روز ملی برگر روز: ما گوشت گاو (و بره)

بیشتر از هر کس دوست دارد یک برگر آبدار. اما سلیقه ها متفاوت است وقتی که می آید برای پر کردن دما و حتی دستکاری

توسط ABDOOSNEWS در 7 خرداد 1399

بیشتر از هر کس دوست دارد یک برگر آبدار. اما سلیقه ها متفاوت است وقتی که می آید برای پر کردن دما و حتی دستکاری در گوشت است. در هوستون وجود دارد هیچ کمبود برگر مفاصل کنار جاده shacks, فست فود, لکه های پایان بالا و steakhouses در آن برای برآوردن ولع مصرف برای یک همبرگر ساندویچ. ملی برگر در روز 28 ماه مه و ما باید استارت لیست مکان برای جشن گرفتن یکی از نمادین ترین مواد غذایی است.

همبرگر واقع شده در آلمان به هامبورگ استیک از شهر هامبورگ. با تمام مهاجران آلمانی ساخته شده است که راه خود را به ایالات متحده و به ویژه تگزاس در 1800s آن را هیچ جای تعجب است که هامبورگ استیک را سوار به عنوان به خوبی. بسیار کمی وجود دارد که اجماع در میان مواد غذایی مورخان در مورد لحظه ای که هامبورگ استیک تبدیل به همبرگر. بسیاری معتقدند که احتمالا تبدیل به یک ساندویچ به منظور آن را بیشتر قابل حمل برای ملوانان و کارگران در امتداد اسکله در شهر نیویورک است. زمانی که آن اول شد patty بین دو نان برای بحث باز است اما لوئیس " ناهار در New Haven, کانکتیکات می بالد که این خانه از اولین همبرگر آمریکا خدمت کرده است در سال 1900. کتابخانه کنگره به رسمیت می شناسد و آن را به عنوان چنین به طوری که ما به استدلال می کنند ؟

این روز یادبود بسیاری از آمریکایی ها بودند شکستن ذغال سنگ نارس برقتس یا پروپان و کباب خود را برگر پس از خوردن همبرگر دو بار در یک هفته ممکن است به نظر می رسد کمی بیش از حد. با این حال سزاوار ما خودمان را در طول این زمان بحران است. علاوه بر این برگر کارشناسان احتمالا قرار داده کسانی که بیش پخته هاکی pucks خدمت در صفحات کاغذ به شرم.

Go for double meat at Bubba's Texas Burger Shack.گسترش

برای دو برابر گوشت در بابا تگزاس برگر زیستن.

Photo by Matthew McCracken

بابا تگزاس برگر زیستن
5320 Westpark
bubbastexasburgershack.com

این, یخچال سابق بوده است در خدمت آن همبرگر و سیب زمینی سالاد در سایه یک هوستون آزادراه برای بیش از 30 سال است. آن را ادعا می کند برای اولین بار برگر مشترک به فروش گاومیش کوهان دار امریکایی همبرگر در هوستون, تشریح خود از بوفالو برگر. شام باید یک انتخاب از گوشت گاو یا گاومیش کوهان دار امریکایی. همبرگر با خردل و مواد باغچه خانهها. وجود دارد افزودنیها مانند بیکن, آووکادو, قارچ, فلفل قرمز و تخم مرغ سرخ شده برای هزینه های اضافی.

با سهولت ناهار خوردن در محدودیت های چوبی کلبه را باز کرده است آن دو سگ پسند پتیس به طوری که مهمان می تواند لذت بردن از یکی از آن همبرگر و سرد (و ارزان) آبجو در پیک نیک ، همه پیکنیک نیاز به یک سالاد سیب زمینی و بابا را ارائه می دهد هالاپینیو نسخه. متاسفانه فقدان یک سرخ کن به معنی عدم سیب زمینی سرخ کرده اما مشتریان می توانند جویدن چیپس سیب زمینی به جای.

نیز وجود دارد یک سیاه باقلا برگر برای گیاهخواران و Frito پای برگر مواد غذایی آشغال junkies. یک ساعت یک مبارک است از دوشنبه تا جمعه از ساعت 3 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر و ارائه می دهد $2 دام های اهلی و 3 دلار واردات است. که بسیار مورد نیاز مقرون به صرفه در طول این بحران است.

Cleburne Cafeteriaگسترش

کلیبرن کافه تریا

عکس رامون کردوا

کلیبرن کافه تریا
3606 Bissonet
713-667-2386
cleburnecafeteria.com

این کافه تریا-رستوران به سبک بوده است پس از سال 1941 و اداره Mickelis خانواده برای نزدیک به شش دهه است. خانواده میراث یونانی الهام گرفته از همبرگر برای ارائه ملی برگر در روز است. به جای استفاده از نمونه مستی کلیبرن یونانی بره برگر ($10.95) خدمت کرده است در یک گرم نان پیتا. ساخته شده با ارگانیک رایگان-محدوده بره پتی صدر با سنتی یونانی مواد تشکیل دهنده مانند زیتون کالاماتا پنیر فتا و ماست و خیار به همراه سس کره و کاهو و خیار و گوجه با نم نم باران از روغن زیتون. اضافه کردن یک بطری سرد از افسانه یونانی آبجو برای $2.

یوجین ساحل خلیج فارس آشپزی
1985 ولش
713-807-8883
eugeneshouston.com

یوجین را برای آن شناخته شده است تازه خلیج فارس, غذاهای دریایی, بامیه و استیک اما آن برگر معامله یکی از بهترین رفتن این هفته است. به طور معمول $15.95 برگر معامله در دسترس است این دوشنبه از طریق جمعه فقط برای $11.95 به افتخار برگر تعطیلات. آن می آید با یک انتخاب از یک طرف مانند پیاز حلقه ای, سیب زمینی سرخ کرده, بامیه و گوجه فرنگی دو-سیب زمینی پخته و بیشتر. به دنبال حلقه های پیاز را در عکس در آغاز این مقاله ما می دانیم آنچه که ما در حال انتخاب است.

تلنگر 'n بتس
800 کنگره 832-582-6178
1809 Eldridge پارک وی 832-243-5061

این فیلیپینی-آمریکایی بازی گاه به گاه رستوران با استفاده از Akaushi گوشت گاو برای آن می پیوندد. برخی از همبرگر خود را یک فیلیپینی پیچ و تاب و مانند Puet برگر با گردو گوشت خوک دودی کون و Brekpas برگر با دادن یک تخم مرغ سرخ شده. آن تلنگر 'n بتس برگر یک Akaushi گوشت گاو patty با بیکن و پنیر چدار به همراه سرخ شده panko پنیر پر porto bello قارچ. مهمان می تواند ساخت خود را برگر به عنوان به خوبی.

این محل در مرکز شهر باز است برای 50 درصد ظرفیت و گرفتن است. این Eldridge محل تنها برای گرفتن آنها به عنوان آماده شدن ناهار خوری منطقه برای بازگشایی با خیال راحت. وجود خواهد داشت برگر ویژه و خارج از منوی برگر که به ما گفت به احتمال زیاد خواهد بود در patty ذوب قلمرو.

Frank's Americana

فرانک Americana

عکس اریکا Rubalcava

فرانک Americana احیای
3726 Westheimer
713-572-8600
frankshouston.com

از 11 صبح تا 9 بعد از ظهر فرانک ارائه خواهد شد آن Lone Star برگر با دست برش سیب زمینی سرخ کرده و سرد پیش نویس آبجو برای $20 برای ملی برگر در روز است. معامله به طور معمول $24. برگر نیم پوند از تگزاس Akaushi گوشت با کاهو و گوجه فرنگی و پیاز و ترشی در brioche مستی. مهمان می تواند اضافه بر آمریکا, پنیر چدار, پنیر گودا دودی, gruyere, قارچ سرخ کرده, بیکن یا آووکادو برای هزینه های اضافی.

اتاق ناهار خوری باز است برای رزرو. منظقه انتخاب و ارائه گزینه های در دسترس هستند.

The Cease and Desist Burger is a regular favorite at The Hay Merchant.گسترش

بس و دست برداشتن برگر به طور منظم مورد علاقه در یونجه های تجاری.

عکس جولی Soefer

یونجه های تجاری
1100 Westheimer
haymerchant.com

کریس چوپان باز دو از رستوران ها در هفته گذشته, اما هی تاجر باقی می ماند بسته به ناهار خوردن و نوشیدن-در سرویس در حالی که چوپان و تیم خود را با استفاده از اتاق ناهار خوری برای راه اندازی و پخت مواردی که به فروش می رسد در او ب و از این به منو بروید. اما هی تاجر همچنان ادامه دارد به نوبه خود بسیار از آن منو برای منظقه pick-up از جمله متوقف و دست بردارد برگر (12 دلار). این یک patty برگر با دو بتس گوشت گاو از 44 مزارع دو برش پنیر و کاهو به صورت محلی رشد گوجه فرنگی برش و housemade ترشی. این خدمت با tater tots.

وجود دارد سفارش آنلاین در دسترس از طریق وب سایت و منظقه مشتریان می توانید اضافه کردن آبجو یا شراب به مواد غذایی ،

The Hotline Burger is a mess of smashed goodness.گسترش

خط برگر یک ظرف غذا از شکست خوبی است.

عکس از فیلیپ کیم

تدریس خصوصی در خانه برگر در سالن زیرزمینی
1010 دشت
undergroundhall.com

این برگر محل باز در زیر زمین سالن در اوایل ماه مارس یک حرکت صاحب فیلیپ کیم به نام "فوق العاده زمان من باید بگویم" در اشاره به کروناویروس بیماری همه گیر. تدریس خصوصی در خانه برگر واقع در زیر زمین سالن مرکز شهر که ویژگی های مختلف دیگر فروشندگان مواد غذایی به علاوه یک باغ آبجو و نوار.

کیم نیز صاحب شکستن بائو یک کامیون مواد غذایی است که بسیار محبوب در هوستون است که او تصمیم به باز کردن این مفهوم به عنوان یک فروشنده در Politan ردیف یک آشپز محور سالن غذا. در طول شکستن بائو انتقال از کامیون مواد غذایی به آجر و ملات کیم تصمیم به انجام برگر یو پی اس های پاپ در کافه ها و کارخانه های لبنی. بازخورد از مشتریان در مکان هایی مانند Axelrad, ابراز پیروزی از اکتشاف ارتفاعات دم و Baileson Brewing Co. بسیار مثبت بود و کیم تصمیم گرفت که این امر می تواند یکی دیگر از پروژه ای است که او می تواند پشت سر گذاشت.

کیم عمد نگه داشته منو کوچک و متمرکز در خط برگر به منظور نگه داشتن مداوم کیفیت محصول. خط برگر خود را از شکست انواع. آن را 100 درصد گوشت گاو آنگوس در کره, هاوایی رول با melty پنیر آمریکایی بسیار گرم پیاز ترشی و خط امضا سس. نیز وجود دارد یک patty ذوب و پنیر کبابی. افزودنیها شامل بیکن سرخ شده و تخم مرغ و بیشتر.

Hubcap Grill has a hangover cure in burger form.

Hubcap کوره خماری درمان در برگر فرم.

عکس توسط چاک طبخ عکاسی

Hubcap کوره
بوش فرودگاه بین المللی ترمینال یک 281-359-9959
1918 ناسا پارک وی 281-339-7116
2021 رشته 409-220-3351
1133 W. 19th, 713-862-0555
hubcapgrill.com

Hubcap کوره بوده است از سال 2008 و صاحب ریکی کریگ همبرگر را می توان به بالای کالری و زرنگ اگر یکی را انتخاب. و مهمانان ممکن است انتخاب کنید برای رفتن برای BBQ, برگر, فلفل قرمز برگر و یا حتی بیرون رفتن در اندام و سعی کنید Muffaletta برگر با روغن زیتون و سالاد. اما برای برخی از املاک کمربند متلاشیکننده خوبی وجود دارد Hubcap خماری مطمئن برای جذب هر گونه بیش از حد الکل از شب قبل. این رو تازه چاک پتی, ژامبون تنوری, بیکن, پنیر آمریکایی, سیب زمینی سرخ کرده و بستنی استفاده نا مشروع. هر تگزاس می داند که سیب زمینی سرخ شده و خامه استفاده نا مشروع هستند, کس خوب زن و شوهر است. مشتریان می توانید اضافه کردن یک تخم مرغ سرخ شده به خماری که کمی "من نمی دانم آنچه که من فکر شب گذشته" اضافی است.

بتس تازه شکل گرفته 100 درصد زمین چاک و خدمت در خانه نان تست. را دو بار سرخ شده سیب زمینی سرخ کرده لذت می برد می تواند به عنوان است و یا صدر با فلفل قرمز و پنیر یا دیگر پر کردن. وجود دارد مقدار زیادی از هنر و صنعت brews در دسترس است. این گلوستون محل دارای یک نوار کامل.

ارتفاع محل شکسته شد به مه 18 بنابراین نشان می دهد رستوران کمی عشق این ملی برگر در روز است.

Thursday is National Burger Day: We Got the Beef (and Lamb)گسترش

عکس کیرستن Gilliam

دریاچه نوار
4444 Westheimer
832-430-6610
lochbar.com

این بار به Ouzo خلیج در کنار درب برگر است که می تواند زوج کاملا کلاسیک را با هنر و صنعت کوکتل و یا یکی از بسیاری از whiskeys در ارائه. این یک نخست خشک-سن گوشت گاو آنگوس patty صدر با پنیر چدار سفید, نان و کره شور و ترشی و پیاز قرمز چرچیل سس. آن می آید با هر دو بهار سالاد و یا با دست برش های سیب زمینی سرخ کرده. آسیب: $17.

Fried onions and jalapenos make this burger a beast.

پیاز سرخ شده و jalapenos این برگر یک جانور.

عکس توسط آسیه Nouretdinova

M&M کوره
6921 Almeda جاده
713-747-8226

مدیترانه دیدار مکزیک در این رستوران با موارد اعم از مرغ shawarma به گوشت گاو chimichangas. همه چیز در منو حلال است و از جمله آن همبرگر خوشمزه. بزرگترین فروشنده لود دوبل چیزبرگر ($10.95) که شامل دو بتس گوشت گاو صدر با خمیر-پیاز سرخ شده و فلفل هالوپینو برش. آن را توانا و بزرگ برگر بنابراین کوچکتر اشتهای ممکن است ترجیح می دهند تنها لود ($8.45)

برای کسانی که خود را در نظر بگیرید فلفل-سران دو وجود دارد خطرناکی تند همبرگر مانند انبه Habanero برگر ($8.45) و فلفل شبح ذوب ($11.45). سیب زمینی سرخ کرده به فروش می رسد با سبد و خدمت به مردم است. نیز وجود دارد یک صبحانه برگر ساخته شده با دو بتس ترکیه بیکن و تخم مرغ سرخ شده (12 دلار).

به ناهار خوردن در منطقه باز است برای 50 درصد ظرفیت و وجود دارد برای رفتن و DoorDash تحویل گزینه های بیش از حد.

Get thee to the Greek with a lamb burger at Ouzo Bay.گسترش

رسیدن تو به یونان با یک بره برگر در Ouzo بای.

عکس از مایکل آنتونی

Ouzo بای
4444 Westheimer
832-430-6610
ouzobay.com

این رستوران با الهام از جزایر یونانی و آن بره کوفته برگر عجیب و غریب تر از نسخه معمولی همبرگر. بره patty پایه برای بیفتک گوجه فرنگی نوزاد, gem, کاهو خیار و پیازچه ترشی پیاز قرمز فتا بدونیم و سس ماست و خیار. که مقدار زیادی از عطر و طعم برای $17. مهمانان می توانید انتخاب کنید یا سبزی مخلوط و یا یونانی سیب زمینی سرخ کرده به عنوان یک همراهی.

Relish has a classic deal on its Classic Burger.گسترش

لذت بردن از کلاسیک معامله در آن کلاسیک برگر.

عکس جولی Soefer

لذت بردن از رستوران و بار,
2810 Westheimer
713-599-1960
relishhouston.com

در ریور اوکس رستوران ارائه آن کلاسیک برگر برای بودجه دوستانه $10 برای ملی برگر روز نسبت به آن معمول $15. کلاسیک ساخته شده است در خانه گوشت پنیر چدار, گشنیز, پیاز, aioli رغبت ترشی کاهو و گوجه فرنگی و خدمت در تست مستی. پرنده زود مشروب الکلی اگر مهمانان آن را بین 11 صبح تا 5:30 p. m. برای یک ساعت یک مبارک قیمت گذاری بر روی آبجو و شراب. اتاق ناهار خوری و صندلی محدود است و رزرو توصیه می شود برای صرف شام. نیز وجود دارد مقدار زیادی از صندلی پاسیو و منظقه انتخاب کنید تا.

The Hicksburger piles it on.گسترش

این Hicksburger شمع آن را در.

عکس جولی Soefer

دولت کرایه
947 Gessner
832-831-0950
statefaretx.com

در ادای احترام به ملی, برگر, روز, دولت, کرایه ارائه شده است یکی از اصلی آن همبرگر از آن برای اولین بار منو در 2016. این Hicksburger یک گاو patty صدر با pastrami, gruyere, پنیر, پیاز سرخ کرده و مرغ سرخ شده با سیب زمینی سرخ کرده drizzled با دولت کرایه امضا سس. بله, آن را به روشن کردن کیف پول در $18 اما علاوه بر این از مرغ سرخ شده با سیب زمینی سرخ کرده و gruyere باعث می شود آن را به ارزش پول است. آن می آید با یک طرف سیب زمینی یا سالاد.

Quarantine isn't so bad if there are burgers around.گسترش

قرنطینه بد نیست اگر وجود دارد برگر در اطراف.

عکس Lorretta دکتر ruggier

همبرگر در خانه

گوشت چرخ کرده تبدیل به یک کالا در مواد غذایی جهان با توجه به همه گیر. کسانی که با یک خط به یک گله دار ممکن است اما می آید در هزینه. اگر گوشت چرخ کرده تبدیل به یک گوشت ارزان در طول سال (فکر می کنم همبرگر یاور) خریداران در حال حاضر می خواهم با کیفیت مناسب و معقول و گوشت است که در یک قیمت می آید.

Try Grass Run Farms beef burgers at home.گسترش

سعی کنید چمن اجرا مزارع همبرگر گوشت گاو در خانه.

عکس Lorretta دکتر ruggier

ما را دیده اند علف خوار و یا آلی گوشت چرخ محدوده از $3.99 در جوانه به $9.95 در هوستون بازارهای کشاورزان در هر پوند. این نویسنده گاهی اوقات دستور از Paidom گوشت در نزدیکی زرد. هنوز سفارش از یک تولید کننده کوچک می تواند گران قیمت. در حالی که یک خانواده چهار نفره می توانید به اندازه کافی نازک برگر بتس از یک پوند چربی از گوشت گاو, برخی ترجیح می دهند کمی بیشتر بلند خود را به همبرگر. چمن اجرا مزارع دارای دو پوند بسته شش یک سوم پوند قبل از تشکیل یخ زده بتس برای $10.99 در او-ب که یک قرارداد بسیار خوب است. با نان و پنیر و برش, تازه, سالاد باغچه خانهها و چاشنی آن برابر به حدود 2.75 برگر. بتس پخته می شود از منجمد که بدان معنی است که به راحتی غذا در پرواز است. و اضافه کردن برخی از خانه دو بار سرخ شده سیب زمینی سرخ کرده باعث می شود آن را یک وعده غذایی به یاد ماندنی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب