این رژیم غذایی سالم می تواند کمک به کاهش فشار خون

فشار خون بالا بیماری در بسیاری از جوانان امروزه. Pixabay توسط SIDDHI JAIN فشار خون بالا قاتل خاموش است تاثیر

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399
Hypertension
فشار خون بالا بیماری در بسیاری از جوانان امروزه. Pixabay

توسط SIDDHI JAIN

فشار خون بالا قاتل خاموش است تاثیر قرار میلیون ها نفر در سراسر جهان و بر خلاف نظر از آن که یک بیماری برای افراد مسن فشار خون بالا است که تا حد زیادی در جوانان است. در اینجا یک سلامت قطعه نظر در مورد چگونه برای جلوگیری از فشار خون بالا.

"این بسیار مهم است به درک علل اصلی فشار خون است که می تواند ارثی یا غیر ارثی/ثانویه باعث می شود. در مورد آن ژنتیک به طور کلی آشکار بین 40 تا 60 سال سن داشتند. در غیر موارد ارثی است که majorly به شیوه زندگی مربوط به آن معمولا مطرح می شود بین 25 تا 40 سال سن است که عمده تکه از بیماران که ما روبرو می شوند در یک روز به صورت روز" دکتر Suranjeet Chatterjee ارشد مشاور طب داخلی ایندرپرستها Apollo Hospitals, New Delhi گفت IANSlife.

سرزنش از آن در سبک زندگی فقیر مشخص مشاغل کم تحرک و عدم فعالیت های فیزیکی و ناسالم خوردن روزانه و شیوه های جوانان و بدن تاکید دارد مانند قبل از هرگز. علاوه بر این رقابت برش گلو در محل کار منجر به فشار شدید و استرس یکی از عوامل عمده ای به فشار خون بالا در جوانان است.

هر Dr Chatterjee, یک شیوه زندگی ناسالم منجر به چاقی است که باعث خواب مشکلات مربوط-به طور عمده آپنه خواب است. اختلال خواب نامناسب باعث ترشح کورتیزول که به نوبه خود منجر به فشار خون بالا.

"فشار خون بالا بازدید سرخپوستان در سن و سال نسبت به مردم در غرب منجر به بیماری های قلبی سکته مغزی و دیگر شرکت morbidities در بعد از سنین. دلیل آن این است که – صرف نظر از کار و فشارهای اجتماعی و همچنین به عنوان سبک زندگی بیحرکت – درمانی پیشگیرانه بررسی یو پی اس در هند از دست رفته است. جوانان مشورت پزشکان در هنگام ناخوشی برای یک دوره طولانی مدت. مهم است که برای دریافت چک های بهداشتی انجام می شود حداقل یک بار در سال برای افراد بین گروه سنی 20-35 سال" توصیه می کند ،

Hypertension
فشار خون بالا را می توان در یک بررسی با برخی از اقدامات احتیاطی ساده است. Pixabay

بیش از 50 درصد از جمعیت هند زیر سن 40 سال, این, ترین, اقتصادی, تولیدی, گروه, ملت توسعه بستگی به آنها سلامت خود و معنی دار کمک به راهنمایی سریع برای اطمینان از مطلوب سطح فشار خون:

Exercising به طور منظم

حصول اطمینان از کم مصرف نمک

جلوگیری از آشغال و غذاهای چرب

نگه داشتن وزن بدن در سطوح سالم

پرهیز از سیگار/دخانیات/الکل

گرفتن خواب مناسب

داشتن به طور منظم/سالانه چک آپ پزشکی و به دنبال کمک های حرفه ای زمانی که مورد نیاز

همچنین بخوانید: یک دنیای جدید پست Coronavirus

فشار خون بالا در جوانان است که عمدتا به شیوه زندگی گرا و پیروی از یک شیوه زندگی فعال و سالم است کلید به اجازه رفتن از بیماری. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن