این هفته در هوستون مواد غذایی حوادث: دریافت بگو همبرگر و بیشتر این چهارم جولای

اگر اجتماعی فاصله است در اثر و کافه ها و رستوران ها بسته هستند در خانه, خدمات, همیشه قوی هوستون مواد غذایی جام

توسط ABDOOSNEWS در 9 تیر 1399

اگر اجتماعی فاصله است در اثر و کافه ها و رستوران ها بسته هستند در خانه, خدمات, همیشه قوی هوستون مواد غذایی جامعه همچنان به کامیون ، در این هفته شما می توانید از رستوران های محلی با انجام ساخت و یا رزرو برای ناهار خوردن در سرویس نمره 50 cent kolaches و جشن چهارم جولای با غذا و نوشیدنی ویژه.

چهار شنبه, جولای 1

پنجاه درصد اول چهارشنبه در Kolache Shoppe

Kolache Shoppe جشن سالگرد 50 آن در اولین چهارشنبه هر ماه در حال اجرا از طریق دسامبر سال 2020 است. چهار شنبه, جولای 1 شروع 7 صبح و در دیگر تعیین شده در چهارشنبه تا اطلاع ثانوی از ارتفاعات Kolache Shoppe, 1031 ارتفاعات را ارائه مهمانان خود را $1.65 انواع kolaches (مانند کوچک سوسیس کوچک سوسیس و پنیر, هلو, پنیر خامه ای) برای هر کدام 50 سنت همراه با پنیر و میوه kolache عطر و طعم. در ماه ژوئن و طعم زغال اخته و کرم. این پیشنهاد در دسترس است در حالی که منابع آخرین, است محدود به دو دوجین خصوص قیمت kolaches هر حزب و مانع تماس سفارشات.

چهار شنبه, جولای 1 – یکشنبه, جولای 8

DIY چهارم جولای کوره بسته در Fajitas برو


Fajitas برو

, 5404 کربی را ارائه DIY چهارم جولای کوره بسته با تمام مواد تشکیل دهنده را به امضای آن fajitas در خانه. هر سفارش ($100) همراه با یک کپی از "سریال Griller: Grillmaster اسرار برای شعله پخته کمال" یک کتاب آشپزی است که در آن برجسته بود همراه با سایر کوره کارشناسی ارشد در سراسر آمریکا به همراه دو کیلو آنگوس راسته فلپ استیک یک پوند میگو و یک پوند از Fajitas برو امضا گراز سوسیس, همه آماده به پرتاب در کوره; به علاوه رفتن ادویه; چیپس و adriano; guacamole; برنج; حبوبات; pico de gallo; پنیر; خامه ترش; آرد ذرت و یک لیتر Fajitas برو به مارگاریتا آگاو مخلوط. DIY چهارم جولای کوره بسته در دسترس است برای تحویل و یا وانت جولای 1-8.

پنج شنبه از طریق شنبه

4 جولای کباب بسته نرم افزاری از بشقاب پرنده در زمین قند مربع شهر

گام های خود را همه فن حریف بق بازی با 4 جولای کباب بسته نرم افزاری برای $45 از بشقاب پرنده در زمین قند مربع شهر, 15929 شهرستان راه رفتن. این پیشنهاد در دسترس است برای carryout یا تحویل جولای 2-4 و شامل هشت آبجو brats هشت تازه hoagie رول و تمام fixin است. اضافه کردن در یک شش بسته از آمریکا craft beer برای $15 بیشتر با خرید کباب بسته نرم افزاری.

جمعه, جولای 3

"$17.76 برگر" و "تیر و 3/4" فروش فوق العاده در خانه, بلوز, Restaurant & Bar

House of Blues Restaurant & Bar, 1204 کارولین را از ویژگی های دو ناهارخوری ویژه در پنج شنبه, جولای 3, از جمله $17.76 برگر ارائه و یک "تیر و 3/4" خاص است. دلار 17.76 برگر ویژه شامل یک Smashburger شات از Jim Beam و اشکال نور است. برای "ماه های ژوئیه و 3/4", ویژه, مهمانان فقط مجبور به پرداخت سه چهارم از صورتحساب خود را ($17.76 برگر ویژه از مطالعه حذف شدند). رستوران بسته خواهد شد در جولای 4.

شراب و پنیر مذاقات در وزن + اقدامات

هر جمعه از ساعت 5 تا 7 بعد از ظهر وزنه + اقدامات, 2808 کارولین را از ویژگی های مختلف شراب و پنیر همراه با تعاملی سرگرم کننده چت در مورد مناطق آنها را از سرچشمه. هزینه 20 دلار برای چهار دو اونس مزه بخشهایی از شراب و پنیر بوفه. در این هفته خواهد شد از ویژگی های همه آمریکایی شراب.

دوشنبه از طریق جمعه

چهارم جولای آخر هفته ویژه در پادشاه BierHaus

در طول چند ماه گذشته پادشاه BierHaus, 2044 شرق T C دلقک 828 FM 646 غرب شده است کار بر روی بازسازی منو به مهمانان تنوع بیشتر. در ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته مهمان می تواند لذت بردن از نوشیدنی ویژه از جمله $5 Frosé هندوانه و مارگاریتا و آمریکا پیش نویس Biers به علاوه جدید و آیتم های منو مانند اوما را میت لوف Tex-Mex Schnitzel, Bier-کباب دودی بال Crawfish Étouffée توپ و گوشت خوک کشیده پر Jalapeños.

مرغ سرخ شده و Champage از دریاچه نوار

دریاچه نوار, 4444 Westheimer خواهد شد با ارائه یک کل مرغ سرخ شده و شامپاین این چهارم جولای آخر هفته. لذت بردن از امضا کل مرغ سرخ شده با یک طرف و یک بطری شامپاین به رفتن برای $115. تماس 832-430-6601 محل سفارش خود را.

چهارم جولای مواد غذایی و نوشیدنی فوق العاده در طبیعت بار در بین قاره ای, هوستون - مرکز پزشکی

طبیعت, نوار, 6750 اصلی دعوت مهمانان به حلقه چهارم با فصلی تابستان ارائه شده مانند سالاد تابستانی —فشرده هندوانه چاشنی زده با ریحان و زغال اخته و پنیر فتا— برای $10; و کارل Eyedrop که stirs تا تیتو ودکا با قره قاط و گریپ فروت آب میوه و شربت و گل میخک و صدر با تمشک برای $10. اضافی محصول فوق العاده نوشیدنی شامل 5 دلار داخلی پیش نویس آبجو و یک 10 دلار Michelada.

شامپاین و کیک خرچنگ از Ouzo بای


جشن روز استقلال با شامپاین و کیک خرچنگ از Ouzo خلیج, 4444 Westheimer تمام آخر هفته طولانی. مهمانان می توانید دو کیک خرچنگ در یک طرف و یک بطری شامپاین برای $115 کامل برای یک پیک نیک در فضای باز و یا استخر جانبی درمان. تماس 832-430-6610 به محل سفارش خود را.

"سرخ و سفید و آبی" پیتزا در سوتهسید پرواز پیتزا

Southside پرواز پیتزا, 2240 ناوبری, جشن روز تاریخی با ارائه "سفید و آبی" پیتزا شامل مرزه و گوجه فرنگی و پنیر موزارلا فتا و سوسیس برای $15 تمام آخر هفته طولانی.

چهار شنبه, جولای 4

حزب حیاط خلوت خاص در Antone معروف پسر پو

Antone معروف Po' پسران, 4520, San Felipe, 2724 غرب T. C. دلقک ارائه شده است یک پذیرایی ویژه شامل حیاط خلوت حزب مورد علاقه های شما از طریق جولای 4. برای 60 دلار دریافت یک ساندویچ سینی را از سه طرف ده کوکی های خانگی و یک گالن یخ چای یا شربت ابلیمو. تماس 832-833-9060 به جای سفارشات توسط 3 بعد از ظهر روز جمعه, جولای 3.

چهارم جولای منو در Etoile Cuisine et Bar

Etoile, 1101-11 بالای شهر پارک خواهد شد با ارائه گسترده چهار دوره منو های رستوران امضا foie grasنوعی ماهی پهن بزرگ, سینه اردک و هلو clafoutis با بوربن بستنی (65$در هر فرد به علاوه مالیات و حق بیمه رزرو مورد نیاز برای ناهار خوری). منو را در علاوه بر این به طور منظم منو و Etoile نیز ارائه خانه خدمات در چهارم جولای با گزینه های متعدد (سفارشات باید قرار داده شده توسط جمعه, جولای 3).

جولای 4th بگو در Jax کوره


Jax کوره

, 1613 چوپان 6510 جنوب برنج 9920 گاستون ارائه شده است بگو (خرید یکی یکی) در entrees در همه مکان های معتبر تنها در جولای 4. خرید یک غذای اصلی مانند نیم پوند Jax, برگر مرغ کبابی Fajitas یا سانتافه مرغ و یک غذای اصلی از مساوی یا کمتر ارزش رایگان. ناهار خوردن در تنها.

چهارم جولای ویژه در Kenny & Ziggy را

روز شنبه, جولای 4, همه روز, Kenny & Ziggy را, 2327 پست بلوط ارائه شده است سه سگ پرواز شامل یک هات داگ بالا انباشت اشیاء بدست آمده با سالاد سیب زمینی و خردل را با کول سالاد کلم و خردل و دیگر لود شده با ترشی کلم و خردل. هزینه برای هات داگ پرواز $17.95 قیمت و ارائه در دسترس است در فروشگاه ناهار خوری فقط. دلی را به آن مشهور مرغ سرخ شده شام ساخته شده با نان فطیر وعده غذایی اضافی برای بحران گرداند و ترکیبی از دو طرف در حال اجرا از جولای 4-6 ویژه قیمت $20.20 در فروشگاه ناهار خوری (قیمت به طور منظم $22.95 از طریق بقیه تابستان). مردم همچنین می توانید از مزایای ویژه مرغ سرخ شده به رفتن بسته به مدت ده (99 دلار) از ماه جولای 4-6 شامل دو کل برانکس سرخ شده مرغ دو کیلو کلم و دو کیلو سیب زمینی, سالاد ده رول و یک کل غول پای سیب. بلوار در قلب ایرانیان در منطقه و کسب و کار منطقه است. به منظور چهارم جولای مرغ سرخ شده شام تماس پذیرایی خط داغ 832-319-3780.

4 جولای خوک کباب در اصل Ninfa را

اصلی Ninfa در ناوبری, 2704 ناوبری و اصلی Ninfa را بالای شهر, 1700 پست بلوط را جشن می گیرند روز استقلال با 4 جولای خوک کباب و ویژه گوشت خوک ظرف به علاوه $3 آبجو در تمام طول روز طولانی است.

چهارم جولای در Ouisie جدول

برای اولین بار Ouisie جدول, 3939 سن فلیپ باز خواهد شد در چهارم جولای ارائه آن زمان روزانه منو اما با کمی پرچم تکان دادن و تاب است. مهمانان می توانید انتخاب کنید هر استارت ظرف هر دوره اصلی ظرف و هر دسر برای 40 دلار به علاوه مالیات و حق بیمه با ارائه ابتدا در شام جمعه, جولای 3 و در ادامه از طریق شام یکشنبه, جولای 5.

نوشیدنی پرچم در روستایی

روستایی, 1836 پولک میزبان سالانه آن نوشیدنی پرچم پاتوق رایگان موسیقی زنده به افتخار چهارم جولای. هنگامی که مهمانان خرید یک آبجو برای پرچم آنها را وادار به انتخاب مورد نظر خود را مقدار کمک مالی که به نفع the Lone Survivor پایه و اساس است. روستایی را برجسته آبجو خواهد بود پیو دم بیش از حد نور, Lager, ستاره جنوب, Brewing Company, بمب, ورزش و بادویزر.

و بال مرغ را در سینی چسبنده مرغ

مهم مرغ, 2311 ادواردز خواهد شد از ویژگی های آن بال سینی مرغ با برنج سینی و Karaage بیش برنج سینی های این جشن است. بال سینی گزینه های شامل 50 قطعه برای $55 و 75 قطعه برای $65 و 100 قطعه برای $85 ارائه شده در چهار طعم: دود موسیر, لعاب, آسیایی, Tingz خشک مالش دال (شیرین با صدای بلند و Bangin') اصلی و مهم است. مرغ برنج و Karaage بیش برنج سینی شامل گزینه های کوچک برای 100 دلار (10-15 نفر) و زیادی برای $125 (35-40 نفر). تماس 713-703-5230 یا ایمیل getstickys@gmail.com به محل سفارش.

چهارم جولای پیک نیک بسته از سیلویا را Enchilada آشپزخانه

سیلویا را Enchilada آشپزخانه, 6401 Woodway 1140 Eldridge خواهد شد با ارائه یک South Texas مسکیت چهارم جولای پیک نیک پک ($27.50 ++ برای دو یا $55++ برای خانواده چهار اندازه) برای پیشسفارش توسط جولای 3 برای لذت بردن از در جولای 4. این بسته همراه با یک مسکیت-مرغ بریان mesquite-کبابی نوزاد عقب, دنده, سالاد سیب زمینی مکزیکی, برنج, charro, لوبیا, guacamole, ذرت چیپس sopapillas و چیپس و سالسا (بسته نیز می تواند سفارشی). این بسته همچنین می تواند در خدمت خانواده و سبک در رستوران برای کسانی که ناهار خوری در (preorder, رزرو پیشنهاد).

جولای 4th بگو در اتحادیه آشپزخانه

اتحادیه آشپزخانه ارائه بگو (خرید یکی یکی) در entrees در تمام شش مکان های معتبر تنها در جولای 4. خرید یک غذای اصلی مانند تایلر ماکارونی (تازه پاستا فتوچینی مرغ و پرتاب در یک خشک گوجه فرنگی پستو سس خامه و تازه ریحان) و یا اتحادیه جدید برگر (پنیر چدار, پنیر, پنیر سوئیسی, بیکن, A-1 aioli و, اصلاح کرده, پیاز رشته خدمت در گندم نان با طرف housemade تراشه) و یکی از مساوی یا کمتر ارزش رایگان. ناهار خوردن در تنها.

Texas Shake Shack locations are now offering DIY Sundae Kits and Chick'n Bites + Fries Packs.

تگزاس Shake Shack مکان در حال حاضر ارائه DIY بستنی و مغز گردو کیت و جوجه n گزش + سیب زمینی سرخ شده بسته.

عکس میشل Angelosanto

جدید و مداوم ویژه

تبادل نظر و مغز گردو کیت و جوجه n گزش + سیب زمینی سرخ شده بسته در زاینده رود

Shake Shack به تازگی راه اندازی تبادل نظر و مغز گردو کیت و جوجه n گزش + سیب زمینی سرخ شده, بسته های ارائه شده تنها در تگزاس و هر دو در قیمت $24.99. کیت می توان دستور داد در تمام Shake Shack سیستم عامل از جمله برنامه های وب در زیستن و از طریق تحویل همکاران با تبادل نظر یکشنبه کیت شامل یک فنجان وانیل بریزید و یک فنجان شکلات بریزید و یک کل می توانید از خامه فرم و توت فرنگی, سس, rainbow sprinkles, شکلات کوکی خرده قند مخروط و قاشق. جوجه n گزش + سیب زمینی سرخ شده بسته از ویژگی های 24 قطعه جوجه ترد ' n گزش سه دستور زیگ زاگ کاهش, Shake Shack امضا سس پنیر, انزال, bbq و عسل و سس خردل به علاوه تگزاس ساخته شده Yellowbird سس تند.

تابستان به رفتن در Postino کافه شراب

Postino کافه شراب, 642 ییل, 805 اقیانوس آرام ارائه شده است در تابستان به گزینه های از جمله "مواد غذایی برای خدمه" منو که در خدمت چهار تا شش نفر و جدید Spritz Kitz, D. I. Y برو شراب کیت شامل spritz مواد تشکیل دهنده دستور غذا کارت و بوم حمل و نقل کردن (45 دلار). هر دو گزینه در دسترس برای سفارش آنلاین شروع ژوئیه 1.

هفتگی در خانه مزه کیت دو در رنگین کمان تسلیم

برای یک مدت زمان محدود رنگین کمان تسلیم, 2011 الا خواهد شد با ارائه یک هفتگی در خانه شراب مزه کیت های موجود برای فروش در وب سایت خود را هر جمعه صبح در ساعت 10 صبح تا زمانی که به فروش می رسد. برگه جدید هر کیت شامل چهار 375mL بطری شراب به علاوه یک زوج نیش برای هر شراب و مزه یادداشت ها.

بچه ها وعده های غذایی, Inc ابتکار با کلیک بر روی مجازی سالن غذا

شبح آشپزخانه مجازی بر سالن غذا با همکاری بچه ها وعده های غذایی Inc برای کمک به پایان دوران کودکی گرسنگی با ارائه رایگان وعده های غذایی سالم به درب خانه هوستون hungriest کودکان سنین پیش دبستانی هر کلیک مجازی سالن غذا سفارش بیش از 30 دلار خواهد خوراک یک کودک گرسنه.

جنوب دود رایگان ارائه می دهد و روانی و بهداشت و درمان برای کسانی که در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی

جنوب دود در حال تلاش برای مبارزه با بهداشت روانی بحران است که صنعت مواد غذایی مواجه است. بنیاد همکاری کرده است تا با سلامت روانی امریکا بیشتر هوستون و دانشگاه هوستون گروه روانشناسی به ارائه رایگان بهداشت و درمان روانی برای هر کسی که در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی—و فرزندان خود را در تگزاس; با یک برنامه برای کار با دانشگاههای سراسر کشور به اجرای برنامه های مشابه در سراسر کشور. هر کسی که با این نسخهها کار در صنعت نیاز به روان درمانی می توانند با مراجعه به خدمات بهداشت روانی صفحه در جنوب دود وب سایت اختصاصی جنوب دود مسئول پرونده متصل خواهد شد که مشتری آینده نگر با دانشگاه هوستون خواهد شد که اختصاص به مشتری بالقوه به یکی از 13 دانش آموز فارغ التحصیل پزشکان. خدمات برای کودکان از کارگران صنعت نیز در دسترس هستند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب