این هفته در هوستون مواد غذایی حوادث: پشتیبانی از میله های محلی و احساس جنوبی در Lucille را

اگر اجتماعی فاصله است در اثر و کافه ها و رستوران ها بسته هستند در خانه, خدمات, همیشه قوی هوستون مواد غذایی جام

توسط ABDOOSNEWS در 16 تیر 1399

اگر اجتماعی فاصله است در اثر و کافه ها و رستوران ها بسته هستند در خانه, خدمات, همیشه قوی هوستون مواد غذایی جامعه همچنان به کامیون ، در این هفته شما می توانید از رستوران های محلی با انجام ساخت و یا رزرو برای ناهار خوردن در سرویس

جمعه, جولای 6

ملی, مرغ سوخاری روز

فرانک Americana احیای, 3736 Westheimer خواهد شد, جشن ملی مرغ سرخ شده بعد توسط جفت شدن آن دوغ مرغ سرخ شده را با یک لیوان بولینگر Brut "ویژه Cuvee" برای $41.

به افتخار روز کلیبرن کافه تریا, 3606 Bissonnet ارائه شده است مهمانان سه قطعه از کافه تریا محبوب رایگان-محدوده مرغ سوخاری و پوره سیب زمینی (با انتخاب قهوه ای و یا کرم استفاده نا مشروع) برای $9.25.

روز سه شنبه از طریق شنبه

مرغ سرخ شده و شامپاین در لذت بردن

هر چند این بسته در کشور مرغ سرخ شده در طول روز (به عنوان رستوران بسته است دوشنبه ها), لذت بردن از رستوران و بار, 2810 Westheimer است تجلیل از تعطیلات یک هفته ای ویژه از آن مرغ سوخاری صفحه زوج با یک بطری کوچک از Moet & Chandon چای سبز و گل رز یا شامپاین برای $30 (و اضافه کردن آن مرغ سرخ شده به منوی ناهار به طور نامحدود).

جمعه, جولای 10

شراب و پنیر مذاقات در وزن + اقدامات

هر جمعه از ساعت 5 تا 7 بعد از ظهر وزنه + اقدامات, 2808 کارولین را از ویژگی های مختلف شراب و پنیر همراه با تعاملی سرگرم کننده چت در مورد مناطق آنها را از سرچشمه. هزینه 20 دلار برای چهار دو اونس مزه بخشهایی از شراب و پنیر بوفه. در این هفته نمایش خواهد شراب اسپانیا.

جمعه تا یکشنبه (و در ادامه از طریق جولای 19)

سیاه و سفید, رستوران, هفته

با ماموریت آن این است که برای خوراک و سوخت فرهنگی قحطی (به خصوص با تاکید بر احیا و صرفه جویی در سیاه و سفید رستوران صنعت در طول COVID-19 pandemic) و آموزش مصرف کنندگان در فراوانی فرهنگی غذاهای, سیاه و سفید, رستوران, هفته آینده به, هوستون, جشن طعم آفریقا و آمریکا و آفریقا و کارائیب آشپزی در هوستون از جمعه, جولای, 10 از طریق پنج شنبه, جولای 19. مهمانان دعوت به ناهار خوردن در یکی از رستوران های شرکت کننده ارائه ویژه سیاه و سفید, رستوران, هفته, منو و رستوران هفته سایت نیز به عنوان یک پایگاه داده ملی و یا به صورت سیاه و سفید متعلق به آشپزی کسب و کار.

Level up your summer grilling with goods from the Butcher Shop at B&B Buthchers & Restaurant.گسترش

سطح خود را در تابستان کباب با کالا از قصاب مغازه در B&B Buthchers و رستوران.

عکس توسط فلیکس سانچز

همه ماه

جولای تاکو ماه در Torchy را Tacos

Torchy را Tacos اتحاد جدید خود را معرفی کرد تاکو از ماه جولای: میگو ستاره ($5.50). نام تجاری جدید اخبار امکانات نارگیل آهک میگو ceviche با انبه و آووکادو و گشنیز را در یک ترد پشت سر هم ذرت و آرد ذرت مکزیکی با ذوب جک پنیر. ناهار خوردن در سرویس takeout و منظقه وانت با گزینه ای برای سفارش و قبل از پرداخت آنلاین در torchys.com در دسترس هستند و همچنین به عنوان تماس با ما تحویل از طریق DoorDash.

تابستان Grillling بسته در B&B قصابی و رستوران

در جشن ملی کباب در این ماه ژوئیه قصاب مغازه در B&B قصابی و رستوران, 1814 واشنگتن ارائه شده است چهار تابستانی کباب بسته با گزینه های از TX Wagyu هات داگ و همبرگر به بیکن ribeye و filets. در حال حاضر در دسترس از طریق روز کارگر هر بسته به سفارش و نیاز به 24 ساعت توجه کنید. تماس 832-767-4828 به محل سفارش خود را امروز.

جدید و مداوم ویژه

میله در سراسر هوستون پاسیو Pop-Up سری در Lucille را

با میله های سراسر هوستون به طور موقت بسته و دوباره با توجه به COVID-19 موزه منطقه eatery Lucille را, 5512 لا شعبه و اجرایی آن آشپز/صاحب Chris Williams پله در برای کمک به این شهر نوار جامعه است. تیم راه اندازی کرده است یک پاسیو Pop-Up مجموعه ای است که اجازه خواهد داد که بار تیم از سراسر هوستون به بیش رستوران پاسیو به صورت کامل شب خدمات; با ویژه کارکنان جمع آوری 100 درصد از فروش و راهنمایی تولید شده توسط خود را سرپرستی کوکتل. ماموریت است برای ادامه این طرح تا زمانی که حمایت مورد نیاز است و در حال رشد برنامه منتشر خواهد شد از طریق رستوران صفحات رسانه های اجتماعی (IG: @lucilleshouston; Facebook: Lucille را Hosuton). در علاوه بر این به دقیق شیوه های بهداشت رستوران نیز تمام پاسیو pop-ups رزرو-تنها و پیاده سازی حداکثر زمان کلاه در هر رزرو به کمک بیشتر مدیریت فاصله. رزرو را می توان از طریق Resy و یا با تماس تلفنی رستوران در 713-568-2505. لوسیل را نیز پس از یک سخت "ماسک سرویس" سیاست.

تابستان مبارک ساعت چای & Toddies (ناهار خوردن در و To-Go) در ایوان مترقی رستوران هندی

ایوان مترقی رستوران هندی, 3300 کربی است نورد از آن جدید چای & Toddies نوار منو و یک ساعت یک مبارک و دو ساعت با تخفیف نوشیدنی و مواد غذایی که در دسترس است برای ناهار خوری و به عنوان Toddie کیت (45 دلار) برای بایگانی اطلاعات (هر takeout کیت شامل همه گیری به مدت شش کوکتل همراه با دستورالعمل کامل در مورد نحوه ترکیب و در حال حاضر به علاوه چند آیتم های اضافی را به خانه تجربه بیشتر سرگرم کننده). در طول یک ساعت یک مبارک و یکی می توانید انتخاب کنید از یک آرایه از صفحات کوچک ساخته شده برای کوکتل خوردن با نیش از جمله ترد سرخ شده در روغن ذرت نوزاد به آرامی ضرب و شتم میگو Amritsari چهار نان صدر با چاشنی مخلوط سیب زمینی و نخود فرنگی و گوجه فرنگی و مرغ چراغ پیشانی مدل tikka ساندویچ. Happy Hour چای & Toddies در دسترس است از 5 تا 7 بعد از ظهر دوشنبه تا شنبه.

MargaritaPalooza! در تاکو خانه کوچک

تاکو خانه کوچک آغاز کرد MargaritaPalooza ارائه یک دوجین مارگاریتا طعم دهنده است که در دسترس خواهد بود برای خرید در تمام طول روز و هر روز در شرکت تگزاس مکان در سان Antonio, Austin, هوستون, دالاس/فورت ورث و ال پاسو. طعم — از جمله آنهایی که سرگرم کننده مانند خاردار گلابی frosé و Dr Pepper — در دسترس هستند برای ناهار خوردن در انتخاب و از طریق درایو با مواد غذایی خرید.

"مواد غذایی-کاتیون" در بازار مرکزی

بازار مرکزی, 3815 Westheimer است لگد کردن آن "مواد غذایی-کاتیون" سری شامل تخصص غذاهای مختلف از مکان های تعطیلات شروع با غذاهای از شهر نیویورک (در حال حاضر از طریق جولای 7) پس از فرانسه (ژوئیه 8 – جولای 14) یک بهشت گرمسیری (15 جولای – ژوئیه 28) و در نهایت Charc هفته (29 جولای – اوت 4). فروشگاه بروکلین-سبک سگ های داغ و شیرینی و lox; فرانسه توپ پنیر و شیرینی; میوه های گرمسیری, هاوایی, غذاهای دریایی و سبک دوار جهت کباب کردن مرغ مرغ; و همه چیز charcuterie.

بچه ها وعده های غذایی, Inc ابتکار با کلیک بر روی مجازی سالن غذا

شبح آشپزخانه مجازی بر سالن غذا با همکاری بچه ها وعده های غذایی Inc برای کمک به پایان دوران کودکی گرسنگی با ارائه رایگان وعده های غذایی سالم به درب خانه هوستون hungriest کودکان سنین پیش دبستانی. هر کلیک مجازی سالن غذا سفارش بیش از 30 دلار خواهد خوراک یک کودک گرسنه.

جنوب دود رایگان ارائه می دهد و روانی و بهداشت و درمان برای کسانی که در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی

جنوب دود در حال تلاش برای مبارزه با بهداشت روانی بحران است که صنعت مواد غذایی مواجه است. بنیاد همکاری کرده است تا با سلامت روانی امریکا بیشتر هوستون و دانشگاه هوستون گروه روانشناسی به ارائه رایگان بهداشت و درمان روانی برای هر کسی که در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی—و فرزندان خود را در تگزاس; با یک برنامه برای کار با دانشگاههای سراسر کشور به اجرای برنامه های مشابه در سراسر کشور. هر کسی که با این نسخهها کار در صنعت نیاز به روان درمانی می توانند با مراجعه به خدمات بهداشت روانی صفحه در جنوب دود وب سایت اختصاصی جنوب دود مسئول پرونده متصل خواهد شد که مشتری آینده نگر با دانشگاه هوستون خواهد شد که اختصاص به مشتری بالقوه به یکی از 13 دانش آموز فارغ التحصیل پزشکان. خدمات برای کودکان از کارگران صنعت نیز در دسترس هستند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن