این هفته در هوستون مواد غذایی حوادث: Dim Sum سبک صبحانه بازگشته است

اگر اجتماعی فاصله است در اثر و کافه ها و رستوران ها بسته هستند در خانه, خدمات, همیشه قوی هوستون مواد غذایی جام

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1399

اگر اجتماعی فاصله است در اثر و کافه ها و رستوران ها بسته هستند در خانه, خدمات, همیشه قوی هوستون مواد غذایی جامعه همچنان به کامیون ، در این هفته شما می توانید از رستوران های محلی با انجام ساخت و یا رزرو برای ناهار خوردن در سرویس, کنید منظقه tacos و حضور مجازی یک ساعت یک مبارک و تاپاس ،

در اینجا نگاهی به این هفته داغترین آشپزی اتفاقات:

شنبه, ژوئن 16

منظقه پرواز تاکو شرکت باز می شود در حداکثر شراب شیرجه واشنگتن

پس از لگد زدن به آن برای اولین بار #TacoTuesday در اتاق مزه پرواز تاکو شرکت در حال حاضر نقل مکان کرد و به حداکثر شراب شیرجه 4720 واشنگتن ارائه داغ و تازه tacos از 7 تا 10 صبح دوشنبه از طریق جمعه و 8 تا 11 صبح در روزهای شنبه. شبح آشپزخانه مفهوم می آید از جری Lasco مزه اتاق و حداکثر شراب شیرجه مالک و بنیانگذار و آشپز Beto گوتیرز از اتاق مزه CityCentre با خانه ویژه اعم از گیاهی لوبیا سیاه/آووکادو به barbacoa تاکو با ملایم پخته شده گوشت گونه. به منظور دانلود "نان تست را خارج و تحویل" برنامه در فروشگاه app خود را و جستجو برای پرواز با تاکو Co منو.

جمعه شب حزب بلوک در BCK

هر سه شنبه از 5 تا 8 بعد از ظهر BCK, Mastranto است و از دست مینی دونات میزبان اجتماعی-فاصله بلوک احزاب در پارکینگ BCK, 933 Studewood با درآمد حاصل از بهره ساخت و ساز مفاهیم بزرگ عشق مراقبت از سرطان به ارائه وعده های غذایی برای بیماران مبتلا به سرطان و خانواده های آنها. انتظار ارائه خواهم tacos و taquitos bbq ساندویچ گوشت سینه مینی دونات و margaritas. برای هر خرید در بلوک احزاب BCK اهدا خواهد شد یک وعده غذایی به عشق بزرگ, سرطان, مراقبت های محلی و ساز ساخت و ساز مفاهیم غیر انتفاعی فراهم می کند که وعده های غذایی رایگان و نیازهای اساسی به سرطان کودکان و نوجوانان و خانواده های آنها و ساخت مفاهیم را مطابقت با هر وعده غذایی کمک مالی برای مجموع دو وعده های غذایی اهدایی برای هر سفارش.

دوشنبه, ژوئن 18

"من شما را از آنچه در او Cookin'" ساعت خوش و Tapas

زنان-led, غیر انتفاعی, من باید چه او را از داشتن همچنان مجازی "من شما را از آنچه در او Cookin'" کلاس آشپزی سری در چهار شنبه, ژوئن 18, تاب یک ساعت یک مبارک و Tapas جلسه با Artesa کارخانه شراب سازی. چک کردن وب سایت برای آینده جزئیات.

چهار شنبه, ژوئن 19

جمعه شراب و پنیر مذاقات در وزن + اقدامات

هر جمعه از ساعت 5 تا 7 بعد از ظهر وزنه + اقدامات, 2808 کارولین را از ویژگی های مختلف شراب و پنیر همراه با تعاملی سرگرم کننده چت در مورد مناطق آنها را از سرچشمه. هزینه 20 دلار برای چهار دو اونس مزه بخشهایی از شراب و پنیر بوفه. در این هفته خواهد شد از ویژگی های شراب از فرانسه است.
چهار شنبه, ژوئن 20

روز پدر شراب وانت در کشور فرانسه شراب

کشور فرانسه شراب, 2433 Bartlett دعوت مهمانان به هدیه پدر و بطری های مورد علاقه خود را شراب فرانسوی (و دریافت رایگان مجازی مزه کردن شراب کیت با یک خرید) این روز پدر. چک کردن فروشگاه آنلاین برای مطالعه کردن خود را موجودی منحصر به فرد—هیچ یک از آن را می توان در هر فروشگاه خرده فروشی در تگزاس و سپس خرید خود را و رفتن به یادداشت برای رزرو رایگان شراب مزه کیت برای دو نفر. مجازی مزه کردن شراب برگزار شده در شنبه, ژوئن 20 خواهد شد از ویژگی های تعدادی از بزرگ روز پدر قرمز. فقط توقف توسط کشور فرانسه شراب بین 1 و 5 بعد از ظهر که شنبه به انتخاب کنید تا خود را شراب خرید و رایگان کیت با شراب نمونه (سفارشات و کیت آورده می شود می تواند به ماشین خارج). در 6 p. m. تمام کسانی که شرکت می توانند با هم از طریق زوم و یادگیری در مورد شراب از صاحب Jean-Philippe مرد. برای یک هدیه پدر و همچنین دریافت 10-درصد-محدود کردن زمان کد کوپن در شراب طعم که روز شنبه.

یکشنبه, ژوئن 21

روز پدر ناهار خوری

به دنبال به مناسبت روز پدر در هوستون ؟ مطمئن باشید برای بررسی از ما

هوستون روز پدر سال 2020 Dining Guide

برای پوشش ناهار خوردن در و takeout گزینه های این جشن است.

همه ماه

Jalisco منو در هوگو

هوگو, 1600 Westheimer که بازگشایی برای ناهار خوردن در سرویس است و ادامه آن به ارائه اضافه کرده است چهار دوره ویژه منو تغییر خواهد کرد که ماهانه به ویژه دولت های مختلف از مکزیک است. در ماه ژوئن در کانون توجه خواهد بود و در Jalisco چند ثانیه رستوران شهر اعضای تیم از Jalisco است که به کمک ایده های برای منو از جمله آشپز Epifanio Rosas, آشپز, Beatriz مارتینز و مدیر کل مانوئل پونس. ناهار خوردن در ظروف مانند انبه و habanero aguachile, sope د chicharrón با درخت چنار و masa خمیر کیک birria (بره در فرهنگ براث) و piconesمورد پسند شیرین نان پر شده با dulce de leche کرم. هزینه 45 دلار برای چهار دوره.

پیتزا و رز NAACP جمع آوری کمک با شب بخیر مهمان نوازی

برای ماه ژوئن Goodnight مهمان نوازی اهدای تمام درآمد حاصل برای هر پیتزا خریداری شده در رزی گلوله توپ به NAACP و همچنین تمام درآمد حاصل برای هر بطری از ماه ژوئن آناناس خریداری شده در مونترو پنیر و شراب. در یک بیانیه همکاران ژوئن Rodil Felipe Riccio و پیت و بیلی مک کارتی, نوشتن, "بالا این است که ما اولین گام کوچک به آنچه ما احساس می کنیم که یک راه طولانی به عدالت است. ما می خواهیم به ایجاد ریشه شرکت برای ایجاد چیزی است که پایدار برای ادامه به آگاهی و تغییر در طول عمر ما. ما متعهد به یادگیری بیشتر و بیشتر. ما باز به راه, مسیر, مبانی و پیشنهادات در مورد چگونه به انجام این کار است."

HRW منو در ماه ژوئن و هوستون بانک مواد غذایی جمع آوری کمک در جای شب بسر بردن

در این ماه جای شب بسر بردن, 1972 فرویو خواهد شد با ارائه یک رستوران هفته در ماه ژوئن منو یاد زندگی کلورلی سنگ محلی ثابت که تاسیس هوستون رستوران هفته آورده و خیلی به هوستون مواد غذایی جامعه است. را انتخاب کنید از سه دوره با بیتوته کردن مورد علاقه های شما از جمله معروف گل کلم سرخ شده و قهوه 'n سوراخ شیرینی بی شیرینی به همراه ویژه از وکو ذرت دلمه مرغ, piccata به ماست و زعفران خوابانده خلیج فارس ماهی. منو هزینه 40 دلار++ با 5 دلار رفتن به هیوستون بانک مواد غذایی.

تمام تابستان طولانی

پدر و همبرگر Pop-Up در Dunlavy

این تابستان Dunlavy است تبدیل به یک برگر pop-up دوبله

پدر و همبرگر

. کلارک کوپر مفاهیم تصمیم به آوردن پدر و همبرگر به زندگی در نور از زمان COVID-19 بحران به عنوان وسیله ای برای زنده ماندن تابستان بدون وقایع خصوصی. مانع گوشت گاو علف خوار, برگر, مرغ سوخاری, ساندویچ, سیب زمینی سرخ کرده و پیاز حلقه, دست زد, milkshakes, محلی منجمد آبجو در لیوان کوکتل و صنایع دستی و حتی آخر هفته صبحانه. ناهار خوردن در یا takeout (

سفارش آنلاین

در دسترس است).

The menu at UB Preserv may change up every now and then, but the Vietnamese fajitas aren't going anywhere.گسترش

منو در UB Preserv ممکن است تغییر در هر حال حاضر و پس از آن, اما, ویتنامی fajitas نمی خواهید در هر نقطه.

عکس جولی Soefer عکاسی

فوق العاده جدید

ناهار خوردن در و منظقه وانت در UB Preserv

UB Preserv, 1609 Westheimer است بازگشایی آن اتاق ناهار خوری با فولبرایت منزوی کردن تلفن همراه صفحه نمایش شیشه ای مانع جریان هوا بین جداول. در علاوه بر این به بازسازی فضا, chef de cuisine نیک وانگ دوباره منو در حال سقوط بیشتر در خط با روح از سلف خود, کوچک, که تغییر منو های روزانه. در این رستوران ظرفیت محدود وانگ می تواند به حفظ باور نکردنی خود را به توجه به جزئیات و اضافه کردن خود به خودی به منو همه در حالی که نگه داشتن بازدید از دوره—چیزهایی مانند ترد سالاد برنج و گوشت خوک و کوفته و ویتنامی fajitas. UB Preserv باز است برای خدمات پنج شنبه-پنج شنبه از 5 به 9p.m. و یکشنبه برای مبلغ کم-سبک صبحانه از ساعت 10:30 صبح تا 3 بعد از ظهر روز و ساعت را گسترش خواهد به عنوان تقاضا اجازه می دهد تا. هر روز منو آپلود می شود به UBPreserv.com بعد از 5 p. m. و اکثر ظروف در منو نیز در دسترس خواهد بود برای منظقه وانت.

کوکتل برای رفتن در Brasserie du Parc در Etoile Cuisine et Bar

در حالی که Brasserie du Parc, 1440 Lamar است که به تدریج بازگشایی آشامیدنی مدیر کیمبرلی پل ایجاد کرده کوکتل کیت برای کسانی که ترجیح می دهند به ناهار خوردن در خانه. به زیبایی بسته بندی و با همه چیز مورد نیاز برای ایجاد سه کوکتل (بزرگتر کیت می توان برای) کوکتل کیت آمده در varietals جدید 600,000 پزو یک استاد دبل تکیلا کیت که شامل استاد دبل Diamante, تکیلا, Topo چیکو آب معدنی سنت ژرمن elderflower آب نارگیل, خانه ساخته تلخ لیمو شربت و انواع garnishes; و "به رنگ آبی در آبی" یک کیت با غاز خاکستری ودکا, خانه ساخته تلخ شربت زغال اخته, Q, تونیک, Topo چیکو آب معدنی و garnishes. قیمت کیت اجرا بین $32-40 دلار در هر و نیز در دسترس هستند در Etoile Cuisine et Bar, 1101-11 بالای شهر پارک.

Freebirds' ناهار خوردن در و برو

Freebirds' ارائه می دهد یک منو از گزینه های در دسترس را انتخاب کنید تا از جمله burritos, کاسه, nachos, سالاد quesadillas و وعده غذایی خانواده کیت مانند Freebirds تاکو و Nacho کیت. سفارش آنلاین و یا از طریق Freebirds برنامه را انتخاب کنید و منظقه وانت. در حال ناهار خوردن در خدمات از سر گرفته است و پس از محدودیت های قرار دادن در محل توسط دولت و مقامات شهرستان و CDC.

جنوب دود رایگان ارائه می دهد و روانی و بهداشت و درمان برای کسانی که در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی

جنوب دود در حال تلاش برای مبارزه با بهداشت روانی بحران است که صنعت مواد غذایی مواجه است. بنیاد همکاری کرده است تا با سلامت روانی امریکا بیشتر هوستون و دانشگاه هوستون گروه روانشناسی به ارائه رایگان بهداشت و درمان روانی برای هر کسی که در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی—و فرزندان خود را در تگزاس; با یک برنامه برای کار با دانشگاههای سراسر کشور به اجرای برنامه های مشابه در سراسر کشور. هر کسی که با این نسخهها کار در صنعت نیاز به روان درمانی می توانند با مراجعه به خدمات بهداشت روانی صفحه در جنوب دود وب سایت اختصاصی جنوب دود مسئول پرونده متصل خواهد شد که مشتری آینده نگر با دانشگاه هوستون خواهد شد که اختصاص به مشتری بالقوه به یکی از سیزده دانش آموز فارغ التحصیل پزشکان. خدمات برای کودکان از کارگران صنعت نیز در دسترس هستند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن