Infinite ممکن است به قطع روابط چین تبدیل به 100% شرکت آمریکایی: مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور

توسط Arul لوئیسرئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور اقتصادی لری Kudlow گفت: Infinite ممک

توسط ABDOOSNEWS در 27 تیر 1399

توسط Arul لوئیس

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور اقتصادی لری Kudlow گفت: Infinite ممکن است به قطع روابط چین را به آن پدر و مادر و تبدیل به 100 درصد شرکت آمریکایی برای دور زدن خواسته های به ممنوعیت آن را به عنوان هند انجام داده است.

"من فکر می کنم Infinite در حال رفتن به بیرون از شرکت برگزاری است که در چین-اجرا و عمل به عنوان یک مستقل شرکت آمریکایی" او به خبرنگاران گفت: در کاخ سفید در روز پنج شنبه.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

ما ساخته شده است یک تصمیم نهایی در مورد اینکه آیا به ممنوعیت آن – که پیشنهاد شده توسط وزیر امور خارجه مایک Pompeo, او گفت:.

Infinite بودن واگذار شده توسط ByteDance شرکت فن آوری "یک مقدار راه حل بهتر از ممنوعیت و یا هل دادن دور" گفت: Kudlow که مدیر شورای اقتصاد ملی.

او گفت که خدمات خود را خواهد شد در واقع ما و "آن را تبدیل به یک صد درصد شرکت آمریکایی".

TikTok may cut off Chinese ties, become US company: Trump adviser
هند ممنوع Infinite همراه با 58 دیگر برنامه های چینی در ژوئن 29. Pixabay

اگر آن را تبدیل به یک شرکت آمریکایی بدون چینی, لینک, هند ممکن است مجبور به تجدید نظر در ممنوعیت فیلم کوتاه برنامه wildly محبوب در این کشور است.

هند ممنوع Infinite همراه با 58 دیگر برنامه های چینی در ژوئن 29 با استناد به تهدیدات خود دفاع و امنیت ملی است. این ممنوعیت پس از مرگبار درگیری بین هند و چین نیروهای نظامی در امتداد خط کنترل واقعی در Ladakh.

همچنین بخوانید: Netflix بکشد می افزاید: 10 میلیون پرداخت می شود مشترکان در میان قرنطینه

تحت پکن امنیت ملی قانون همه شرکت های چینی که به ارائه اطلاعات درخواست شده توسط دولت ایجاد خطرات برای کاربران و کشور خود.

هند Infinite بزرگترین بازار خارج از چین که در آن عمل به عنوان Douyin. وجود دارد حدود 200 میلیون کاربر در هند و بیش از 300 میلیون دانلود. به ما می آید بعدی با بیش از 30 میلیون کاربر برای این برنامه است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن