این جدید 'Ensilication' روش اجازه می دهد تا واکسن های دوران کودکی به امن نگه داشته و در تمام دماهای

واکسن دشوار است برای حمل و نقل از راه دور و یا مکان های خطرناک آنها به عنوان از بین بردن هنگامی که در یخچال نگ

توسط ABDOOSNEWS در 19 خرداد 1399

واکسن دشوار است برای حمل و نقل از راه دور و یا مکان های خطرناک آنها به عنوان از بین بردن هنگامی که در یخچال نگهداری شود اما در حال حاضر محققان در حال توسعه یک راه برای جلوگیری از گرم کردن واکسن از اهانت آمیز. با پوشاندن مولکول های پروتئین در یک پوسته سیلیکا ساختار دست نخورده باقی می ماند حتی زمانی که گرم می شود به 100 درجه سانتیگراد و یا ذخیره شده در دمای اتاق به مدت سه سال. این روش برای خیاط-اتصالات واکسن با سیلیس کت – شناخته شده به عنوان ensilication - توسعه داده شد داخل دانشگاه محققان با همکاری دانشگاه نیوکاسل در انگلستان است.

این تکنولوژی پیشگام دیده می شد به کار در آزمایشگاه دو سال پیش و در حال حاضر آن را نشان داده است و اثر آن در دنیای واقعی بیش از حد. "هدف این است که برای از بین بردن واکسن-بیماری های قابل پیشگیری در کشورهای کم درآمد با استفاده از طهرملي پایدار واکسن و قطع وابستگی به زنجیره سرد" گفت: مطالعه محقق Asel Sartbaeva از دانشگاه ، در حال حاضر نزدیک به 50 درصد از واکسن دوز دور انداخته می شوند قبل از استفاده با توجه به قرار گرفتن در معرض درجه حرارت کمتر از حد مطلوب.

vaccines
این روش برای خیاط-اتصالات واکسن با سیلیس کت – شناخته شده به عنوان ensilication - توسعه داده شد داخل دانشگاه محققان با همکاری دانشگاه نیوکاسل در انگلستان است. Pixabay

با توجه به سازمان بهداشت جهانی (WHO) در 19.4 میلیون نوزادان دریافت نمی روال زندگی-صرفه جویی در مصرف واکسن در سال 2018 است. در آخرین مطالعه منتشر شده در مجله علمی, گزارش تیم تحقیقاتی فرستاده هر دو ensilicated و منظم نمونه از واکسن کزاز از حمام به نیوکاسل توسط پست عادی (زمان سفر از بیش از 300 مایل است که توسط پست طول می کشد یک یا دو روز).

این پروژه متمرکز شده کزاز است که بخشی از DTP (دیفتری ، کزاز و سیاه سرفه) واکسن داده شده به کودکان در سه دوز. هنگامی که دوز ensilicated واکسن پس از آن تزریق به موش یک پاسخ ایمنی باعث شد نمایش این واکسن به فعال باشد. هیچ پاسخ ایمنی بدن شناسایی شد در موش تزریق با محافظت نشده دوز از این واکسن نشان می دهد این دارو شده بود آسیب دیده در حمل و نقل.

دنبال Newsgram در Quora برای, پاسخ جالب

"این است که واقعا هیجان انگیز داده به دلیل آن را به ما نشان می دهد که ensilication حفظ نه فقط ساختار واکسن پروتئین و همچنین عملکرد ايمنی زايی," Sartbaeva گفت. "در نهایت ما می خواهیم برای ایجاد یک سیلیس قفس برای تمام DTP واکسن سه گانه به طوری که هر کودک در جهان داده می شود DTP بدون نیاز به تکیه بر زنجیره سرد توزیع" نویسندگان نوشت.

همچنین بخوانید: جانبازان با عجله به اماکن مذهبی در سراسر کشور به عنوان مستند برداشته

سیلیکا یک معدنی غیر سمی مواد و محققان تخمین می زنند که ensilicated واکسن می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای انسان ظرف پنج تا 15 سال است. آنها امیدوارند که این فناوری به سیلیس-قرار دادن پروتئین در نهایت خواهد شد به تصویب رسید برای ذخیره و حمل و نقل تمام واکسن های دوران کودکی و همچنین پروتئین های دیگر مبتنی بر محصولات مانند آنتی بادی ها و آنزیم ها. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن