیش.

مدیران شرکت هواپیمایی باید به رنگ یک تصویر تلخ گفت: آنها انتظار بازیابی کند.

در ضمن حمل و نقل هوایی خصوصی شرکت های در حال دیدن یک چشم انداز مثبت در کسب و کار. یک شرکت چنین SimpleCharters. در یک ایمیل چارلز Denault شرکت بنیانگذار و رئیس جمهور گفت: منافع مشتری از کوچکتر فرودگاه ناپل سر به فلک کشید بیش از دو بار در طول چند ماه گذشته با آگهی سفر به چنین مکان هایی به عنوان Nashville بوستون شیکاگو, نیویورک, و, New Hampshire.

"ما دریافتیم که بیشتر و بیشتر مسافران در حال کاربران برای اولین بار از حمل و نقل هوایی خصوصی و انتخاب به منشور جت به جای پرواز در شرکت های هواپیمایی," او گفت:. "بسیاری از آنها می گویند آن را به ارزش خطرات مرتبط با شلوغ فرودگاه."

قوانین جدید

هتل ها و فرودگاه ها و خطوط هوایی تنها کسانی نیستند که در نظر گرفتن یک ضربه بزرگ از این بیماری همه گیر. جاذبه های محلی از دست داده اند و کسب و کار بیش از حد — و آنها امید برای بهبود سریع.

ناپل در باغ وحش کارائیب باغ بازگشایی شد مارس 22, تحت عامل جدید قوانین که شامل نیاز به بازدید کننده به رزرو بهنگام بلیط آنلاین در napleszoo.com.

با هل دادن همه آن فروش بلیط آنلاین باغ وحش را ارائه می دهند "تماس ورودی" و بیشتر به تشویق و اطمینان اجتماعی فاصله.

در حال حاضر بیش از 300 تا 400 بازدید کنندگان اجازه خواهد داشت در داخل دروازه در هر زمان.

پوسته کارخانه در فورت مایرز به تازگی بازگشایی شد بیش از حد. صاحب پاملا Cronin گفت: او مشتاق به دریافت بیش از 100 furloughed کارکنان بودند که در تلاش برای جمع آوری مزایای از طریق دولت شکسته بیمه بیکاری سیستم به کار می کنند اما ایمنی همچنان به او اولویت است.

تمیز کردن رفته به اوردرایو و همه کارکنان ارائه شده با ماسک اگر آنها را انتخاب کنید به استفاده از آنها — و یا یک مشتری می خواهد آنها را به آنها قرار داده است.

"چگونه ما نگه داشتن کارکنان و عموم مردم بی خطر است ؟ هر روز یک چالش است و ما هنوز بدانند که از" Cronin گفت.

"من فکر می کنم همه در همان وضعیت و تلاش برای آن را کشف کردن" او به این نتیجه رسیدند.

طبیعی جدید در گردشگری

در اینجا آنچه را که جهانی مسافرت و گردشگری شورای اسلامی انتظار بهبود به مانند نگاه به گردشگری در ابتدا فراتر از تمام پروتکل های ایمنی و شیوه های ناشی از این بیماری همه گیر:

  • بازگشت تدریجی به سفر قبل از واکسن در دسترس می شود در مقیاس انبوه
  • افزایش سفر به خانه نزدیک تر با مردم بیشتر ماندن در کشور خود و یا حتی در پشت حیاط خود را و در نظر گرفتن سفر روز
  • افزایش تقاضا برای سفر با مجموعه جوان از سن 18 تا 25 اوایل زیرا آنها به نظر می رسد کمتر در معرض COVID-19

بیشتر بازسازی امریکا داستان

  • COVID-19 تمدید مفهوم خانه به عنوان قلعه در SWFL
  • COVID-19 نیروهای ارشد زندگی جوامع به انطباق با آینده نامشخص
  • در این می دانم که: فرمول برای بازسازی امریکا ؟ توماس ادیسون می تواند کمک کند.
  • چگونه تئاتر باشگاه های کمدی, فیلم, خانه طرح به ظهور از COVID-19 همه گیر
  • به عنوان SWFL رستوران بازسازی و ایجاد اعتماد اولویت
  • SWFL مشاوران مالی همیشه در ارتباط ماندن به مشتریان در طول بیماری همه گیر از طریق تکنولوژی ارتباطات ثابت
  • گردشگران را به SWFL اما آن را هرگز خواهد بود که همان
  • ملکی در آغوش, جدید, روش مجازی به بازار خانه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس
  • COVID-19 همه گیر شتاب تغییرات در صنعت خرده فروشی
  • SWFL فروشندگان ادعا شديد مارس فروش قطره COVID-19-مربوط به خرید اینترنتی
  • Telehealth خدمات پس به ندرت استفاده می شود SWFL بیماران منفجر شده در محبوبیت در میان بیماری همه گیر کوروناویروس
  • همه چیز متفاوت خواهد بود اما ما می توانیم بازسازی با هم
  • تعداد ما به عنوان ما شروع به بازسازی امریکا


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن