این است که چرا زنان در نگه داشتن فشار خون خود را پایین

Now شما می دانید که چرا همسر خود را نگه می دارد و فشار خون خود را پایین حتی زمانی که شما در حفظ و در sulking ط

توسط ABDOOSNEWS در 4 تیر 1399

Now شما می دانید که چرا همسر خود را نگه می دارد و فشار خون خود را پایین حتی زمانی که شما در حفظ و در sulking طی یک نزاع در خانه. با توجه به یک تحقیق جالب زنان باید توانایی ذاتی برای افزایش سطح ضد التهابی سلول های T به نگه داشتن فشار خون خود را پایین.

به نام Tregs سلول های شناخته شده برای کمک به حفاظت از ما را از یک پاسخ ایمنی بیش از حد و به طور طبیعی همراه با کاهش فشار خون و کمتر آسیب اندام.

زنان حداقل قبل از یائسگی تمایل به کاهش فشار خون کمتر از مردان است.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"ما فکر می کنیم بر اساس مطالعات انجام شده در این و مدل های دیگر که توانایی زنان برای حفظ و یا upregulate کسانی T نظارتی سلول های حیاتی برای توانایی خود را به حفظ فشار پایین," دکتر گفت: Jennifer C. سالیوان استاد گروه فیزیولوژی در کالج پزشکی جورجیا در آگوستا دانشگاه.

Why women keep their blood pressure down
این سلول T سطوح شناخته شده است به افزایش برای کمک به حفظ یک بارداری سالم. Pixabay

در چهره یک multipronged مقابل به درایو فشار خون بالا از جمله بالا نمک در رژیم غذایی زنان بهتر قادر به نگه داشتن خود را فشار پایین با افزایش سطح سلول T است که به صورت انتخابی صفحة بازگشت التهاب است.

این سلول T سطوح شناخته شده است به افزایش برای کمک به حفظ یک بارداری سالم مثلا به سیستم ایمنی بدن حمله کنند جنین که دارای DNA از هر دو پدر و مادر.

"این فقط یک چالش متفاوت اما ما با استفاده از همان کسانی که محافظ مسیرهای چیزی دیگری برای ما خوب است" گفت: Sullivan.

سالیوان کار منتشر شده در مجله فشار خون بالا و پشتیبانی از این فرضیه که زنان به شدت تکیه بر Tregs برای فشار خون کنترل و مکانیزم این حساب برای حداقل یکی از تفاوت جنس در آن کنترل.

"این یک جبرانی پاسخ به افزایش فشار خون برای کمک به کلی قلب و عروق تاثیر" سالیوان گفت: از این توانایی ذاتی است که می تواند امیدوار کننده جدید درمان فشار خون بالا استراتژی به ویژه برای زنان است.

سالیوان مظنون مردان و زنان به احتمال زیاد مشابه تعداد Tregs — آنها مشابه را پیدا اعداد در طحال به عنوان مثال — اما تفاوت ممکن است در استخدام و گسترش به ارگان های کلیدی به فشار خون کنترل مانند کلیه یکی از دلایلی که او می خواست به نگاه به طور خاص در Treg سطوح وجود دارد.

هر دو جنس نر و ماده در واقع تجربه افزایش التهابی سلول های T که کمک به مبارزه با عفونت.

در موش فشار خون افزایش یافته به طور قابل توجهی در هر دو جنس نر و ماده توسط دو روز اما تا پایان 21 روز درمان نر فشار خون به طور قابل توجهی بالاتر است.

و زنان با تجربه به طور قابل توجهی بیشتر از فشار خون-کاهش Tregs همراه با کاهش فشارهای دانشمندان گزارش.

این واقعیت است که کاهش Tregs در مردان تاثیر نمی گذارد فشار خون ممکن است نشان می دهد که نر فشار خون است که به عنوان وابسته به این مکانیزم در شرایط عادی.

با این حال روشن تاثیر در زنان پشتیبانی از این فرضیه که زنان هستند "به شدت وابسته به" در Tregs خود را برای حفظ فشار است.

هورمون DOCA یا deoxycorticosterone استات دهید کلیه ها برای نگه داشتن بر روی هر دو بیشتر سدیم و آب وجود دارد بالاتر حجم مایع در رگ های خونی که موجب بالا فشار خون است.

Why women keep their blood pressure down
کاهش Tregs در مردان تاثیر نمی گذارد فشار خون است. Pixabay

همچنین بخوانید: ISRO می شود ثبت اختراع هند برای مایع خنک کننده و گرم و پوشاک مناسب برای کاربردهای فضایی

سپس با برخی از انسان ها بالا و نمک در رژیم غذایی باعث مشکل و بنابراین برداشتن یک کلیه.

این DOCA-salt مدل معمولا استفاده می شود فشار خون بالا مدل فراهم می کند که دانشمندان یک پنجره خوب برای زمانی که فشار خون بالا در مجموعه.

"اگر ما بهتر می تواند درک چگونه و چرا زنان خود را در حال افزایش Tregs است که می تواند منجر به درمان های بالقوه برای هر دو جنس نیز جلوگیری یا درمان بالا-التهاب شرایط مانند خود ایمنی و بیماری های قلبی عروقی" سالیوان اشاره کرد. (IANS)

آخرین مطالب