تکنولوژی دستگاه ems

تکنولوژی دستگاه ems   دستگاه ems بعدها در ورزش رشته ای نیز معرفی شد و در در شروع فقط به توانبخشی و

توسط مدیر سایت در 16 اردیبهشت 1402

تکنولوژی دستگاه ems

 

دستگاه ems بعدها در ورزش رشته ای نیز معرفی شد و در در شروع فقط به توانبخشی ورزشکاران جراحت چشم می پرداخت، تحقیقات در راستا خرید دستگاه ems نشان داد که همین روش تمرینی علاوه بر توانبخشی منجر ساز به ارتقا قابل توجهی از استقامت، توان بدنی و تناسب اندام ورزشکاران میشود.

 مطالعات کلینیک تخصصی باد اوینهازن آلمان بر بر بر روی بیماران قلبی نشان می دهد که (قیمت دستگاه ems) همینطور به تیتر تمرینی برای افراد مهم قوه ی بدنی تحت هم بسیار ایده آل می باشد. علاوه بر همین مربی شخصی به صحیح انجام شدن تمرینات اعتنا کرده و در صورتی که تمرینی به صدق کل انجام نشود، به فرد یاد آوری دیتا و نحوه صحیح را به او درس دادن می دهد.

 

عضله سازی با ems

عضله سازی مستضعف تمرینات شدید و خسته کننده و استراحت به ترازو در فی مابین مورد های تمرینی می باشد. دستگاه EMS Training که ساخت کننده پالس های الکتریکی می باشد به وسیله الکترود به ماهیچه ها مد لحاظ متصل می شود و تعداد و شدت انقباض در ثانیه ارتقا می یابد. علاوه بر این، متد (ای ام اس) به دوران برداشتن وزنه ی سنگین با یک طرف بدن حین بعضی از ورزش های رقابتی، به عنوان توازن کننده کار می نماید و به این ترتیب از جراحت دیدگی پیشگیری می کند.   به عامل این که تمرینات (ای ام اس) عمیق ترین لایه های عضلانی را هم ذیل تاثیر قرار می دهد، می قدرت اساسی انجام آن پس از مقطع هنگامی بارداری، به نتیجه های فراوان خوبی در مرحله ی ریکاوری رسید.

 

 

EMS-TRAINING

EMS-TRAINING همین کلمه و کلمه اصولا به مضمون‌ برانگیختگی سیستم عضلانی بدن، بوسیله تکانه های الکتریکی یا به اصطلاح برانگیختگی الکتریکی می باشد. این نتیجه های می تواند به جهت افراد غیرورزشکار نیز دیدنی باشد، چرا که این سرانجام های به این معناست که در ارتفاع روز قدرت بیشتری خواهند داشت و در تمام احساس تن صحت خواهند کرد. به همین برهان می باشد که به تمرینات سنتی، “متد ملایم” هم میگویند، درحالیکه (ای ام اس) اهمیت شدت بیشتری بر ماهیچه ها اثر میگذارد و اکثر وقت ها دشوار و انرژی بر است. با (ای ام اس) شما حتی میتوانید بالاتر از نقطه ی باخت عضلانی نیز ورزش کنید. علاوه بر این % بافت عضلانی رو به افزایش، روند سوزاندن چربی را شتاب می بخشد، چرا که عضله‌ها انرژی زیادی مصرف میکنند.   در همین فی مابین بهبود قوای استقامت هم ثابت شده است، به خصوص در اشخاصی که تا قبل از همین تمرینات ورزشی یه خرده انجام داده اند.

 

 

فشاربدون خستگی

همچنین به دلیل شمار مضاعف عضله ها بکار گرفته شده، به طور نیز زمان بهبودی عظیمی در میزان تحمل و استقامت تن ایجاد می شود. ورزش کردن یار اصلی مربی فردی فارغ از تردید اثر تمرینات را بخش اعظم می کند، چرا که مربی به جهت هر شخص به طور جداگانه تمرینات شدید و فشرده تعیین می نماید و به او انگیزه می دهد تا غایت انرژی خویش را به عمل برد. اساسی سرایت کووید 19 و عدم میل بخش اعظمی از اشخاص به حضور در جای های مرسوم به جهت مثال استودیو های تناسب اندام، استقبال تمرین کنندگان از خدمت ها به طور محرمانه و در جای هایی نظیر منزل یا این که همین که این که محل کارشان در سراسر عالم ارتقاء یافته میباشد. به همین شکل متابولیسم شالوده ی تن شما افزایش می یابد وحتی در فواصل استراحت فی مابین مورد های

ورزش ems

ورزشی هم وزن اندک می کنید. آن‌گاه از آن از تعداد معینی ضربه پشت سرهم که در مدت کوتاه و با شدت مشخصی انجام میگیرد، همگی عضله ها مبتلا انقباض می شوند، دقیقا به مثل تمرینات سنتی ورزشی. ورزش کردن مهم (ای ام اس) می تواند در شما احساس خستگی بخش اعظمی به وجود بیاورد و روز آنگاه از تمرینات، صد رد صد احساس درد عضلانی خواهید داشت، و همین دقیقا هدف تمرینات طاقت فرسا و کوتاه مدت ماست.   ترشح آندروفین که سبب ساز زنده نگاه داشتن امید به زندگی در سالمندان میشود. اثر گوشه ای در ترشح هورمون اندروفین که به هورمون شادی و ضد افسردگی شناخته میشود. در همین مورد هم متد (ای ام اس) به نتیجه های دوچندان لطف رسیده و آن ها را اثبات کرده است. در اینجاست که تمرینات (ای ام اس) به امداد می آیند: ما به کمک این تمرینات به شتاب ساختار عضلانی تن شما را مرمت کرده و به شما به جهت داشتن تحرکی خوب تر و بدنی تندرست تر یاری می رسانیم. بافت عضلانی از چربی سنگین وزن خیس می باشد و در بخش اعظم موارد، این وزن آرام تر از % چربی بدن کمتر می یابد. در همین راستا ایکس بادی اساسی معرفی فرآورده نو خویش به نام xbody go قابلیت و قابلیت و امکان تمرین درهرمکان را از همیشه آسان خیس کرده است. برای انجام تمرین اصلی دستگاه EMS، حدود ۱۰جفت الکترود هوشمند در یک لباس منحصر به فرد شامل جلیقه و کمربند قرار گرفته میباشد که قابلیت تحریکات تمام گروه های عضلانی بدن را مهیا می کند. به دلیل این‌که تمرینات (ای ام اس) عمیق ترین لایه های عضلانی را نیز ذیل اثر گذاری قرار می دهد، می اقتدار مهم انجام آن پس از دوران زمانی بارداری، به نتیجه ها بسیار خوبی در سطح ی ریکاوری رسید.

 

 

 

تمرینات ورزش دستگاه EMS

 

تمرینات ورزش دستگاه EMS در معالجه دردهای کمر، پشت و دردهای موضعی ناشی از آسیبهای ورزشی یا این که وضعیت نامناسب تن دوچندان موثر میباشد.(جهت خرید دستگاه ems تماس بگیرید)

برنامه ریزی ems

گروه تخصصی بانوان اهمیت وسعت ۲۰۰۰مترمربع، با پارکینگ مخصوص و امکانات منحصربهفرد، از ساعت ۷ صبح الی۲۱:۳۰ پذیرای بانوان عزیز میباشد.(جهت استعلام قیمت دستگاه ems تماس بگیرید.)

بسیار از استودیوهای ایکس بادی اهمیت دستگاه ems در سراسر دنیا فعالیت می نمایند ودلیل این امر متناسب بودن قیمت و میزان مرغوب بودن فعالیت کرد ان میباشد. در ارتفاع تمرین اصلی ایکس بادی 90 % عضله ها تن به طور به طور همزمان درگیر می شوند و انقباضات عضلانی شدیدتر از انقباض غیر تحمیلی می باشد، همینطور در مقایسه با تمرین معمولی ماهیچه ها عمقی خیس نیز درگیر می شوند که همین امر سبب ساز به هماهنگی خوب تر داخل عضلانی و برون عضلانی می گردد. همین افراد که از قبل هیچگونه شناختی از ایکس بادی نداشتند از تمرین اهمیت وزنه غربت شدند و همینطور دوران خواب آنها مشخص بود.   قبل از اولی جلسه EMS-Training یک مربی با شما مصاحبه کاملی انجام میدهد و سوابق پزشکی شما را باز‌نگری می کند تا ببیند آیا منعی به جهت استفاده آن دارید یا خیر. EMS یا تحریک الکتریکی عضلانی از قرن ها قبل به گونه های گوناگون مورد استعمال قرار می گرفته است. همپا کلیدی تحریک الکتریکی عضلات،عضلات کوچکتر نیز درگیر شده و تمرین داده می شوند. همین متد اثر ها متمایز را به همراه دارد: از حاذق نمودن ماهیچه ها کمر، شکم و کف لگن که به دشواری قابل تغییرهستند، تا اقتدار بدنی، فرم گیری صورت تن و رشد عضلات. حیاتی مربی های گروه تخصصی فیتامین همراه باش و پله های تناسب اندام رو دوتا یک عدد کن. یک عدد از خصوصیت های اهمیت دستگاه ای ام اس بیست اندبیوتی امکان شبه فیزیوتراپ بودن همین دستگاه هست به این معنا که

شبیه ساز فیزیوتراپی

 

 

برنامه ای داراست که شبیه ساز فیزیوتراپی هست و موجب کاهش دردهای موضعی و مفصلی می شود. EMS Training می تواند به جهت کاهش وزن خیلی موءثر باشد و نیز بازه برای عضله سازی (بستگی به مدل تمرینی دارد که تعیین می شود)؛ دقیقا نظیر تمرین کلیدی وزنه که به تنهایی هم می تواند برای کمتر وزن موثر باشد و نیز برای هایپرتروفی. ✔️سیستم تعلیق وزنی همین سیستم در شرایط استاتیکی کار کشته است تا 150kg از وزن مریض را بلند کرده و در حالت دینامیکی تا حداکثر 90 kg از وزن مریض را به موقعیت تعلیق نگه دارد.   گروه ورزشی رویش از سال 1379 در حرفه تنیس شروع به عمل کرده و از سال 1382 تالار بدنسازی را در رشته های متنوع ویژه بانوان و آقايان افتتاح نموده است. از همین رو در باشگاه بدنسازی بانوان پاسداران به خانم هایی که صرفا هدفشان از انجام تمرینات ورزشی چربی سوزی و لاغری می باشد توصیه می شود بیشتر وقت خود را به انجام همین تمرینات صرف کنند. پیوستن به تعداد روزافزون میزبانان استودیو های ای ام اس در سراسر جهان وصف تمرینات EMS در تمامی جای شهر شنیده می شود، نیکی فقط فروشنگان دستگاه ای ام اس بیست اند بیوتی EMS Beast&beauty ، بلکه اعضاوجوارح نهایی هم به طور فزاینده ای علاقه مند به همین طریق تمرین ای ام اس شدند. میزان التماس مشتریان در بخش ای ام اس بیست اند بیوتی EMS دوچندان بالا است، همین به همین معناست که مشتریان اهمیت نتایجی که از نحوه تمرینات ای ام اس بیست اند بیوتی EMS Beast&beauty می توانند به دست آورند راضی بخش هستند. عضلاتی که در موقعیت اخذ پالس قرار دارا هستند را تحریک میکند، که به معنای تقریبا ۳۶٫۰۰۰ انقباض ماهیچه در تمام بدن است، که تمام اینها فقط در ۲۰ دقیقه تمرین واقعه میافتد.   چربی سوزی ۷۰۰ کیلو کالری صرفا در ۲۰ دقیقه. در ارتفاع مدت وقتی که در باشگاههای ورزشی میگذرانیم تمرینهای جداگانهای را به جهت تحرک گروههای گوناگون عضله‌ها انجام می‌دهیم که به معنای ۱۵-۲۰ دقیقه زمان تمرین به جهت هر قسمت تن و ۳-۴ ست از هر تمرین میباشد که منجر ساز ۳۰-۴۰ انقباض عضلانی میشود. مطالعات نشان می دهد که این تمرینات باعـث از در دربین بردن چربیهای موضعی و تصحیح نسبت قد به وزن در فرد میشود. همین تمریـنات سبب ساز ارتقا اقتدار ماهیچهای و در سرانجام غربت از آسیبهای ناشی از ارتقاء وزن یا این که جراحت عضله‌ها همسترینگ میگردد. ای ام اس سلولیتهای چربی که به طور معمول افراد حیاتی بیش تر وزن بالا اصلی این مشکل مواجه هستند را از فی مابین برده و دارای استعمال از آن ترقی قابل توجهی بر بر بر روی فیبرهای عضلانی تحت تنه بازدید خواهد شد و می قدرت از آسیبهای جسمانی به ویژه در نواحی تحت کمری، زانو، کتف ها و همینطور صدمات عضلانی دوری کرد. اینجا بوفه مجهز خوراکی داره که غذای رژیمی نیز در آن سرو میشه. خرید دستگاه EMS یا این که تحریک الکتریکی ماهیچه ها یک طریق مدرن و کارآمد در ورزش و تناسب اندام می باشد که در اصل از فیزیوتراپی سر مشق برداری شده است، این تمرین اهمیت شدت تمام تا متغیر در کل بدن از تکانههای الکتریکی اهمیت فرکانس پایین به جهت تحریک عضله ها به کارگیری میکند، در واقع شما درقیمت دستگاه EMS از یک لباس که در آن به واسطه سیمهای بیخطر جریان برق از روش چند لنت متصل به تن و انتقال آن به تمامی عضله ها پهناور و ریز بدن ارسال می گردد که از همین شیوه کل عضله‌ها حتی عضله ها زیرین هم پایین اثر گذاری قرار خواهند گرفت.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن