Tianji ژانگ: "ما باید خدا را شکر برای آنچه که ما"

Tianji ژانگ ویژه به اخبار مطبوعاتمنتشر شده 6:01 PM EDT 22 مه سال 2020چگونه است که COVID-19 شکل همه گیر سال ارش

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399

چگونه است که COVID-19 شکل همه گیر سال ارشد خود را و راه شما فکر می کنم در مورد محل خود را در جهان ؟

که در آن برای شروع ؟

بسیاری از افکار پر کردن سر من در مورد اثرات COVID-19. قبل از این وضعیت رو بالا به جایی که آن را در حال حاضر من خودم را به مراقبت از پدر بزرگ من بود که در مواجهه با عوارض. زمانی که خبری از این ویروس بیرون آمد, چین بود سریع به مناطق قرنطینه و ممنوعیت سفر اجرا شد ساخت آن را سخت برای مادر من می آیند. به عنوان یک نتیجه, من تا به حال به فرض بسیاری از نقش های مهم من در اطراف خانه. این پیشنهاد بسیاری از چالش های آن را به عنوان دشوار است برای حفظ تعادل آن نقش با چیزهای دیگر مانند مدرسه است.

هنگامی که این ویروس تا به حال گرفته شده و در عین حال در آمریکا من به یاد داشته باشید برای رفتن به Costco و داشتن این احساس است که مردم به وضوح تلاش برای جلوگیری از من و پدر من بر مواد غذایی در سفرهای. این بسیار نگران کننده برای من بود و من واقعا ناراحت برای دیدن موارد شدید از آسیایی بودن از نظر جسمی و شفاهی حمله در سراسر امریکا است. اما این موارد نادر و بسیاری از افراد در جامعه شده اند بسیار مهربان.

گالری عکس: Lehigh فارغ التحصیل از سالمندان دریافت لباس و کلاه

گالری عکس: ECS جشن آن grads با سالنامه حیاط نشانه کاروان از کلاه و لباس

قبل از رخصتی بهار من, رباتیک, هم تیمی, و من مشغول به کار واقعا سخت و نگاه به جلو به رقابت در یک منطقه ای در اورلاندو است. متاسفانه پس از راه اندازی ما گودال منطقه روز قبل به ما گفته شد به بسته همه چیز و بازگشت به خانه با توجه به کوروناویروس. این ناامید کننده بود برای من این بود که من سال گذشته قادر به رقابت, اما من فکر نمی کنم که مدرسه لغو خواهد شد.

در مدرسه بودن به تعویق افتاد دو هفته احساس خوبی به من خواهد بود به گرفتن برخی از بقیه بیشتر از بیدار شدن از خواب در 6 هر روز. اما روز به روز بیشتر و بیشتر بد, اخبار, چشم انداز بود فقط بدتر. با موارد ظاهر در سراسر ایالات متحده و حتی به عنوان به تواند در فورت مایرز خانواده من مواجه شد با ترس به طور بالقوه پیمانکاری ویروس. ما می خواستیم به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است که به معنای ماندن در خانه و سفارش مواد غذایی برای تحویل به خانه ما.

پس از صرف زمان بیشتری را از طریق آموزش مجازی من شروع به دست بسیاری از جنبه های مدرسه و آرزو برای تجربه لحظات خاص به معنای برای سالمندان است. ناهار را با دوستان, معلمان, ریاضی, کلاس, مدل راه رفتن در سراسر فیزیکی مرحله برای فارغ التحصیلی ، کار از خانه فقط نمی خواهم پر جنب و جوش تجربه از مدرسه است. بخش مهمی از ارشد است که تصمیم گیری که در آن شما قصد دارید به صرف وقت خود را در چهار سال آینده و COVID-19 همه گیر ساخته شده آن را برای من سخت. من قادر به جسمی رفتن به مدرسه به من علاقه مند بود در یک تور یا یک گرایش. من واقعا ناراحت در مورد چیزهایی که من از دست رفته و یا خواهد شد از دست رفته در آینده است.

اما من احساس می کنم مثل من و همسالان من از کلاس 2020 باید آن را بهتر از بسیاری دیگر در حال حاضر و واقعا باید سپاسگزار برای تمدید زمان ما با خانواده ما قبل از آن به کالج. وجود فارغ التحصیلان دانشگاه با داشتن یک زمان سخت گرفتن مشاغل میلیون ها نفر بودن گذاشته پرستاران ذهنی و جسمی نهفته در حالی که مبارزه در خطوط مقدم. ما باید خدا را شکر برای آنچه که ما را و اجازه نمی دهد هر شرایطی ما جلوگیری از بودن ما بهترین بالقوه است. اما از همه مهمتر ما باید شستن دست ما تا آنجا که ما می تواند با یا بدون COVID-19 بیماری همه گیر.

(توجه داشته باشید به خوانندگان: Tianji ژانگ منتخب که شامل عکس خود را با او در مقاله.)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن