نکات و ترفندهای گرفتن ارزان تر از پوشش بیمه خودرو

اگر شما در حال خرید در اطراف برای بیمه اتومبیل, اجازه دهید زیر نکات و ترفندها راهنمای شما. Pixabayبا توجه به آ

توسط ABDOOSNEWS در 17 خرداد 1399
Car insurance
اگر شما در حال خرید در اطراف برای بیمه اتومبیل, اجازه دهید زیر نکات و ترفندها راهنمای شما. Pixabay

با توجه به آمار بیمه ماشین هزینه های بالا رفتن سرسام آور هستند. آن را به طور فزاینده ای تبدیل شدن به گران قیمت برای خرید بیمه اتومبیل را پوشش می دهد. همین دلیل است که اکثر صاحبان خودرو در حال مبارزه برای صندوق ماشین خود را بیمه پوشش می دهد. شما می توانید اتومبیل ارزان بیمه را پوشش می دهد. بنابراین اگر شما در حال خرید در اطراف برای بیمه اتومبیل, اجازه دهید زیر نکات و ترفندها راهنمای شما ارزان تر را پوشش میدهد.

دولت مسافت پیموده شده خود را با دقت

اصلا فرض کنیم که کمتر پیموده شده ترجمه به قیمت های پایین تر. این مورد نیست. در واقع همه چیز متفاوت بر روی زمین است. بنابراین لازم نیست زیر و یا دست بالا گرفتن مسافت پیموده شده خود را. در نظر گرفتن چک کردن ساعت. سپس با ارائه آمار و ارقام دقیق.

افزایش امنیت خودرو

آن را سخت برای کسی که خود را به سرقت خودرو است. انجام این کار می تواند به کاهش هزینه بیمه اتومبیل. این نیز مهم است به یاد داشته باشید که اکثر خودروهای تولید شده پس از سال 1997 با موتور اندازد و همچنین به عنوان زنگ اتصالات. به علاوه اگر شما اضافه کردن یک ردیاب آن را بهینه سازی خواهد شد ماشین خود را به سطح امنیتی. در نتیجه آن را به پایین تر از مقدار پول به شما پرداخت برای بیمه اتومبیل خود را پوشش.

جعبه سیاه Tech

سرمایه گذاری در سیاه و سفید بر اساس جعبه tech. با یک تله ماتیک (که در واقع یک جعبه سیاه) سیاست شما باید یک راه حل است که خیاط بیمه-بر اساس هزینه های مبتنی بر سه چیز است. آنها عبارتند از:

  • چقدر شما درایو
  • چگونه شما رانندگی اتومبیل خود را
  •  هنگامی که شما رانندگی خود را به چهار چرخ
Automobile insurance
وقتی که می آید به بیمه وفاداری است نه یک گزینه محبوب. Pixabay

این سیاست کمک خواهد کرد که کاهش هزینه بیمه اتومبیل.

چگونه ماشین خود را استفاده می شود

سیاست شما انتخاب می کنید باید به صراحت منعکس کننده چگونه ماشین خود را استفاده می شود. مثلا اگر ماشین شما استفاده می شود برای خرید وجود ندارد و نیاز به یک پوشش برای رفت و آمد. همچنین فکر نمی کنم که شخص ثالث بر اساس آتش پوشش ارزان تر از آن جامع همتای. این قضیه صادق است. در واقع آنها گران تر هستند. بنابراین این مهم است را به یک پوشش است که در سوئیت خود را صریح و روشن نیاز دارد.

تغییر بیمه گر خود را

وقتی که می آید به بیمه وفاداری است نه یک گزینه محبوب. در واقع کارشناسان توصیه policyholders به سوئیچ بیمه اگر آنها احساس می کنید که آنها در حال گرفتن خام می پردازد. وفاداری را به شما پرداخت بیشتر به سمت اتومبیل خود را بیمه. مقایسه بیمه اتومبیل نقل قول و سیاست. آن را به شما یک معامله بهتر.

مقایسه نقل قول

یکی دیگر از راه بسیار خوبی برای کاهش بیمه اتومبیل خود را هزینه شده است که با مقایسه های مختلف به نقل از بیمه اتومبیل. همچنین نگاه کنید به جزئیات ظریف. چک کنید اگر وجود دارد اضافی شما در واقع لازم نیست. در اطراف مغازه برای بهترین سیاست در شهر است.

دنبال NewsGram در Quora و دریافت پاسخ های جالب به پرسش های شما

نکات دیگر

  •  در نظر گرفتن افزایش سرعت خود را داوطلبانه بیش از حد
  • دوباره که عنوان شغلی شما را به دیدن اگر آن را تحت تاثیر قرار راه خود را به شما درایو ماشین
  • خود را تغییر دهید راننده
  • کوچک خود را به چهار چرخ
  • مطمئن شوید که به اطاعت از قوانین ترافیک
  • در نظر گرفتن ساختمان است که بدون هیچ ادعا جایزه از شما

همچنین بخوانید: سری Bhārata Māta Ashtottaram: 108 زبان سانسکریت مانتراها

پایین خط

بیمه اتومبیل بیمه وابسته به تعدادی از عوامل. از مسافت پیموده شده به چگونه شما با استفاده از ماشین خود را چند عامل می تواند نقش مهمی در تاثیرگذاری بر حق بیمه خود را. بنابراین اگر شما نمی خواهید به overpay وقتی که می آید به بیمه خودرو را پوشش می دهد و فکر می کنم در مورد در آغوش بالاتر از راهنمایی و ترفندها.

 [ سلب مسئولیت: مقاله منتشر شده در بالای ترویج لینک منافع تجاری.]



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب