این افزایش

با بیش از 38 ، 000 تایید Covid-19 موارد - و با بیش از 130 نفر در روز مرگ ناشی از ویروس (146 گزارش امروز) ماساچ

توسط ABDOOSNEWS در 1 اردیبهشت 1399

با بیش از 38 ، 000 تایید Covid-19 موارد - و با بیش از 130 نفر در روز مرگ ناشی از ویروس (146 گزارش امروز) ماساچوست است که در حال حاضر به آن انتظار افزایش است که رژیم صهیونیستی. بیکر شده بود به ما هشدار در مورد. حتی کاخ سفید است که با توجه به ما در حال حاضر.

دکتر رابین Schoenthaler یک انکولوژیست در جرم است. عمومی - که در حال حاضر دولت بزرگترین سرشماری Covid-19 بيمار به طور کلی و در ICU به طور خاص - دیروز گزارش داد:

بیمارستان ها سرشار با COVID بیماران. هفت بار به عنوان بسیاری از بیماران بدحال در MGH به طور معمول 349 COVID مثبت بیماران وجود دارد در حال حاضر. بیمارستان ها را متوقف کرده اند اما مهم ترین اعمال جراحی - مگر اینکه شما یک مطلق اضطراری وجود دارد تقریبا هیچ عملیات (MGH است که با استفاده از 7 از 70 اتاق عمل) هیچ colonoscopies هیچ ماموگرافی بدون تعویض مفصل ران - آن همه-Covid-all-the-زمان.

تمام بیمارستان ها باید خود را افزایش تعداد تخت ICU برخی شدیدا. در مارس 13, MGH به حال 18 COVID تخت ICU; در حال حاضر آنها را 206.

او می افزاید: اهمیت همه نوشتن کلید اطلاعات تماس و پر کردن بهداشت و درمان-مراقبت از پروکسی فرم است که اجازه می دهد تا پزشکان می دانند که آنها می توانید بپرسید اگر شما ناخودآگاه و قادر به تصمیم گیری های پزشکی:

این خسته دکتر ER نوشته است: "آوردن کارت های چندگانه را با خانواده نام و شماره...به خصوص برای کسانی که مجنون نیست انگلیسی صحبت می کنند در حال وحشتناک زجر تنفسی ، ما بهترین های ما برای برقراری ارتباط با خانواده ها..... اما لطفا اگر شما یک رابطه معنی داری با کسی مثل این لطفا سعی کنید به این سخت مکالمه قبل از من به آن را فریاد زد زیر یک N-95 ماسک با یک مترجم در اپل نمی تواند آنها را بشنود در حالی که آنها برای نفس نفس نفس زدن."

Nuff گفت. لطفا بحث را به اعضای خانواده خود را در مورد آنچه شما و آنها می خواهم انجام اگر شما و یا آنها را به دریافت فوق العاده بیمار و نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی. صحبت کردن با خود مردم است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن