تامی واتکینز: جورج فلوید به قتل رسید خانه به عنوان او به یاد می آورد حادثه در فورت مایرز

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 12:45 PM EDT Jun 4, 2020تامی واتکینز که امیدوار است به زودی شرو

توسط ABDOOSNEWS در 16 خرداد 1399

تامی واتکینز که امیدوار است به زودی شروع فصل دوم خود را به عنوان اولین مربی پایه برای دوقلوها مینه سوتا گفت که او تجربه کرده است و اتهامات واهی از اجرای قانون در لی شهرستان در گذشته از جمله حادثه که در آن او گفت که اسلحه کشیده شد بر او و پسر عموی او جان آلن ،

واتکینز یک فورت مایرز بومی و ریوردیل فارغ التحصیل دبیرستان که تبدیل 40 در ژوئن 18, هنوز هم می آموزد حداقل یک روز در سال در Lee County School District عنوان یک معلم جایگزین به حفظ خود گواهی آموزشی. واتکینز در ظاهر خود را تنها در بازی های لیگ برای دوقلوها در ماه اوت سال 2007 در نه.

او به جزئیات این دسامبر 2007 حادثه مربوط لی شهرستان کلانتر نمایندگان در وبلاگ خود و مجاز اخبار مطبوعات به اجرا در حساب خود.

این وبلاگ به نظر می رسد در وب سایت برای تامی واتکینز بنیاد که با همکاری جامعه تعاونی برای جمع آوری کمک به ارائه مواد غذایی در مواد غذایی موبایل pantries در جنوب غربی فلوریدا.

اطلاعات در مورد چگونه برای کمک به واتکینز' بنیاد می توان در یافت TommyWatkins.org. یک 501c3 غیر انتفاعی او تاسیس این سال است.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: تامی واتکینز تماشا دوقلوها مینه سوتا تاریخ از بهترین صندلی در خانه

و: تامی واتکینز کامل دوم افزایش به لیگ های بزرگ با دوقلوها مینه سوتا

در اینجا چیزی است که واتکینز نوشت:

شده اند وجود دارد بسیاری از چیزهایی که رفتن را از طریق سر من پس از من به تماشای جورج فلوید زندگی را از او گرفته و در روز روشن. این حادثه ضربه زدن خانه به دلیل وجود داشته است یک تعداد انگشت شماری از بار من متوقف شده است بدون هیچ دلیل. اسلحه کشیده, ماشین, جستجو...همه بدون هیچ دلیل.

آن را آسان به این می گویند "اگر شما فقط همکاری همه چیز خوب خواهد بود!"

برای تلفن های موبایل آسان نمی کند ؟ اما آن است که آسان نیست. و سوال من این است: چرا ما به عنوان مردان و زنان سیاه هنوز هم به طور مداوم خودمان را پیدا کنید در این شرایط ؟

در سال 2007 پسر عموی من و من رو هل داد. خوب خوبه. ما متوقف در یک CVS در فورت مایرز, درست کردن ما 41 و ادیسون خیابان خیلی شلوغ تقاطع. من پارک شده در مقابل CVS. همانطور که ما راه رفتن در من به عقب نگاه کرد به دیدن یک پلیس مسدود کردن من با خود چراغ. ما نمی فکر می کنم بسیاری از آن به خاطر من نبود سرعت به پارکینگ و من نمی دیدن او پشت سر من در حالی که ما را به پارک. همانطور که ما با نزدیک شدن درب به راه رفتن به فروشگاه وی با اشاره تفنگ خود را در ما و فریاد زد و هر دوی ما به عقب بر گردیم در ماشین. ما هر دو با آرامش راه می رفت و پشت به ماشین کردم و در. به من آموخته بود به من بلافاصله اجازه دهید تمام پنجره پایین روشن نور گنبد و نشست من کلید فاصله.

ما هیچ کار اشتباهی انجام داد اما ناگهان فکر میکردم بدترین. پلیس اقدام به به پسر عموی خود به بیرون از خودرو هنوز هم با اشاره تفنگ خود را در او و فرمان او را به نوبه خود در اطراف و قرار دادن دست خود را بر روی سر خود را. پسر عموی من گوش شد اما نا امید شدن چون ما minding ما کسب و کار خود را.

افسر به پایان رسید تا جوراب توری, جوراب پسر عموی من قرار داده و او را در ماشین گشت بدون گفتن ما چه می گذرد. پلیس و سپس به من می گوید به خارج شدن از خودرو با اشاره به تفنگ خود را به من در حال حاضر. او به من گفت که به نوبه خود در اطراف و راه رفتن به عقب به او و سپس نشسته و من در جلوی ماشین. او از من پرسید چه ما انجام شد و که در آن ما می رویم اما هرگز به من گفت چرا ما بودند که متوقف شده است. او جستجو ماشین من و در زمان او انجام شد, یک افسر دیگر کشیده.

دو گفتگو به طور خلاصه و در نهایت اجازه دهید پسر عموی من از پشت ماشین پلیس. قبل از آنها هر دو سرعت خاموش تقریبا به عنوان یک چاره اندیشی موقت آنها گفت: ما متناسب با شرح یک سرقت. که ما تنها به توضیح آنچه اتفاق افتاده است.

روز بعد رفتیم به ایستگاه پلیس برای ایجاد یک بیانیه در مورد آنچه اتفاق افتاده است به ما و آنها اساسا خندید در چهره ما. این موارد مانند این است که مرا مردد به هر چیزی می گویند. اغلب مردم گوش نمی, و یا آنها نمی خواهند به گوش دادن زمانی که ما سعی می کنید برای انجام کاری در مورد بی عدالتی اتفاق می افتد هر روز در این کشور است.

خط پایین چه اتفاقی افتاد به جورج فلوید نباید اتفاق افتاده است. و این یک لطمه می زند و به دلیل آن می شده اند به من.

من معمولا یکی به صحبت کردن. به صداقت آن باعث می شود من ناراحت کننده است. اما در زمان هایی از این ما را مجبور به ترک محدوده آسایش ما برای ایجاد معنی دار تغییر لازم نیاز داریم. من شروع این بنیاد برای ایجاد اختلاف بنابراین من احساس اجبار برای به اشتراک گذاشتن افکار من و آنچه که من بوده ام احساس در طول هفته گذشته. این مکالمات نیاز به اتفاق می افتد. تغییرات نیاز می شود ساخته شده است. بزرگ یا کوچک ما می تواند همه چیزی به حل نژادپرستی سیستماتیک در این کشور است. ما باید انجام دهیم بهتر است که افراد خیلی با هم همه ما یک آینده بهتر.

بیشتر از ما پوشش:

  • جمعیت افتخارات جورج فلوید در چهارمین روز از فورت مایرز تظاهرات
  • صلح آمیز Black Lives Matter اعتراض برگزار شد در کنار رودخانه پارک در بونیتا اسپرینگز
  • معترضان رسیدن به گوردون رودخانه پس از راهپیمایی ایالات متحده 41 در ناپل
  • مارکو جزیره PD دستگیری دو نفر در روز چهارشنبه در اعتراض به افتخار جورج فلوید


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن