تورنتو جشنواره فیلم دعوت, Priyanka Chopra, Anurag Kashyap به سفیران

یکctress Priyanka Chopra و فیلمساز Anurag Kashyap در میان مشهور جهانی که دعوت شده اند به سفرای 45 جشنواره بین

توسط ABDOOSNEWS در 18 تیر 1399

یکctress Priyanka Chopra و فیلمساز Anurag Kashyap در میان مشهور جهانی که دعوت شده اند به سفرای 45 جشنواره بین المللی فیلم تورنتو, میله میله را از 10 سپتامبر تا 19.

"در طول زندگی حرفه ای من @TIFF_NET شده است یک خانه دوم برای من با بسیاری از فیلم من به عنوان یک بازیگر و تهیه کننده ساخت جهان خود را برای اولین بار در جشنواره" Priyanka توییتی با یک ویدیو با لحظات سفر خود را با کج خلقی. حتی بیشتر از آن یکی از استثنایی ترین بخش از جشنواره هستند طرفداران سینما که در جمع به جشن سحر و جادو از فیلم که همیشه در آغوش من با خیلی گرما و عشق است. من بسیار افتخار خدمت به عنوان سفیر این سال و من مشتاقانه منتظر ادامه یک رابطه است که من ارزش فوق العاده است."

دنبال NewsGram در LinkedIn به دانستن آنچه اتفاق می افتد در سراسر جهان است.

دیگر سفیران عبارتند از: Ava DuVernay, Darren Aronofsky, Taika Waititi, نیکول کیدمن, مارتین اسکورسیزی, Nadine Labaki, Alfonso Cuarón, Tantoo کاردینال, Riz Ahmed, Rian Johnson, Jason Reitman, Isabelle Huppert, Claire Denis, Atom Egoyan, Viggo Mortensen, ژانگ Ziyi, David Oyelowo, لولو وانگ رزاماند پایک, Sarah Gadon و Denis Villeneuve.

Priyanka Chopra, Anurag Kashyap among ambassadors for Toronto film fest 2020
در میان همه گیر فیلم متحرک که بازیگر پریانکا چوپرا در attendanceis رفتن به فیزیکی نمایش و رانندگی-ins. Wikimedia Commons

در میان همه گیر جشنواره خواهد فیزیکی نمایش و رانندگی-ins دیجیتال نمایش مجازی فرش قرمز و کنفرانس های مطبوعاتی.

همچنین بخوانید: استخدام فعالیت در هند افزایش 33% در ماه ژوئن: Naukri.com

"همه گیر ضربه TIFF اما ما در پاسخ با رفتن به اصلی ما الهام بخش به ارمغان می آورد بهترین در فیلم به وسیعترین ممکن است مخاطبان" گفت: کامرون بیلی مدیر هنری و Co-سر TIFF, در بیانیه ای.

"تیم ما تا به حال برای تجدید نظر و باز کردن ذهن ما به ایده های جدید. در تعداد بی شماری از تماس های ویدئویی در طول سه ماه گذشته ما بازسازی شده ما جشنواره برای سال 2020 ترسیم ما از پنج دهه از تعهد قوی گزینش, حمایت از فیلم سازان و تعامل با مخاطبان است. ما باید گوش به این سال را به تماس های فوری برای بیشتر نمایندگی نمایندگی از صدای. شما خواهید دید که در این سال در این جشنواره است. و ما تماشا به عنوان مخاطبان را در آغوش سینما توانایی حمل و نقل آنها را از طریق صفحه نمایش از تمام اندازه ها. شما خواهید دید که بیش از حد. ما هیجان زده به ارائه متفکر بالا تاثیر برنامه نویسی این سپتامبر که نشان دهنده باور ما این است که وجود دارد بدون توقف بزرگ داستان سرایی" بیلی اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن