این است که چرا حافظه انسان نمی تواند به یاد نام آشنا در زمان

Most ما می دانیم که احساس در تلاش برای بازیابی حافظه آمده است که از حق دور و دانشمندان علوم اعصاب در حال حاضر

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

Most ما می دانیم که احساس در تلاش برای بازیابی حافظه آمده است که از حق دور و دانشمندان علوم اعصاب در حال حاضر شناسایی مجموعه های مختلف از نورون های فردی است که به ما کمک کند بازیابی خاطرات زمانی که مورد نیاز یک مشخصه از مغز انسان انعطاف پذیری.

یک جنبه ضروری انعطاف پذیری شناختی است که توانایی ما برای انتخابی جستجو برای اطلاعات در حافظه زمانی که ما به آن نیاز دارید.

"این اولین بار است که سلول های عصبی شده اند شرح داده شده در مغز انسان است که سیگنال حافظه-بر اساس تصمیم گیری. در این مطالعه ما نشان می دهد که چگونه خاطرات در حال انتقال به لوب فرونتال انتخابی و تنها زمانی که مورد نیاز توضیح داد:" نویسنده ارشد Ueli Rutishauser بازدید دیپلم زیست شناسی و مهندسی زیستی در موسسه فناوری کالیفرنیا (Caltech).

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

مطالعه منتشر شده در مجله علوم و که پیامدهای برای درمان مشکلات حافظه مرتبط با بیماری آلزایمر, بیماری صرع و اسکیزوفرنی انجام شد در بیمارانی که در حال حاضر تحت عمل جراحی مغز برای درمان تشنج خود را.

Scientists hScientists have decoded why people can't recall familiar names at times from their memoryave decoded why people can't recall familiar names at times
یک موضوع ممکن است نشان داده شود یک عکس از کسی که آنها تا به حال هرگز قبل از دیده می شود و پرسید: "آیا شما دیده می شود در این صورت قبل از؟". Pixabay

داوطلبان مشاهده تصاویر بر روی صفحه نمایش و پاسخ به انواع سوالات در مورد, تصاویر, در حالی که محققان از Caltech و و Cedars-Sinai Medical Center در لس آنجلس ثبت فعالیت نورون های فردی در مغز خود را با استفاده از الکترودهای کاشته.

برای مثال یک موضوع ممکن است نشان داده شود یک عکس از کسی که آنها تا به حال هرگز قبل از دیده می شود و پرسید: "آیا شما دیده می شود در این صورت قبل از ؟" یا "این است که یک چهره؟"

این دو سوال به ترتیب کمک به محققان تمایز بین یک حافظه مبتنی بر تصمیم و تصمیم گیری بر اساس خاطرات اما دسته بندی مانند چهره است.

"ما تصمیم گیری مبتنی بر بازیابی خاطرات در همه زمان ها می گوید:" منجر نویسنده Juri Minxha یک محقق فوق دکترا در Cedars Sinai.

"در این مطالعه ما خواسته ساده بله یا خیر سوال طراحی شده به علت یک داوطلب برای دسترسی به هر دو خود را در حافظه اخیر یا خود را قطعی دانش".

رمزگذاری و بازیابی خاطرات رخ می دهد در پایین-وسط بخشی از مغز در یک منطقه به نام لوب تمپورال داخلی که شامل هیپوکامپ.

فرایند تصمیم گیری شامل یک منطقه از مغز به نام میانی پیشانی قشر.

توانایی انعطاف پذیری تعامل و استفاده از خاطرات ما را به تصمیم گیری بستگی به تعاملات بین پیشانی و لوب تمپورال.

در این مطالعه محققان نظارت تک نورون در هر دو لوب گیجگاهی و لوب فرونتال از 13 نفر است.

نتایج نشان داد سلول های عصبی است که رمزگذاری خاطرات در لوب تمپورال و "حافظه انتخاب نورون" در لوب فرونتال; این سلول های عصبی نمی, فروشگاه, خاطرات, اما به جای کمک به بازیابی آنها.

Scientists have decoded why people can't recall familiar names at times from their memory
نورون ها در هر دو لوب گیجگاهی و لوب فرونتال آیا فروشگاه خاطرات اما به جای کمک به بازیابی آنها. Pixabay

همچنین بخوانید: کودکان و نوجوانان آنلاین جلسات تمرین به دست آوردن محبوبیت در طول مستند

"بنابراین اگر ما از یک بیمار در صورتی که دیده می شود یک چهره قبل از نورون ها در هر دو منطقه فعال شوند. اما اگر ما آنها را نشان می دهد همان تصویر و بپرسید که "آیا این چهره ؟" و سپس حافظه را انتخاب سلول های عصبی باقی می ماند سکوت. ما می بینیم یک دوم متمایز جمعیت های عصبی در لوب فرونتال حمایت از این موضوع در حال حاضر هدف از طبقه بندی تصویر" توضیح Minxha.

جالب اینکه این تیم در بر داشت که این تصمیم نشان داده شد توسط حافظه انتخاب های عصبی در راه انتزاعی طوری که همان سلول های عصبی می تواند سیگنال این اطلاعات در زمینه های مختلف.

"این به احتمال زیاد حساب برای بسیاری از انعطاف پذیری است که ما می بینیم در انسان تصمیم گیری گفت:" رالف Adolphs, Caltech را Bren استاد روانشناسی و علوم اعصاب و زیست شناسی. (IANS)

آخرین مطالب