نکاتی برای حفظ جوانی خود را در صفحه اصلی این Shravan

تیاو در ماه پنجم از تقویم هندو است به نام "حضرت ماه Shravan', شناخته شده به عنوان یک مجرا برای انتقال طبیعی و

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

تیاو در ماه پنجم از تقویم هندو است به نام "حضرت ماه Shravan', شناخته شده به عنوان یک مجرا برای انتقال طبیعی و فوق العاده ای انرژی شفا با استناد به 'لرد شیوا'.

این الهی و پرهیزگاری ماه شناخته شده است به یک ماه مقدس devotionally اختصاص داده شده به "لرد شیوا" و به تصویر کشیده شده به عنوان تاریخ عضویت قدرت و حاکمیت خود و همسر به 'الهه پارواتی' و 'قانون' مجسم فعال, پویا, انرژی, شیوا. با هم آنها را "تخریب خلاق" — برای تنها هدف از بازسازی تغییر و تحول معنوی.

Follow us on Instagram برای دریافت آخرین به روز رسانی از ما!!

طبق اساطیر فرخنده عمل 'Samudra Manthan' – جنگ بین خدایان و شیاطین صورت گرفت در این ماه رمضان است که تاکید بر اهمیت لرد شیوا مصرف سم از گردونه اقیانوس برای نجات کل بشر را از شر تخریب و ذخیره آن در گلو او را. مصرف این داستان به عنوان مظهر آرامش بخش انسان از بالا malefic اثر در طول این ماه مسامحات 'Shivling' نماد 'لرد شیوا است که تابش بسیار زیاد انرژی می تواند یکی از نجات, و نجات خود را از این نفرین های مرگبار و پیچیدگی های زندگی است. پرستش پروردگار شیوا نه تنها به ارمغان می آورد در بتن پشتیبانی در عرض یک برای مقابله با جنگ خود را, اما همچنین کمک می کند تا برای آزادی آنها را از بدبختی در زندگی است.

این ماه زمان ایده آل برای رشد آرامش, سلامتی و نعمت های الهی با انجام austerities. با توجه به هندو باستان, فرهنگ Shravan صورت فلکی قابل مشاهده است در آسمان صاف; از این رو نام مناسب برای این ماه است. این ماه است که وقف با فوق العاده انرژی �Lord شیوا' به عنوان کیهانی انرژی خود به خود به سوپر با شیو tattva (شیوا عناصر) است که می تواند کمک به کارشناسی کارشناسی ارشد هنر از آگاهی تصفیه ذهن, بدن و روح و روان و محیط ما زندگی می کنند.

 Tips to Rejuvenate your home during Shravan
Gridding خانه خود را با استفاده از سیاه و کریستال کهربای اصل نیز یک گزینه عالی برای محافظت از خودتان را از هر خارجی انرژی های منفی. Pixabay

آن را ضروری است به جوانی از سر گرفتن خانه ما در طول 'Shravan' –

Shravan نماد "پاکی و آگاهی و دانش". تمرین جوانی آیین در طول Shravan در زندگی ما دروازه ورود به خلوص بسیار زیاد و فراوانی فراهم می کند امداد رسانی از طنين انداز انرژی منفی در درون خودمان و در محیط زیست ما است. از این رو باید قطعا نگه داشتن خانه شسته و رفته و تمیز برای پاک کردن انرژی های منفی انباشته شده در فرم از گرد و غبار. اعتقاد بر این است که "الهه لاکشمی" ترجیح به اقامت در یک خانه که تمیز نگه داشته نه فقط جسمی بلکه انرژی نیز می باشد.

در طول زمان از همه گیر عمده فروشان و گل تا به حال به بستن درهای خود را و مردم اجتناب شود خرید گل و دیگر pooja samagri; اما عبادت به این معنا نیست فقط آداب و رسوم و یا محدود به آداب و رسوم مردم می توانند انجام دهند این 9 جامع آیین به جوانی از سر گرفتن خانه خود را. مواد ذکر شده در دسترس هستند آنلاین. بسیاری از فروشگاه آنلاین خرده فروشان تا به حال به سرعت ساخت و تحویل سریع ارتباط میان بحران است.

"Smudging با حکیم" – از آن شده است یکی از قدیمی ترین آیین های برای پر انرژی پاک کننده از یک فضا یا کسی اورا. شما می توانید انتخاب کنید یک شنبه هر هفته به چشم کل خانه با مریم گلی و یا هر گونه گیاه یا چوب مقدس-مانند پلو سانتو.

"باد سازیاموسیقی زنگی یا Tibetian آواز کاسه" – صدا و ارتعاشات یک راه قدرتمند برای پاک کردن انرژی از یک اتاق و بالا بردن خود را پر انرژی و ارتعاش. شفا برای تلفن های موبایل می تواند به شکستن از هم جدا متراکم یا سنگین انرژی است که کاهش انرژی در خانه خود را. با دوست داشتنی بادها در Shravan ماه, استفاده از باد سازیاموسیقی زنگی را در برای تلفن های موبایل زیبا در خانه خود را. شما همچنین می توانید با استفاده از یک کاسه آواز خواندن برای ایجاد یک اثر شفا با وزش ارتعاشات که احساس می شود در هر دو جسمی و معنوی در سطح.

 Tips to Rejuvenate your home during Shravan
Pooja آداب و رسوم رایج در Shravan ماه. سوزاندن طبیعی بخور مفید است در پاکسازی انرژی های منفی. مطمئن شوید بخور شما در حال سوختن است و نه درمان شیمیایی. Pixabay

"RAKUNA Zibu نماد" – برای کمک به از بین بردن هر نوع منفی از فضا. فقط در قرعه کشی آن توسط دست بر روی یک ارسال آن توجه داشته باشید & چوب در هر اتاق.

"Healing Crystals" – Gridding خانه خود را با استفاده از سیاه و کریستال کهربای اصل نیز یک گزینه عالی برای محافظت از خودتان را از هر خارجی انرژی های منفی. پس مجرد دختران سریع برای داشتن یک شوهر خوب در طول این دوره درمان با محبت انرژیهای رز کوارتز نیز می تواند مهار شود. این کریستال همچنین کمک می کند تا در پیدا کردن یک شریک زندگی خوب.

"با استفاده از دیفیوزر" – با استفاده از یک منتشر کننده با اسانس چوب صندل و کافور نیز یک تجربه زیبا با توجه به این که چوب صندل است تا از نزدیک در ارتباط با Shravan شیو pooja آداب و رسوم.

خاکستر کدو – در ماه جدید روز, آن است که یک عمل گسترده به پرستش یک خاکستر کدو و سپس قطع آن در ورودی خانه است. ماه جدید انرژی مفید است برای شروع چیزی تازه و نیت برای آینده است. و خاکستر کدو بسیار زیاد است Praan شاکتی و آن را جذب کند هر گونه انرژی منفی از ورود به خانه خود را.

"Incenses" – Pooja آداب و رسوم رایج در Shravan ماه. سوزاندن طبیعی بخور مفید است در پاکسازی انرژی های منفی. مطمئن شوید بخور شما در حال سوختن است و نه درمان شیمیایی. همچنین بخور دادن میله های ساخته شده از چوب بامبو خوب نیست برای سوزاندن. سوزاندن بامبو انتشار بد گازهای. بهترین است برای سوزاندن طبیعی کود گاو dhoop یا battis برای تصفیه & عطری با تجربه.

همچنین بخوانید: اینجا چرا بچه ها اغلب امان از شدت COVID-19

"نمک دریا" – جای نمک دریا در تمام گوشه و کنار اتاق در یک ظرف و یا بر روی زمین. اجازه دهید آن را جذب منفی برای 1-2 روز و سپس سطل زباله که نمک به دور است. نمک یک پاک کننده طبیعی.

"آشکار یک آرزو" – اگر شما به دنبال آشکار خواسته های خود را در طول این فرخنده ماه پس از آن شما می توانید مهار انرژی از خلیج برگ. شما می توانید نوشتن قصد خود را بر کل خلیج برگ آن را در دست های خود را & تجسم آن اتفاق می افتد در مقابل از شما. احساس آن را با تمام حواس خود را و سپس سوزاندن برگ با استفاده از شمع و یا دیا در نتیجه ارسال خود را آرزو می کنم/قصد جهان به آشکار. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن