تام کروز Elon Musk و ناسا طرح به ساقه یک فیلم در فضای

آنتونیا Jaramillo فلوریدا امروزمنتشر شده 4:14 PM EDT مه 5 سال 2020با توجه به اجباری قرنطینه که coronavirus همه

توسط ABDOOSNEWS در 17 اردیبهشت 1399

با توجه به اجباری قرنطینه که coronavirus همه گیر در سراسر جهان باعث شده که صنعت سرگرمی است و اساسا مبتنی شده به متوقف و وادار کردن بازیگران به ماندن در خانه و تولید متوقف شود.

اما این توقف ماموریت غیر ممکن تام کروز بازیگر از بازیگران در فیلم بعدی خود را. به جای او شما را انتخاب کنید متفاوت تر از محل استودیو در هالیوود کالیفرنیا: یکی که خارج از این جهان. به معنای واقعی کلمه.

روز دوشنبه آخرین مهلت گزارش کروز خواهد شد کار با ایلان SpaceX و ناسا در یک روایت از ویژگی های فیلم به ضرب گلوله در فضا به ایستگاه فضایی بین المللی.

"ناسا است که هیجان کار کردن با تام کروز در یک فیلم روی ایستگاه فضایی! ما باید بیشتر رسانه ای محبوب برای الهام بخشیدن به نسل جدیدی از مهندسان و دانشمندان به ناسا برنامه های بلند پروازانه یک واقعیت" ناسا مدیر جیم Bridenstine توییتی در روز سه شنبه.

با توجه به مهلت این فیلم قرار است به یک اکشن-ماجراجویی, اما آن را گزارش نه عاقبت به سری ماموریت غیر ممکن که کروز اتحاد ستاره دار در. همچنین مشخص نیست که تولید آغاز خواهد شد و زمانی که و یا چگونه کروز را به فضا برای شروع فیلمبرداری.

ناسا و اسپیس ایکس قادر به نظر رسیده است.

این همه می آید در یک زمان مشغول به مشک که در گزارش روز دوشنبه از طریق توییتر که پسر خود را — که ظاهرا می رود به نام "Æ X A-12" — متولد شد. پسر و مادر, مشک, دوست دختر, خواننده Grimes.

اما گذشته از اخبار شخصی, مشک را هوافضا شرکت SpaceX نیز برنامه ریزی برای انجام یک نقطه عطف بزرگ در هفته های آینده.

برای اولین بار از این برنامه شاتلهای فضایی بازنشسته در سال 2011 فضانوردان آمریکایی را راه اندازی روی SpaceX خدمه کپسول اژدها به عنوان بخشی از NASA Commercial Crew Program از مرکز فضایی کندی پد 39A.

راه اندازی برنامه ریزی شده است به رخ می دهد در 4:32 بعد از ظهر, مارس 27.

چه کسی می داند شاید فضانوردان برنامه ریزی شده به پرواز در خدمه اژدها — باب Behnken و داگ Hurley — خواهد بود پردازنده ایستگاه فضایی به استقبال کروز که او پرواز را آغاز فیلمبرداری.

تماس با Jaramillo در 321-242-3668 یا antoniaj@floridatoday.com. او در توییتر دنبال کنید در @AntoniaJ_11.

دریافت آخرین اخبار فضا با تبدیل شدن به یک مشترک.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن