گردشگری در استرالیا مواجه $37.7 میلیارد رکود در میان همه گیر

یکustralia صنعت گردشگری مواجه است در مورد یک$55 میلیارد دلار ($37.7 میلیارد دلار) رکود در 2020/21 سال مالی به

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

یکustralia صنعت گردشگری مواجه است در مورد یک$55 میلیارد دلار ($37.7 میلیارد دلار) رکود در 2020/21 سال مالی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

با توجه به یک گزارش از استرالیا تجارت و سرمایه گذاری کمیسیون گردشگری, هزینه های پیش بینی به سقوط از بیش از یک$130 میلیارد دلار در سال 2019 به حدود 80 میلیارد دلار در 2020/21, گزارش, Xinhua news agency.

این گزارش مبتنی بر این فرض است که استرالیا در مرزهای بین المللی بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که حداقل جولای 2021 اما که مرزهای محدودیت برداشته خواهد شد.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

"این مسئله در حال حاضر این است که صنعت نمی داند که در آن پایین است. بازار بسیار اشتباه" سیمون Westaway مدیر اجرایی استرالیا صنعت گردشگری شورای اسلامی گفت: صبح سیدنی هرالد.

australia tourism industry facing 40% downturn amid travel ban
این گزارش مبتنی بر این فرض است که استرالیا در مرزهای بین المللی بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که حداقل جولای 2021. Pixabay

آن را می آید, پس از نخست وزیر اسکات موریسون گفت: در روز جمعه که آن را "نه بی دلیل" به فرض که مسافرت های بین المللی نمی خواهد از سر تا ژوئیه 2021 جز به نیوزیلند به عنوان ویروس همچنان به گسترش در سراسر جهان است. "اما هیچ کس واقعا نمی داند. و این مشکل" او گفت:.

در مجموع 7,686 COVID-19 موارد گزارش شده در استرالیا با 104 مرگ و میر و 6,993 بهبود با توجه به آخرین آمار وزارت بهداشت ،

همچنین بخوانید: چگونه مجازی کارآموزی به من کمک کرد تا زمین کار

این گروه همچنین گفت که تعداد موارد جدید در 24 ساعت گذشته است 53. اخبار موارد 49 توسط در ویکتوریا. تعداد موارد در ویکتوریا که تا به حال چندین شیوع این ویروس افزایش یافته است و 90 در دو روز به طور قابل توجهی بیشتر از سایر نقاط کشور همراه است.

دولت روز یکشنبه اعلام کرد که coronavirus تست به تازگی برای بازگشت مسافران در هتل قرنطینه خواهد بود ساخته شده الزامی است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن