این روز یادبود شاید تماشای کمتر غم انگیز جنگ فیلم

روز یادبود است که ما افتخار آن مردان و زنانی که زندگی خود را در خدمت. این یک موقعیت جدی و به حق ، برعکس آن نیز

توسط ABDOOSNEWS در 5 خرداد 1399

روز یادبود است که ما افتخار آن مردان و زنانی که زندگی خود را در خدمت. این یک موقعیت جدی و به حق ، برعکس آن نیز به طور سنتی بعد از پیکنیک و cookouts چرا که هیچ چیز می گوید: "هوشیار انعکاس فداکاری های نظامی" مانند guzzling میلر مطلب و مشاهده ایندی 500.

یا شاید آن را ندارد. مفهوم "آزادی" تبدیل شده است تا حدودی آمورف در طول این عجیب و غریب بار.

و این که به راحتی به اندازه کافی به من ارمغان می آورد به نظر من: سنت های پرتاب شده است از پنجره بیرون را در سن Coronavirus (جهنم ایندی 500 منتقل شده است به اوت). در حالی که وجود دارد بدون شک خانواده ها رفتن به ساحل و یا چشم پوشی اجتماعی فاصله دستورالعمل در پارک این آخر هفته بسیاری از بیشتر ادامه خواهد داد به ماندن در خانه و ... فقط spitballing اینجا ... تماشای برخی از فیلم.

آن روز یادبود, شبکه های سنتی به ماراتن فیلم جنگ. اگر شما قادر به پیدا کردن چند airings از Tora! Tora! Tora! و یک پل خیلی دور آخر این هفته پس از آن — به قول الیور پلات در یخ برداشت — شما در حال تلاش نیست ،

چیزی است که شما واقعا در خلق و خوی برای گریم و محترمانه کرایه در این سال ؟ نیست بی پایان سیل از اخبار بد sluicing از ما تلویزیون و رایانه به اندازه کافی در حال حاضر ؟ شاید oxymoronic اما شما نمی خواهید به تماشای یک فیلم جنگ که نمی تواند جنگ تا به طور جدی ؟

آمادگی خود را برای زیر انجمن (بیشتر) از راه مخاطره آمیز خط بین احترام به نیروهای مسلح و تمسخر اما هنوز موفق به افتخار خاطرات افتاده.

Stalag 17 (1953)
من شرمنده به اعتراف من برای اولین بار آگاه شد از این به دلیل آن بود که توماس مگنوم در فیلم های مورد علاقه. هر چند من سپاسگزار است که آن را به من معرفی آثار یکی از بزرگترین کارگردانان تمام وقت: بیلی وایلدر است.

این است که احتمالا حداقل "کمدی" ورود در لیست اما متعادل کردن این واقعیت آن را الهام گرفته از توضیح محبوب تلویزیون سری هوگان قهرمانان.

Operation Petticoat (1959)
من خودداری از "ملوانان" جوک و اشاره می کنند که در حالی که ممکن است این فیلم برای اولین بار به استفاده از "بیرون مانده اژدر لوله" جعلی به تخریب زیر آن را قطعا اولین (فقط؟) به بیرون انداختن لباس زیر زنانه.

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop نگرانی and Love the Bomb (1964)
جنگ سرد شمارش اعتقاد من. اگر در فکر دوم هر چه غریب کیفیت باقی می ماند در Stanley Kubrick کلاس تا حدودی تحت الشعاع قرار ادامه تهاجمی ذکراست توسط ایران و رئیس جمهور به طور جدی بحث خروج از سلاح معاهدات.

چه چیزی شما را در جنگ پدر? (1966)
آن بوده است تا زمانی که من صادقانه نمی یاد داشته باشید که چگونه خنده دار این فیلم در واقع است. من فقط در اینجا برای Giovanna Ralli میشم.

M*A*S*H (1970)
"داغ لب" O'Houlihan: "من تعجب می کنم که چگونه یک انحطاط فرد مانند است که می تواند به یک موقعیت مسئولیت در پزشکی ارتش سپاه."
پدر Mulcahy: "او تدوین شد."

من می توانم درک آلتمن مهارت به عنوان یک طنز و تلاش های فوق العاده بازیگران در حالی که اذعان به زن ستیزی و نژاد پرستی در این فیلم تا سن وحشتناکی.

کلی قهرمانان (1970)
آمده است برای شما رام Don Rickles, اقامت برای hilariously نادرست و غلط دونالد ساترلند (دوم خود را ظاهر در اینجا).

Catch-22 (1970)
مرد بسیاری از هتاک و بدبینانه فیلم در مورد بیهودگی جنگ منتشر شد در سال 1970. من تعجب می کنم که چه می گذرد در این زمان ؟

1941 (1979)
این است که صادقانه یکی از حداقل های مورد علاقه اسپیلبرگ فیلم. او است (یا بود) یکی از این مدیران مانند Richard Donner — که نمی به طور سنتی انجام کمدی و به نظر می رسد فکر می کنم حجم = شوق و شعف.

اما برخی از فاصله بین viewings باعث می شود من به این درک کمی بیشتر است. بازیگران رقبا یکی از کسانی که کورنلیوس رایان سازگاری و دامنه تولید سرسام آور است. این بلند پروازانه شکست اما حداقل آن را بهتر از جنگ اسب.

راه راه (1981)
اگر تمام کسانی که در سازمان ملل متحد و زیر استخدام ناراضیان در خارج وجود دارد در حال حاضر به ارتش پیوست به جای چیدن مبارزه با خرده فروشی و فست فود کارگران ؟ خواهد که همه چیز را بهتر یا بدتر ؟

سه پادشاه (1999)
اگر ما رفتن شکاف بین پایان جنگ و زمانی که آنها شروع به ساخت فیلم های خنده دار در مورد آنها بدانند که عدم محبوبیت منجر به یک دیگر فاصله ما می توانیم پیش بینی دیدن یکی دیگر از کمدی در مورد جنگ عراق در حدود 40 سال است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن